Ukko on juoppo
Ärsyttää ja vituttaa. Ukko ryyppää joka viikonloput ja lomat Onko muilla samanlaisia ongelmia?
Kommentit (15)
on raukkamaista lopettaa juominen yhteen muutettua. Nyt mies juo kahden edestä
Mulla ex akka oli juoppo, kaikki vapaa-ajat kännissä ja aika ajoin arkisinkin jolloin meni krapulassa töihin. Sen lisäksi se oli kännissä väkivaltainen. Saattais sopia yhteen sun ukkos kanssa?
Nosta kytkintä, noita ei aika eikä hoiva paranna.
Miksi naiset onnistuvat aina löytämään ne jännimmät miehet?
Oma muija on kans melko juoppo. Kaikki viikonloput ja lomat pitää olla enemmän tai vähemmän kännissä. Sit valitetaan lihomista ja elämän kurjuutta.
Ihmetyttää miten voi joitakin ihmisiä viina viedä.
Ja ainahan osataan puolustella ja perustella omaa juomista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten voi joitakin ihmisiä viina viedä.
Hanki itsesi perustiedot päihderiippuvuudesta ja hyväksy se asia, että vaikka päihteet eivät vie sinua, monia ne vievät. Toiset eivät ole kuin sinä, sinulla on muut heikkoudet.
Ja miksi olet tuossa suhteessa? Olisiko aika oppia arvostamaan itseään?
Olin mökillä perjantaina enkä saanut juotua kuin 4kaljaa ja eilen vieraitten kanssa saunottiin, 3 kaljaa ja äsken ajattelin ottaa iltakaljan, tölkki käteen jääkaapista ja jotenkin tuli sellainen ällöttävä olo ja jäi juomatta.
Mikä vit*u vaivaa,ei maistu kalja, viinasta puhumattakaan??
Oma vikas. Sä siitä olet juopon tehnyt ainaisella nalkuttamisella ja pihtaamisella
Vierailija kirjoitti:
Kerran juoppo, aina juoppo!
Puhut paskaa. Minulla on rakas, läheinen ihminen, joka joi nuorempana rajusti, mutta on nyt ollut täysin raittiina jo iät ja ajat. Tosin aika moni juoppo on juoppo ennenaikaiseen kuolemaansa asti, sekin on totta. Pitäisi kuitenkin tältä viittaamaltani henkilöltä kysyä, että mitä haitallisia tapoja hänellä on ja pystyykö lopettamaan ne tuosta vain.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ex akka oli juoppo, kaikki vapaa-ajat kännissä ja aika ajoin arkisinkin jolloin meni krapulassa töihin. Sen lisäksi se oli kännissä väkivaltainen. Saattais sopia yhteen sun ukkos kanssa?
Nosta kytkintä, noita ei aika eikä hoiva paranna.
Minullakin oli tuollainen akka, lisänä vielä se että ajeli joskus kesäaikaan pienessä maistissa parin kilometrin matkoja lasten kanssa uimarannallle, koska viina meni kaiken muun edelle.
Oma muija samanlainen. Valitettavasti alkoholi menee kaiken muun edelle.
Sama ongelma oman puolison kanssa. Säälttävää!