Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttelimme erään tuttavani kanssa, joka

Vierailija
01.04.2018 |

ei tunne tarkemmin perhettäni. Tuli puheeksi, että meillä on yksi lapsista 9v. Myöhemmin tämä tuttavani totesi, että sitä se on kun on pieniä lapsia. Olin yllättynyt. Olen itse ajatellut, että meillä on jo isot lapset. Voiko joku pitää tuon ikäiset pienenä? Vai käsittikö hän jotain väärin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo 9v nuorin?

Vierailija
2/9 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on keskimmäinen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienuus on kai suhteellista. Onko tällä itsellään lapsia?

Vierailija
4/9 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on viisi lasta. Osa muuttanut pois kotoa, loput teinejä. Ap

Vierailija
5/9 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on viisi lasta. Osa muuttanut pois kotoa, loput teinejä. Ap

Tuohon nähden 9 vuotias on pieni lapsi. Etkö itse muka hoksannut?

Vierailija
6/9 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, onhan ne siinä mielessä pieniä, että eivät ole aikuisia ja ei voi pitkäksi aikaa jättää itsekseen. Vaikka ehkä pieniksi yleensä kutsutaankin alle kouluikäisiä. Mutta pieni ja suuri on aika suhteellisia käsitteitä (samoin kuin paljon ja vähän - on monesti tullut yllätyksiä siinä, mikä on paljon tai vähän jonkun mielestä, kun ei ole sanottu tarkkaa määrää.)

Vierailija
7/9 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itselläni on vain yksi lapsi 9 vuotias ja kyllä hän on pieni. Teinit ajattelen isoiksi. Tosin kerran tuli kaupassa vastaan räyhä äiti jonka mielestä n.2 vuotiaan olisi pitänyt olla iso lapsi ja jaksaa kävellä, olla kiukuttelee syys kun olihan hänellä vauvakin joka oli ilmeisesti pieni lapsi.

Vierailija
8/9 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienihän se yhdeksän vuotias on, pari vuotta sitten koulun aloittanut. Nuorin lapsistani on melkein minun pituinen 12 vuotias ja häntäkin pidän välillä vielä pienenä. Vanhemmat lapset ovat jo teinejä, mutta kotona viihtyvinä ja hassuttelusta välillä pitävinä hekin ovat välillä pienen tuntuisia.

Vierailija
9/9 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän vuotias on vielä täysin hoidettava ja huollettava lapsi, jota ei voi edes ajatella jättää kuumeisena yksin kotiin päiväksi. Hän tarvitsee paljon apua erilaisissa asioissa, vaikka omatoiminen olisikin vaikka koulu- ja kaveriasioissa. Yläkouluikäiset ovat jo isoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme