Kyselkää ikineitsyeltä
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 25v nainen ja neisyt. Mitä ajatuksia tämä herättää?
Eipä ihmeempiä. Onhan jotkut ihmiset eläneet pitkän elämän hautaan asti ilman seksuaalisia iloitteluja. Ehkä se kiinnostaa, että miksi olet neitsyt. Eikö vaan jaksa etsiä sitä unelmiensa prinssia, vai eikö sitä vain löydy?
En oot oityyppi kelle vastasit, mut siis aika olis kyl sunki vähentää noit palstojen tekemist. Kysy 23v.naiselta, kysy 16wee teinityttöltä, kysy 13wee teinityttöltä,... ksysy ja kysy. Lpoeta.
Kai sitä ihmiset saa tehdä sellaisia aloituksia kuin lystää? Ei kenenkään ole mikään pakko minulta tai niiltä teinitytöiltä kysellä yhtään mitään. Oikeastaan kenenkään ei ole pakko edes avata tällaisia keskusteluja, pahoittelen jos Sinulle on sellainen kuva tullut, että näihin kyselyihin on jotenkin ihan pakko osallistua.
No on se ihan fain, mutta ei tartte matkii silti! Sitä paitsi se teinityttö, asioisi niiden kanssa asiallisemmin ku sä. En ole väittänyt tollasta kuten sä esiti, sori ny vaa jos su herkkähuipee ny loukkaantu. :D
No joo, herkkähuipee otti kerrassaan osumaa. En vaan oikein ymmärtänyt, että miksi kukaan vaivautuu valittamaan näistä kysely-keskusteluista jos on saanut niistä tarpeekseen. Se kun ei ainakaan minusta ole suuri vaiva ohittaa sellaisia keskusteluja, jotka eivät nappaa. Se on hyvä jos Sinua ei sitten niin haitannutkaan aloitukseni.
Matkimiseen sen verran, että näitä "kysele minulta" aiheita on ollut täällä iät ja ajat, että otapa siitä selvää kuka lopulta on matkinut ja ketä. Varmaan palstan ensimmäinen keskustelukin on ollut "Kyselkää modelta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hetkauta mitenkään.
Tällä palstalla kirjoittelee joka viikonloppu yksi 30-vuotias kokematon ja sitten täällä on ketjuja, joissa lähes nelikymppiset friikit manaavat maailman kovuutta ja kokemattomuuttaan. 25-vuotias neitsyt on täällä lähes normaali.
Ei kai sellaisen asian pidä hetkauttaakkaan? Kuten aiemmin totesin, niin maailmassa on ihmisiä, jotka kuolevat vanhoina ilman mitään seksuaalisia kokemuksia. 25-vuotiaita neitsyitä tuntuu tosiaan olevan nykyään aikas paljon, mikä lie syynä. Onko nykyään ihmisillä liian suuret vaatimukset sille petikumppanille, onko ihmisten sosiaaliset taidot heikentyneet niin paljon, vai eikö ihmisiä vaan kiinnosta niin paljoa panostaa siihen parin etsimiseen? Ken tietää.
Kai ihmiset luulevat sen hetkauttavan, koska ei kai näitä ketjuja muuten perustettaisi? Oletankin että tässä on ristiriita virtuaalisen maailman ja tosielämän välillä. Nettihän on täynnä näitä neitsytluusereita, mutta jos normaali aikuisikäinem tuttusi paljastuisi kokemattomaksi olisi se suurempi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 25v nainen ja neisyt. Mitä ajatuksia tämä herättää?
Eipä ihmeempiä. Onhan jotkut ihmiset eläneet pitkän elämän hautaan asti ilman seksuaalisia iloitteluja. Ehkä se kiinnostaa, että miksi olet neitsyt. Eikö vaan jaksa etsiä sitä unelmiensa prinssia, vai eikö sitä vain löydy?
En oot oityyppi kelle vastasit, mut siis aika olis kyl sunki vähentää noit palstojen tekemist. Kysy 23v.naiselta, kysy 16wee teinityttöltä, kysy 13wee teinityttöltä,... ksysy ja kysy. Lpoeta.
Kai sitä ihmiset saa tehdä sellaisia aloituksia kuin lystää? Ei kenenkään ole mikään pakko minulta tai niiltä teinitytöiltä kysellä yhtään mitään. Oikeastaan kenenkään ei ole pakko edes avata tällaisia keskusteluja, pahoittelen jos Sinulle on sellainen kuva tullut, että näihin kyselyihin on jotenkin ihan pakko osallistua.
No on se ihan fain, mutta ei tartte matkii silti! Sitä paitsi se teinityttö, asioisi niiden kanssa asiallisemmin ku sä. En ole väittänyt tollasta kuten sä esiti, sori ny vaa jos su herkkähuipee ny loukkaantu. :D
No joo, herkkähuipee otti kerrassaan osumaa. En vaan oikein ymmärtänyt, että miksi kukaan vaivautuu valittamaan näistä kysely-keskusteluista jos on saanut niistä tarpeekseen. Se kun ei ainakaan minusta ole suuri vaiva ohittaa sellaisia keskusteluja, jotka eivät nappaa. Se on hyvä jos Sinua ei sitten niin haitannutkaan aloitukseni.
Matkimiseen sen verran, että näitä "kysele minulta" aiheita on ollut täällä iät ja ajat, että otapa siitä selvää kuka lopulta on matkinut ja ketä. Varmaan palstan ensimmäinen keskustelukin on ollut "Kyselkää modelta"
Nii, siis en valita. Vaan sä nyt valitat mulle, vaikka puhun asiaa asiallisesti, ja fiksusti sekää riitaa haastamatta. Olet herklähipee. Sitä paitsi sua haittaa tää et män kommentoin, nii parempi ku meet nukkuu ja tut aamulla takas. Ei mua haitannu, sillä syy on vain se että jokaisella on äänioikeus jopa netissä. Esim, kommentoida, äänestää, ja tuoda mielipiteensä julki. Sitä paitsi vaikka jotkut muut kyselee-juttui tekee, nii sun ei tartte ottaa siitä mallii. Eli ota itte selvää. Et paraski puhuu siin, ku mä tiiän näistä enemmän. Piste.
PS. Jokaisella jopa minulla, on äänioikeus, kommentoida, äänestää ja tuoda mielipiteeni julki. Ei vain sinulla. :D
Oletko aseksuaali? Olen itse sellainen, eikä haittaisi vaikka olisin vielä neitsyt.
N47
Vierailija kirjoitti:
Oletko aseksuaali? Olen itse sellainen, eikä haittaisi vaikka olisin vielä neitsyt.
N47
Yes!
Juuri tuosta syystä ihmiset päätyvät "neitsytluuseriksi". Koska jo yli parikymppisenä se on noloa. Ei siis kehtaa tunnustaa kenelekkään -> torjuu potentiaaliset kumppanit -> lykkääntyy entisestää -> ja kierre on valmis. Minkälaisessa maailmassa elämme kun kokemattomuus voi olla ihmisen musta, synkkä salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuosta syystä ihmiset päätyvät "neitsytluuseriksi". Koska jo yli parikymppisenä se on noloa. Ei siis kehtaa tunnustaa kenelekkään -> torjuu potentiaaliset kumppanit -> lykkääntyy entisestää -> ja kierre on valmis. Minkälaisessa maailmassa elämme kun kokemattomuus voi olla ihmisen musta, synkkä salaisuus.
Tämä on totta ja roskaa. Kyllä mä kaksvitosena vielä kehtaisin tunnustaa, nyt kymmenen vuotta myöhemmin en ikinä. Syynä tähän yleinen ilmapiiri ja huonot kokemukset. Jos tietäisin ihmisten suhtautuvan positiivisesti niin tatuoisin vaikka tilanteeni otsaan.
Vierailija kirjoitti:
N47
En voi sanoa olevani aseksuaali, mutta ei se seksi lopulta ole se maailman tärkein asiakaan. Epäilen jopa, että voisin elää seksittömässä suhteessa, mutta totuushan saattaisi olla ihan toinen jos tuollainen tilanne tulisikin eteen.
Hmmm..Minä menin 40-vuotiaana, viiden lapsen äitinä, naimisiin kolmevitosen -täysin kokemattoman- miehen kanssa.
Nyt 10 vuotta myöhemmin meillä on 5-vuotias yhteinen poika ja _erittäin_aktiivinen seksielämä. <3
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se varmaan on. Seksistä on tehty mielestäni "liian normaalia", kaikenlaisia seksijuttuja on netti, televisio ja lehdet pullollaan. Tulee vähän kuva, että kaikkien tulisi sitä harrastaa jatkuvasti. Nuorelle ihmiselle voisi kuvitella tuollaisella olevan haitallisia vaikutuksia, varsinkin jos ne kokemukset vastakkaiseen sukupuoleen ovat vähäiset tai jollain tapaa negatiiviset. Näin ainakin itselleni koen osittain käyneen.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, olen sua fiksumpi. D
En välttämättä vielä sillä juhlisi. Siihen kun ei ihan hirvittävästi tarvita, että voittaa minut fiksuudessa.
Jipii kirjoitti:
Hmmm..Minä menin 40-vuotiaana, viiden lapsen äitinä, naimisiin kolmevitosen -täysin kokemattoman- miehen kanssa.
Nyt 10 vuotta myöhemmin meillä on 5-vuotias yhteinen poika ja _erittäin_aktiivinen seksielämä. <3
Vähän rikon nyt keskustelun perimmäistä ideaa ja kysynkin Sinulta. Missä vaiheessa miehesi kokemattomuus tuli ilmi ja miten? Miten ensiksi suhtauduit asiaan?
No olen tällainen 184cm pituudeltani, painoa hippasen päälle 80kg, kroppa on malliltaan laihaläski. Lyhyehköt vaaleat hiukset, siniset silmät jne. Sellainen pullapoika.[/
Kuules! Ulkoiset speksit eivät kuulosta pahalta ollenkaan! Pitkä, hoikka mies kelpaisi varmasti monelle naiselle, ei tod tarvitse olla mikään bullmentula. Itsevarmuutta kehiin!
Vierailija kirjoitti:
No olen tällainen 184cm pituudeltani, painoa hippasen päälle 80kg, kroppa on malliltaan laihaläski. Lyhyehköt vaaleat hiukset, siniset silmät jne. Sellainen pullapoika.[/
Kuules! Ulkoiset speksit eivät kuulosta pahalta ollenkaan! Pitkä, hoikka mies kelpaisi varmasti monelle naiselle, ei tod tarvitse olla mikään bullmentula. Itsevarmuutta kehiin!
Ehkä sitten sain itseni kuulostamaan paremmalta kuin olen. Ylipainoinen en ehkä ole, mutta hoikaksikaan ei oikein voi sanoa. Laihaläskikin on vähän väärä termi kuvaamaan minua, ehkä läskilaiha olisi osuvampi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko että poistan sun neitsyyden nyrkkinainnilla? Teen sen ilmaiseksi.
Täytyy kyllä sanoa, että meikäläisen perse repeää tällaisiin juttuihin. En siis halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä vielä sillä juhlisi. Siihen kun ei ihan hirvittävästi tarvita, että voittaa minut fiksuudessa.
Olen, eikä ole voitosta ki. Sillä satun vain olemaan. D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, eikä ole voitosta ki. Sillä satun vain olemaan. D
Se on hyvä, että maailmassa on fiksuja ihmisiä. Miten ihmiskunnan kävisikään jos täällä palloilisi vain minun kaltaisiani ihmisiä? Huh, ajatuskin karmii... Sukupuutto nyt ainakin olisi itsestäänselvyys.
Kokemukseni mukaan kyllä. Poikkeavuus on tietyissä asioissa ei-salittua.