Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakava 2018 -kokeeseen lukijoita paikalla?

Vierailija
01.04.2018 |

Millä mielellä olette? Miten luette? Itse olen aika kevyesti liikkeellä, lähinnä ajatus on käydä katsomassa koetta. Vakava pyrkiminen vaatisi varmaan aika paljon enemmän panostusta. Ehkä ensi vuonna? Onko jollain jo aiempaa kokemusta Vakavasta? Kuinka tarkkaan aineisto pitää tuntea? Tyyliin taulukot (määrät, prosentit) osata ulkoa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, alaviitteetkin osasin.

Vierailija
2/10 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös lähinnä katsomassa, en oikein usko mahdollisuuksiini vielä tällä kertaa. Kun on kertaalleen hankittu kokemusta, hermoilee ehkä kokeessa vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava-koe mittaa ensisijaisesti motivaatiota ja vasta sitten kasvatustieteellisen kirjallisuuden ymmärtämisen kykyjä. Koko läpyskä pitäisi osata ulkoa: alaviitteet, taulukot, kuvatekstit.

Vierailija
4/10 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kurkata Vakavasti-sovellus, tosi hyvä apu opiskeluun!

Vierailija
5/10 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mites menee? Ja missä ne kokeet tarkasti ottaen pidetään Helsingissä? Mitään os. en oo löytänyt. :(

Vierailija
6/10 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy Yliopiston netti-sivulta kun hakee Vakava 2018. Koe paikat ainakin Helsingissä on jaettu sukunimen mukaan eri paikkoihin!

Vierailija
7/10 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä oootte kokeesta?

Vierailija
8/10 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koe oli aika vaikea, pääasiassa siksi että aikaa oli liian vähän ainakin mulle. En ehtinyt sisäistään kokeessa jaettua artikkelia ja sen vuoksi viimeiset kysymykset jäi aika pitkälti tyhjiksi. Yhtään sellaista kysymystä ei ollut mitä odotin tai oletin tulevan 😂 enkä kyllä yhtään osaa sanoa tuleeko kutsu seuraavaan vaiheeseen..

Tiedättekö koska koekeen kysymykset ja oikeat vastaukset julkaistaan netissä?

Vierailija
9/10 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinkin jo oikean vastauksen kysymykseeni eli 15.5 vasta julkaistaan myös se kysymysvihko. Harmi kun olisi ollut kiva katsoa sitä näin kokeen jälkeen..

Vierailija
10/10 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kävi? Itse pääsin jatkoon...