Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muitakin joilla tulee vielä aikuisiällä ihastumisia näyttelijöihin tms

Vierailija
01.04.2018 |

Tää on ihan kamalaa :D nytkin olen ihan lääpälläni seuraamani sarjan miespääosan esittäjään. Ja ikää on pitkälti yli 30v. Kai teitä on muitakin samanlaisia vai olenko ainut?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 15 vuotta sitten olin ihastunut Frodoon ja nyt Aragorniin.

Paljon muitakin ihastuksia on muusikoista animaatiohahmoihin.

Vierailija
62/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas yksi tällainen ihastuja ! Ikää ihan kohta 30 vuotta.

Mieluummin ihastunkin kyllä miehiin, jotka eivät ole olemassa, kuin sellaisiin, joita joutuisi vaikkapa tapaamaan. Olen kuitenkin onnellisessa parisuhteessakin :D

Enkä kyllä ikinä haluaisi romanssia sellaisten miesten kanssa, joihin ihastun. Ovat poikkeuksetta ns. jännämiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla viimeisin julkkisihastus Harry Styles vuodelta 2014. Sen jälkeen olen ihastunut vain ”oikeisiin” miehiin joita siis tunnen. Toivottavasti en enää ihastu julkkiksiin :D Ikää mulla 29 v.

Harry Styles vielä vuonna 2018 :)

Harry on maailman kultaisin tyyppi

Näitä julkkisihastuksia tulee ajoittain, näin aikuisiällä itse asiassa enemmän kuin nuorempana (teininä en hirveämmin edes fanittanut ketään). En mä näistä julkisesti missään huutele, mutta ihan hauskaahan tää muuten on ja kiva tietää etten todellakaan oo ainut :)

Vierailija
64/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael C. Hall. <3 Etenkin Dexterissä!

Vierailija
65/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi vitsi, että tämä ketju sai mut hymyilemään, niin, että suupieliä pakottaa!

Ihanaa kun on muitakin! Mä teen kaikkea mainittua, ihastun fiktiivisiin hahmoihin, katson shipper-videoita ja luen sekä kirjoitan fanfictionia, joka on muuten ihan käsittämättömän rikas ja antoisa maailmansa!

Ja ikä alkaa ihan kohta nelosella...

Ja mullakin oli aikoinaan juttua Russellin kanssa, se on kerkiäväinen😂

Vierailija
66/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koreadraamat on muuttanut mun miesmaun täysin, nykyään ihanimmat haaveilunkohteet löytyy aasialaisista miehistä, mihnkä en kyllä ikinä olisi uskonut olevan mahdollista. Lee Joon-Kin kanssa mulla on ollut juttua jo pidemmän aikaa 😆

Vierailija
67/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei todellakin. Oon kattellu Kingiä ja Tuntematon sotilas löytyy nyt dvd-hyllystä ja AINA kun näkyy Severi Saarisen naama niin mulle tulee sellane iha typerä, ihastunu virne. :D

68/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuru kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vuru kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt, miten joku voi ihastua ihmiseen, jonka kanssa ei ole koskaan ollut minkäänlaisessa vuorovaikutuksessa?

Selitys on hyvässä mielikuvituksessa.

Tämähän ei voi pitää paikkaansa koska:

1. Väittämä sisältää oletuksen, että julkkiksiin (tai mielikuvitushahmoihin) ihastumattomat ihmiset ovat joko mielikuvituksettomia, tai eivät ihastu ollenkaan.

2. Mielikuvituksen kohteet eivät ole millään tapaa rajattu vuorovaikutuksettomaan kanssakäymiseen.  Voit ihastua esimerkiksi opiskeluymärisössä ihmiseen, josta saatat tietää paljon, tai et yhtään mitään.

Veikkaan, että kyseessä on naisille ominaisempi luonteenpiirre. 

ps. puhun aidosta ihastumisen tunteesta, en yksittäisten piirteiden ihailusta.

Tulipa kylmä vastaanotto. Sori, en tajunnut tämän olevan jonkinlainen sympatiaketju. Perustelut alapeukuille olisivat silti toivottavia.

[ Tämä viesti ei sisällä sarkasmia. ]

Vierailija
69/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuru kirjoitti:

vuru kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vuru kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt, miten joku voi ihastua ihmiseen, jonka kanssa ei ole koskaan ollut minkäänlaisessa vuorovaikutuksessa?

1. Väittämä sisältää oletuksen, että julkkiksiin (tai mielikuvitushahmoihin) ihastumattomat ihmiset ovat joko mielikuvituksettomia, tai eivät ihastu ollenkaan.

2. Mielikuvituksen kohteet eivät ole millään tapaa rajattu vuorovaikutuksettomaan kanssakäymiseen.  Voit ihastua esimerkiksi opiskeluymärisössä ihmiseen, josta saatat tietää paljon, tai et yhtään mitään.

Tulipa kylmä vastaanotto. Sori, en tajunnut tämän olevan jonkinlainen sympatiaketju. Perustelut alapeukuille olisivat silti toivottavia.

Jos et ymmärrä, et ymmärrä. Se siitä. En minä ainakaan ala sitä sen enempää avaamaan, en edes osaisi. Samanlaista ihastumista se on kuin "oikeassa elämässä" "oikeiden ihmisten" kanssa "vuorovaikutuksessa".

Vierailija
70/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika yllättynyt näistä vastauksista. Oon 34v. enkä ollenkaan ihaile mitään näyttelijöitä, tms. 🤔 Viimeksi joskus teininä. En ois osannu ajatella, että sellainen on näin yleistä vanhemmallakin iällä.

Vierailija
71/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! Mäkin oon jo 33 ja edelleen ihastun fiktiivisiin hahmoihin, näyttelijöihin ja muusikoihin. Luen ja kirjoitan silloin tällöin ficcejä sekä katson noita fanien tekemiä Youtube-videoita.  Silloin kun olen seurustellut on noita saavuttamattomia ihastuksia ollut vähemmän, mutta jossain määrin aina kuitenkin. Onneksi yksi läheinen ystäväni on samanlainen ja hänen kanssaan näistä voi keskustella ihan vapaasti.

72/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vuru kirjoitti:

vuru kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vuru kirjoitti:

Jos et ymmärrä, et ymmärrä. Se siitä. En minä ainakaan ala sitä sen enempää avaamaan, en edes osaisi. Samanlaista ihastumista se on kuin "oikeassa elämässä" "oikeiden ihmisten" kanssa "vuorovaikutuksessa".

En ole väittänyt sen olevan erilaista. Kyseenalaistin vain väittämän "Selitys on hyvässä mielikuvituksessa".

Vierailija
73/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih..vieläkin Leonardo DiCaprio..Ollaan samanikäisiä ja vanhettu yhdessä! Aina, kun näen jotain Titanic-elokuvaan liittyvää, tulee mieleen tuo tunne..ihastus ja nuoruus😀

Vierailija
74/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koreadraamat on muuttanut mun miesmaun täysin, nykyään ihanimmat haaveilunkohteet löytyy aasialaisista miehistä, mihnkä en kyllä ikinä olisi uskonut olevan mahdollista. Lee Joon-Kin kanssa mulla on ollut juttua jo pidemmän aikaa 😆

Ootkohan mun kaveri ;) Hän on saanut mutkin innostumaan koreadraamoista!

Vierailija
75/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei todellakin. Oon kattellu Kingiä ja Tuntematon sotilas löytyy nyt dvd-hyllystä ja AINA kun näkyy Severi Saarisen naama niin mulle tulee sellane iha typerä, ihastunu virne. :D

Oi Severi on ihana munki mielestä!

En edes tiiä mikä siinä on niin puoleensa vetävää, ei ole ulkonäöllisesti mitenkään lähellä mun miesihannetta :D

Vierailija
76/77 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho palasin vielä katsomaan onko tullut lisää vastauksia ja tämä aikuisiän kaukorakkaus on näköjään yleisempää kuin luulinkaan :) ap

Vierailija
77/77 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo muutaman vuoden rakastunut Once Upon A Time-sarjan Tittelintuureen/Mr Goldiin(Robert Carolyta olen palvonut lapsesta asti, hän oli ihana Ylämaan kettu-sarjassa pikkukylän poliisina 😍).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä