Onko muitakin joilla tulee vielä aikuisiällä ihastumisia näyttelijöihin tms
Tää on ihan kamalaa :D nytkin olen ihan lääpälläni seuraamani sarjan miespääosan esittäjään. Ja ikää on pitkälti yli 30v. Kai teitä on muitakin samanlaisia vai olenko ainut?
Kommentit (77)
Harvemmin sellasiin perinteisiin julkkiksiin, mutta muuten etäisiin, tuntemattomiin ja saavuttamattomiin tyyppeihin joista tiedän ainoastaan miltä näyttävät ja heidän työnsä.
Täällä kohta nelikymppinen ihastuja! Ja näitä on ollut ihan aina, lapsuudesta tähän päivään asti. Etenkin sarjojen roolihahmot usein saa ihastumaan<3, mutta on mukana leffanäyttelijöitä ja muusikoitakin.
Sheldon ❤️
Fantasioin sekä roolihahmon että näyttelijän (Jim Parsons on homo..) viettelemisestä...😘 😍🤪(olen 45).
Brad Pitt, jo Thelmasta ja Louisesta asti, yli 25 vuotta siis, ollaan vanhettu yhdessä 😊
Vierailija kirjoitti:
En niinkään ihastu näyttelijöihin vaan fiktiivisiin hahmoihin, joita he esittävät. Tätä on jatkunut lapsuudestani asti: ensirakkauteni oli Spock, sitten Data, MacGyver, Dale Cooper, Severus Snape, Loki...
Mulla on tämä versio myös, ja sen myötä selkeä itsediagnosoitu pitkätukkamiesongelma. Loki, Jaqen H'ghar, Thorin Oakenshield, siskonpoikansa Fili ja kapteeni Charles Vane (Black sails, ei assassiini) ovat ainakin (olleet) päässä viime vuosien aikana. Täytän 39, ei merkkejä helpottamisesta. Ei mua kyllä häiritsekään :D
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yksi päiväuneksija/fanityttö 33 v. Ihastun näyttelijöihin ja sitäkin enemmän tv-sarjojen hahmoihin. :D Olen muutenkin tällainen tv-nörtti, että harrastan televisiosarjamaratoneja ja joskus alan katsoa jotain vanhoja sarjoja DVD:ltä. Katson myös netistä videoita vaikka joidenkin sarjojen suosikkiparieni parhaista hetkistä. Kaipaan niitä aikoja, kun tv:stä tuli enemmän hyviä sarjoja ja viikko rytmittyi sarjojen mukaan. Oli viikon kohokohta odottaa jotain sarjaa.
Ei tässä mielestäni ole mitään pahaa. Ollaan rohkeasti sellaisia kuin ollaan.
Hah me ollaan samiksia, sarjojen binge watching on mun lempiajanvietettä ja katson välillä youtubesta noita suosikkiparien parhaita romanttisia hetkiä. Myös fanficiä luen ajoittain. Ap
Olen 55 ja edelleen vedän kieltä pois poskelta kun joku haavehaaremini jäsenistä ilmestyy ruutuun. Torrance Coombs, Michael Pare, Brad Pitt parhaita mainitakseni. Pisimmät suhteet ovat Tim Mathesonin ja Michael Paren kanssa, Tim on kyllä jo vaihtunut nuorempiin...
Ei ehkä yhtä usein tule noita leffaihastuksia kuin nuorempana, mutta tuleepahan silti sillointällöin. Kauheintahan tuossa on, kun itse vanhenee ja silti edelleen ihastuu suht nuoriin näyttelijöihin. Tosin sitten taas sellaista muutosta tapahtuu, että ne joihin joskus nuorempana ollut ihastunut, ei voisi enää vanhempana vähempää kiinnostaa. Jännästi ne mieltymykset muuttuu ajan myötä.
Minä käyn kuumana jääkiekon pelaajiin! Ihan kamalaa ku ikääkin jo löytyy :D olin tuossa ihan lääpälläni yhteen pelaajaan ja voi luoja, kun se tuli uniinkin. Ihan kuin sillon teinivuosina :D Mietin jo, että hittolainen päässä viiraa :D Sittemmin tyydyin kohtaalooni ja annoin olla ajatuksieni :D
❤
Mikael Persbrandt
Tomas Ledin
Bruce Springsteen
❤
Eiköhän se tavallista ole. Kunhan se fiktiivimaailma ei sekoitu todellisuuden kanssa, kuten esim. kaverilla. Hän katsoi jossakin vaiheessa Californicationia ja vertasi kaikkia tapailemiaan miehiä "Hank Moodyn." Siis ei mitenkään ulkonäöllisesti, vaan nimenomaan tähän roolihahmon käytökseen ja valitteli, kun ei löydy Suomesta samanlaisia miehiä. Ja siis kaveri on ihan aikuinen normaali henkilö.
Minä rakastuin Harrison Fordiin 70-luvun lopulla eikä rakkauden päättymiselle näy loppua. Olen ollut Harrisonin kanssa pitempään mitä oman miehen. Mies tietää tästä ja jaksaa vieläkin kuittailla.
On minulla noita uudempiakin ihastumisia, mutta ne on ohimeneviä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä yhtä usein tule noita leffaihastuksia kuin nuorempana, mutta tuleepahan silti sillointällöin. Kauheintahan tuossa on, kun itse vanhenee ja silti edelleen ihastuu suht nuoriin näyttelijöihin. Tosin sitten taas sellaista muutosta tapahtuu, että ne joihin joskus nuorempana ollut ihastunut, ei voisi enää vanhempana vähempää kiinnostaa. Jännästi ne mieltymykset muuttuu ajan myötä.
Joo toi ikäjuttu pitää ihan paikkaansa. Kamalaa kun ihastuu itseä yli kymmenen vuotta nuorempiin näyttelijöihin😆Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastuin Harrison Fordiin 70-luvun lopulla eikä rakkauden päättymiselle näy loppua. Olen ollut Harrisonin kanssa pitempään mitä oman miehen. Mies tietää tästä ja jaksaa vieläkin kuittailla.
On minulla noita uudempiakin ihastumisia, mutta ne on ohimeneviä.
Nuori Harrison Ford oli kyllä komea❤️
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se tavallista ole. Kunhan se fiktiivimaailma ei sekoitu todellisuuden kanssa, kuten esim. kaverilla. Hän katsoi jossakin vaiheessa Californicationia ja vertasi kaikkia tapailemiaan miehiä "Hank Moodyn." Siis ei mitenkään ulkonäöllisesti, vaan nimenomaan tähän roolihahmon käytökseen ja valitteli, kun ei löydy Suomesta samanlaisia miehiä. Ja siis kaveri on ihan aikuinen normaali henkilö.
Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi ollut Fox Mulder...
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi ollut Fox Mulder...
Vierailija kirjoitti:
Mulla viimeisin julkkisihastus Harry Styles vuodelta 2014. Sen jälkeen olen ihastunut vain ”oikeisiin” miehiin joita siis tunnen. Toivottavasti en enää ihastu julkkiksiin :D Ikää mulla 29 v.
Harry Styles vielä vuonna 2018 :)
huh, kiva huomata, että on muitakin! Ikää 44 ja ihastun aika ajoin nuoriin nöyttelijöihin tai pikemminkin roolihahmoon. Ihmisenähän en heitä tunne.
Joo. Oon aivan lääpälläni Gunvaldiin ja siihen komeaääniseen Sherlocin näyttelijään. Eli olen ihastunut sekä ihmiseen että roolihahmoon.