Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muitakin joilla tulee vielä aikuisiällä ihastumisia näyttelijöihin tms

Vierailija
01.04.2018 |

Tää on ihan kamalaa :D nytkin olen ihan lääpälläni seuraamani sarjan miespääosan esittäjään. Ja ikää on pitkälti yli 30v. Kai teitä on muitakin samanlaisia vai olenko ainut?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene iän mukana ohi. Minä olen 55 v. ja aina joskus tuota tapahtuu edelleen. Takana monta pääni sisäistä romanssia. 

Vierailija
2/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene iän mukana ohi. Minä olen 55 v. ja aina joskus tuota tapahtuu edelleen. Takana monta pääni sisäistä romanssia. 

Ok, hyvä tietää että päivähaaveilijoita on muitakin. Hauska tuo pään sisäinen romanssi-termi, hyvin tilannetta kuvaava :) Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niinkään ihastu näyttelijöihin vaan fiktiivisiin hahmoihin, joita he esittävät. Tätä on jatkunut lapsuudestani asti: ensirakkauteni oli Spock, sitten Data, MacGyver, Dale Cooper, Severus Snape, Loki...

Vierailija
4/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Russell Crowe oli aika pitkään sellainen joka vei heikoksi. Sitten me molemmat vanhennuttiin, ja kasvettiin eroon toisistamme 😃

Vierailija
5/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En niinkään ihastu näyttelijöihin vaan fiktiivisiin hahmoihin, joita he esittävät. Tätä on jatkunut lapsuudestani asti: ensirakkauteni oli Spock, sitten Data, MacGyver, Dale Cooper, Severus Snape, Loki...

Juu, hyvä pointti. Itsekin ihastun enemmän siihen roolihahmoon. Ap

Vierailija
6/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Russell Crowe oli aika pitkään sellainen joka vei heikoksi. Sitten me molemmat vanhennuttiin, ja kasvettiin eroon toisistamme 😃

Erositte ystävinä😆 ap

Vierailija
7/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen kohta 30v. mutta ihastukseni Louis Garelliin ei ole vielä täysin laantunut. Pari vuotta sitten ihastuin häneen salaa. Valitettavasti hänestä on tullut vain komeampi iän myötä. Huoh.. Teininä olin

ihastunut Elijah Woodiin, mutta nykyisin ei kyllä oikein kolahtaisi. ;D

Vierailija
8/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutta 99-prosenttisesti muusikoihin.

Vierailija
9/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kai sillä tavalla ihastu, mutta ihailen kyllä monien näyttelijöiden ulkonäköä (sekä miesten että naisten) ja googlaan heidän kuviaan, jotta pääsen näkemään lisää sitä kauneutta/komeutta/karismaa. Ja haastattelujakin katson. Ei se väärin ole :)

Vierailija
10/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Fassbender<3

Vierailija
11/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jatkuvasti suhde pään sisällä johonkin hahmoon tai julkkikseen.

N45

Vierailija
12/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli kolmikymppinen ja minulla on monia julkkis-"ihastuksia". Olen aseksuaali, joten en haaveile todellakaan mistään seksuaalisesta tai edes romanttisesta kanssakäymisestä heidän kanssaan, vaan ihan vain sellaisesta sielujen sympatiasta ja ystävyydestä, heh. Heidän persoonansa, taiteellisuutensa, älynsä ja lahjakkuuteensa kiehtoo minua.

Vierailija
13/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä huoli, täysin normaalia! Se kertoo hyvästä mielikuvituksesta ja tarjoaa mielihyvää aivoille :)

Vierailija
14/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viimeisin julkkisihastus Harry Styles vuodelta 2014. Sen jälkeen olen ihastunut vain ”oikeisiin” miehiin joita siis tunnen. Toivottavasti en enää ihastu julkkiksiin :D Ikää mulla 29 v.

Vierailija
15/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo ihan sama mutta fanitan Lana Del Reyta ihan täysillä, samalla tavalla kun ala-asteikäiset fanittaa niiden lempiartisteja. Ja konsertissa olin eturivissä kirkumassa kuin kaistapäinen. Ja aina kun ajattelen häntä ja hänen musiikkia niin tulee sellanen onnellinen ja rakkauden tunne. N23

Vierailija
16/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pienellä paikkakunnalla, jossa ei paljon uusia ihmisiä liiku ja muutenkaan miestarjonta ei ole kovin häävi. Siispä saan iloa päänsisäisistä julkkisromanssesista.

Vierailija
17/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää niin sekopäisesti mutta hieman ihastuin kun Teemalta tuli venäläinen sarja Kuun pimeä puoli (tms), pääosa-mies oli jotenkin symppis. Nyt kun hän näyttelee Suojasää-sarjassa en oikein ymmärrä miksi niin ihastuin.

Vierailija
18/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, älä huoli, täysin normaalia! Se kertoo hyvästä mielikuvituksesta ja tarjoaa mielihyvää aivoille :)

Joo, onneksi meitä näkyy olevan muitakin😊 ap

Vierailija
19/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan yhdessä edelleen!

Vierailija
20/77 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi päiväuneksija/fanityttö 33 v. Ihastun näyttelijöihin ja sitäkin enemmän tv-sarjojen hahmoihin. :D Olen muutenkin tällainen tv-nörtti, että harrastan televisiosarjamaratoneja ja joskus alan katsoa jotain vanhoja sarjoja DVD:ltä. Katson myös netistä videoita vaikka joidenkin sarjojen suosikkiparieni parhaista hetkistä. Kaipaan niitä aikoja, kun tv:stä tuli enemmän hyviä sarjoja ja viikko rytmittyi sarjojen mukaan. Oli viikon kohokohta odottaa jotain sarjaa.

Ei tässä mielestäni ole mitään pahaa. Ollaan rohkeasti sellaisia kuin ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme