Absurdi tilanne, minua kuristettiin eilen...
Jouduin kokemaan lähisuhdeväkivaltaa ja kysyn nyt VAIN siitä, että mikä on normaali tuntemus kehossa tuollaisen jälkeen?
Kaula on kipeä, en saa suuta kunnolla auki ja lisäksi huimaa, silmiin särkee. Tapahtumasta ei jäänyt jälkiä kaulalle tai ainakaan vielä ei ole tullut mustelmia.
Tapaus on poliisin tiedossa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Kulta pieni, en tiedä, mikä on normaalia tuossa tilassa. Kävithän lääkärissä? Jos voit tosi huonosti, voit mennä päivystykseen.
Minä en ole mikään pieni, sillä vaikka olenkin lyhyt painan toista sataa kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat vähän liioitella noita tuntemuksia. Ei ole todellakaan kuristettu jos ei jälkiä jäänyt. Korkeintaan otettu kurkusta kiinni
Ai "korkeintaan"? Entä mikä sinun tietojesi mukaan "vähintään" voi aiheuttaa tuollaiset oireet? Silmien särky kuulostaa kuristamisen seuraukselta, kuristaessa silmiin kohdistuu kova paine. Ja eiköhän ap itse tiedä mitä tapahtui. Paitsi jos sinä satut olemaan se tekijä?
Kyllä minä tiedän oikein hyvin miltä tuntuu tulla kuristetuksi. Ei sua ota edes poliisit vakavasti jos ei jälkiä näy. Kyllä siihen aina pienet jäljet jää ja jos nää silmäsäryt ja muut että ei saa suuta auki pitäisi paikkansa niin pitäs ihan kunnon jäljet olla
Harmi että kukaan ei ottanut sinua vakavasti. Lähisuhdeväkivalta on asia jota vähätellään ihan liian usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta pieni, en tiedä, mikä on normaalia tuossa tilassa. Kävithän lääkärissä? Jos voit tosi huonosti, voit mennä päivystykseen.
Päivystys 200km päässä.
Sun pitää muuttaa johonkin kaupunkiin, tai se tappaa sut. Ja salaa osoitteesi. Ja aloita krav maga tms harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat vähän liioitella noita tuntemuksia. Ei ole todellakaan kuristettu jos ei jälkiä jäänyt. Korkeintaan otettu kurkusta kiinni
Ai "korkeintaan"? Entä mikä sinun tietojesi mukaan "vähintään" voi aiheuttaa tuollaiset oireet? Silmien särky kuulostaa kuristamisen seuraukselta, kuristaessa silmiin kohdistuu kova paine. Ja eiköhän ap itse tiedä mitä tapahtui. Paitsi jos sinä satut olemaan se tekijä?
Kyllä minä tiedän oikein hyvin miltä tuntuu tulla kuristetuksi. Ei sua ota edes poliisit vakavasti jos ei jälkiä näy. Kyllä siihen aina pienet jäljet jää ja jos nää silmäsäryt ja muut että ei saa suuta auki pitäisi paikkansa niin pitäs ihan kunnon jäljet olla
Harmi että kukaan ei ottanut sinua vakavasti. Lähisuhdeväkivalta on asia jota vähätellään ihan liian usein.
No mulla oli kyllä ihan kunnon kouran jäljet kurkussa monta päivää. Eikä se ollut kukaan läheinen joka sen teki
Mua on kuristettu kerran niin, että jälkiä ei jäänyt, mutta syöminen/suun avaaminen sattui pari päivää. En muista sattuiko silmiin tai muualle, mutta syöminen todellakin sattui. Että mä ainakin _tiedän_, että näinkin voi olla.
Ap: kannattaa soittaa päivystykseen jos mietityttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla oli kyllä ihan kunnon kouran jäljet kurkussa monta päivää. Eikä se ollut kukaan läheinen joka sen teki
Sääliäkö sä tulit kerjäämään tähän trolliketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että sä joudut toistuvasti vieraiden ihmisten kuristamaksi? Oletko koskaan miettinyt miksi sulle tapahtuu tuota?
Saitko orgasmin?
T: kuristettavaksitultava fetissi
Vierailija kirjoitti:
Saitko orgasmin?
T: kuristettavaksitultava fetissi
Eikös retissi ole sellainen punainen ja kirpeä juures?
Aha. No ap on jokatapauksessa trolli