Tekikö mieheni rikoksen?
Oon ihan rikki, ahdistaa.
Eilen tulin kotiin tyttöjen saunaillasta ja olin ottanut turhan paljon viiniä (todella harvoin ylipäänsä juon joten nuo 4 lasillista saivat minut humalaan). Kotiin päästyäni tahdoin heti nukkumaan ja mies tuli viereeni ja yritti lämmitellä sänkypuuhiin. Kieltäydyin koska minulla oli paha olo ja maailma pyöri silmissä. Jossain vaiheessa yötä heräsin siihen että mieheni yhtyi minuun ja sanoin hänelle että lopettaa ja yritin töniä pois, mutta vahvan humalan takia olin nukahtanut uudestaan. Nyt en voi katsoa koko miestä joka rupattelee tuolla kuin kaikki olisi ihan normaalia.
Kommentit (40)
Mikä ongelma tuossa nyt on ? Olette yhdessä ja miehellä teki mieli. Tuskin ajatteli, että olet kieltäytynyt jyrkästi seksistä. Ihan väärinkäsitys voi olla.
Meillä on niin, että on kiva herätä siihen kun mies jo puuhastelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5, yritä nyt edes, kukaan ei ole kännissä 4 viinilasin jälkeen. (Että oikeen huone pyörii, ikä oli 12?)
4 lasillista on pullollinen, vähän reilu viiniä. Kyllä minä olisin jo huonossa kunnossa tuosta määrästä. Ohis.
No ei ole paitsi jo teillä on ämpärin kokoisia laseja.
4*12cl=48cl
4*16cl=64cl
pullo on 75cl
Normi lasillinen on 24cl kun puhutaan tyttöjen illasta, missä ei cl mitalla mittailla.
4*24=96cl
Vierailija kirjoitti:
Oot kerran sanonut alttarilla miehellesi jumalan edessä tahdon. Nyt elä sen mukaan ja ole kiitollinen ettei miehesi sentään petä.
Miten aloituksesta tulee selville, että ovat naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi otsikkona on "Tekikö mieheni rikoksen?" eikä "Mieheni raiskasi minut viime yönä"?
Eivätkö ihmiset tunne raiskaussäännöksiä? Ja jos eivät, miksi eivät katso niitä Finlexistä?
Ap:lla ja hänen miehellään ei ole käsitystä mikä on moraalisesti oikein ja mikä väärin. Sika mies, lain mukaan tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit herättyäsi yöllä? Mikset nyt aamulla vaadi selitystä? Toki mikään selitys ei tee asiaa ok:ksi.
Kuten aloitukseen kirjoitin, yritin töniä pois ja käskin lopettaa mutta humalan takia olin nukahtanut uudelleen. En pysty katsomaan koko miestä, olen todella ahdistunut. Ap
Niin just ja sitten oletetaan, että lapsista, joita henkisesti pahoinpidellään kasvaa tasapainoisia ja "oma syysi jos oot masentunut ja elämä ei suju, kyllä mä kun mun äiti oli alkkis niiii musta tuli ydinfyysikko". Just.
Miehen oikeus. Eroa jos et halua miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tehnyt. Sana sanaa vastaan, niin ei tule tuomiota.
Onhan se rikos siitä huolimatta, ettei todisteiden puuttuessa pystytä tuomitsemaan. Ihan samalla tavalla kuin murhaaminen on kiellettyä vaikka kukaan ei olisi näkemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kerran sanonut alttarilla miehellesi jumalan edessä tahdon. Nyt elä sen mukaan ja ole kiitollinen ettei miehesi sentään petä.
Miksi hihhuleita vihataan osa 8376202077
Huonojen trollien vuoksiko? Ainoastaan täysi vatussi uskoo että tuon trollin takana oli aito uskovainen.
Vierailija kirjoitti:
Miehen oikeus. Eroa jos et halua miestäsi.
Ylilaudan Jonnet takaisin ylilaudalle hopi hopi! Pysykää pois täältä aikuisten palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5, yritä nyt edes, kukaan ei ole kännissä 4 viinilasin jälkeen. (Että oikeen huone pyörii, ikä oli 12?)
4 lasillista on pullollinen, vähän reilu viiniä. Kyllä minä olisin jo huonossa kunnossa tuosta määrästä. Ohis.
No ei ole paitsi jo teillä on ämpärin kokoisia laseja.
4*12cl=48cl
4*16cl=64cl
pullo on 75cl
Normi lasillinen on 24cl kun puhutaan tyttöjen illasta, missä ei cl mitalla mittailla.
4*24=96cl
Mitä väliä mitoilla? Tieteellinen fakta on että naiset humaltuvat nopeammin ja pienemmistä määristä. Tälle on ihan fysiologinen syy.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä joku rapajuoppo? Kyllä 4 lasillista riittää humaltumiseen vallan hyvin kun alkoholia ei käytä säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kuule törkymöykky, Suomen laissa ei sanota että avioliitto oikeuttaa seksiin. Oli puoliso valveilla tai ei.Sen mukaan mennään, ei h*hhulien aataminaikuisten juttujen mukaan. Olet kuvottava muinaisjäänne.
Ota yhteyttä johonkin kriisipuhelimeen ja pyydä apua sieltä. Olisi hyvä, että haet heti apua jostain, jonne jää tieto avunpyynnöstäsi. Muuten tuo on oikeudessa sana sanaa vastaan ja tulkitaan miehen hyväksi. Voit tehdä näin vaikka et vielä tietäisi haluatko miehelle tuomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NORMAALI viinilasillinen 12cl. 4x12=48cl. NORMAALI viinipullo on 75cl. Eli tavallisessa maailmassa 4 lasia viiniä EI OLE reilu pullollinen. Mutta ehkäpä Porvoossa on? Mutta vähän juovan toki tuo voi viedä huonoon kuntoon jos nopeasti juo eikä syö mitään.
Sama provo ollut palstalla varmaan neljä kertaa. Keksikää jotain uutta joskus
Mulla kävi kerran samalla tavalla. Heräsin kesken unien ja huomasin että mieheni on täydessä touhussa sisälläni. Sanoin vaan etten nyt jaksa innostua, mut jatka sä vaan loppuun. Sammahdin uudestaan ja mieheni hoiti homman kotiin. Ei se niin vakavaa ole kun kyseessä se oma rakas.
Ei nyt ihan tuolla tavalla ole omalla kohdallani käynyt, mutta osaan ymmärtää että aika hämmentävälle varmaan tuntuu. Kerran kun oltiin menty naisystäväni kanssa nukkumaan, olin jo itse nukahtanut, kun herään siihen että munani on otettu suuhun. Eihän siinä mitään, sinänsä ihan mukavaa kun seksiä harrastettiin muutenkin, mutta kyllä siinä jotenkin aika yllättynyt olo tulee.
No voi kauheeta, ite en olis moksiskaa. Jos mies siis muuten hyvä ni mitä tosta?!
Tyttöjen illoissa lasi on reilu 24 cl (se mitä lasiin menee ilman, että yli läikkyy) eikä annoksia mitata cl-mitalla. Hyvin voinut juoda pullon tai enemmän viiniä.