Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekikö mieheni rikoksen?

Vierailija
01.04.2018 |

Oon ihan rikki, ahdistaa.
Eilen tulin kotiin tyttöjen saunaillasta ja olin ottanut turhan paljon viiniä (todella harvoin ylipäänsä juon joten nuo 4 lasillista saivat minut humalaan). Kotiin päästyäni tahdoin heti nukkumaan ja mies tuli viereeni ja yritti lämmitellä sänkypuuhiin. Kieltäydyin koska minulla oli paha olo ja maailma pyöri silmissä. Jossain vaiheessa yötä heräsin siihen että mieheni yhtyi minuun ja sanoin hänelle että lopettaa ja yritin töniä pois, mutta vahvan humalan takia olin nukahtanut uudestaan. Nyt en voi katsoa koko miestä joka rupattelee tuolla kuin kaikki olisi ihan normaalia.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki rikoksen. Olit tiedottomassa tilassa ja raiskaus avioliitossa on yhtä lailla raiskaus kuin sen ulkopuolella.

Vierailija
2/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevan lain mukaan tuo olisi raiskaus. Nykyisellään ehkä seksuaalista ahdistelua (kun väkivaltaa ei ole käytetty). Rikos se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suatoipa tehdä. Mutta mitä sinä aiot tehdä asialle? Erota, tehdä rikosilmoituksen?

Vierailija
4/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki rikoksen, täyttää raiskauksen tunnusmerkit. Ota välittömästi yhteyttä paikkakuntasi päivystykseen ja mene sinne, itse saman kokeneena kun tulin aviomieheni raiskaamaksi. Saat apua ja pääset tuollaisesta hirviöstä eroon.

Vierailija
5/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit herättyäsi yöllä? Mikset nyt aamulla vaadi selitystä? Toki mikään selitys ei tee asiaa ok:ksi.

Vierailija
6/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi suomalainen?

Vierailija
7/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
8/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teit herättyäsi yöllä? Mikset nyt aamulla vaadi selitystä? Toki mikään selitys ei tee asiaa ok:ksi.

Kuten aloitukseen kirjoitin, yritin töniä pois ja käskin lopettaa mutta humalan takia olin nukahtanut uudelleen. En pysty katsomaan koko miestä, olen todella ahdistunut. Ap

Vierailija
9/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi suomalainen?

En ymmärrä miten tämä liittyy yhtään mihinkään mutta kyllä, ihan kantasuomalainen möttönen. Ap

Vierailija
10/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, yritä nyt edes, kukaan ei ole kännissä 4 viinilasin jälkeen. (Että oikeen huone pyörii, ikä oli 12?)

Vierailija
11/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5, yritä nyt edes, kukaan ei ole kännissä 4 viinilasin jälkeen. (Että oikeen huone pyörii, ikä oli 12?)

4 lasillista on pullollinen, vähän reilu viiniä. Kyllä minä olisin jo huonossa kunnossa tuosta määrästä. Ohis.

Vierailija
12/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevan lain mukaan tuo olisi raiskaus. Nykyisellään ehkä seksuaalista ahdistelua (kun väkivaltaa ei ole käytetty). Rikos se on.

Tiedottomuus tms. mainitaan jo nykyisessä laissa.

Vierailija
13/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa potut pottuina ja tee se sama hänelle. Jos ei muna seiso, niin työnnät vaikka jonkun pitkän dildon hanuriin.

Vierailija
14/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on semmoinen juttu, että sinä päätät

Ja jos et ole varma, niin tee nyt ainakin miehelle selväksi haluatko tuollaisia yllätyksiä jatkossa vai et. Ja mieti, voitko luottaa siihen ettei mies tule ylittämään rahojasi..

Vierailija
15/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kerran sanonut alttarilla miehellesi jumalan edessä tahdon. Nyt elä sen mukaan ja ole kiitollinen ettei miehesi sentään petä.

Vierailija
16/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot kerran sanonut alttarilla miehellesi jumalan edessä tahdon. Nyt elä sen mukaan ja ole kiitollinen ettei miehesi sentään petä.

Miksi hihhuleita vihataan osa 8376202077

Vierailija
17/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen yläpeukuttaa näin oksettavaa viestiä?

Vierailija
18/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otsikkona on "Tekikö mieheni rikoksen?" eikä "Mieheni raiskasi minut viime yönä"?

Eivätkö ihmiset tunne raiskaussäännöksiä? Ja jos eivät, miksi eivät katso niitä Finlexistä?

Vierailija
19/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehnyt. Sana sanaa vastaan, niin ei tule tuomiota.

Vierailija
20/40 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 lasillista on pullollinen, vähän reilu viiniä. Kyllä minä olisin jo huonossa kunnossa tuosta määrästä. Ohis.

No ei ole paitsi jo teillä on ämpärin kokoisia laseja.

4*12cl=48cl

4*16cl=64cl

pullo on 75cl

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän