Menee hermot taas mieheen!
Lähti perjantaina "kaverille kylään" eikä oo vieläkään kotiutunut. Taskussa tietysti molemmat autonavaimet (varmaan kuitenkin vahingossa), niin ettei päästä lasten kans kotoa mihinkään.
Nyt oon jumissa tappelevien lasten kanssa, joiden kaikki kaverit jossain reissussa. Piti koko perheellä ulkoilla ja mennä paistaan makkaraa, mutta ei nyt sitten mennäkään minnekään. Ja joo, pääsisin kyllä lasten kanssa ilman miestäkin, jos ois se auto!
Kehtasi vielä eilen valehdella, ettei muka pääse tulemaan millään. Niinkuin ei normilauantaina kaupunkialueella bussit kulkis. Kylläpä osaakin ärsyttää!
Kommentit (53)
Tuo auton aviantn vieminen "vahingossa". Exä harrasti tuota pari kertaa ja tuo oli täysin vallankäyttöä ja alistamista. Ikinä ei kunnolla pahoitellut, vähätteli tekoaan ja sai jotenkin myös käännettyä jutun niin että minä valitan turhasta. Kyllä, myöhemmin siirtyi myös väkivaltaan, siksi onkin ex. Joo voi oikeasti vahinkokin käydä, mutta oikean vanhingon kohdalla toiminta on eri. Esim nykyinen mieheni kerran oli ottanut molemmat avaimet mukaansa vahingossa (toiset oli takin taskussa ja toiset otti lähtiessään, kun ei muistanut taskussa olevia). Kun soitin ja kysyin tietääkö missä avain oli, tarkisti ja asia selvisi. Hän otti heti oman auton alleen ja toi minulle ne avaimet ja pahoitteli tapahtunutta kunnolla. Noin toimii tosimies.
Lapsilla on kaikki hyvin. Vähän ovat ihmetelleet missä iskä ja sanoin, että kyläilemässä, niinkuin onkin. En mä niille ala isäänsä haukkumaan.
Ja tosiaan, jos tämä olisi jatkuvaa ja lapset siitä kärsivät, niin silloin ero olisi ainoa vaihtoehto. Nyt miehen alkoholinkäyttö kuitenkin pääasiassa pysyy kohtuudessa.
Ap[/quote]
No laita sauna päälle, tee hyvää ruokaa, pyydä joku kaveri tuomaan miehelle kaljaa tai hae taksilla ja vähän liukkaria haaroväliin ja houkuttele mies kotiin.
Se on naisissa, ole nyt hiljaa ja odota rauhassa. Kaverit ei monta päivää majoita.
Mut jos mies haluu vaihtaa nuorempaan niin kandee jo alkaa pakata..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä ap. koko ajan puolustat tuollaista miestä. Yllätyys kerron sulle totuuden, miehesi touhu ei ole normaalia.
Ajattele nyt vaan lastesi parasta!Ennemmin ehkä puolustan kuitenkin itseäni kuin miestä oikomalla vääriä käsityksiä. Ei mun mies kuitenkaan varmasti ole ainoa Suomenmaassa, jota nytkin pääsiäisenä alkoholi vie, ettei se nyt niin ainutlaatuista kuitenkaan ole.
Mikähän se lasten paras tässä sitten olisi? Eroko? Ja yksinään lopullisesti alkoholisoituva isä? Aika kova hinta kuitenkin, kerran pari vuodessa venyneistä reissuista.
Lapsilla on kaikki hyvin. Vähän ovat ihmetelleet missä iskä ja sanoin, että kyläilemässä, niinkuin onkin. En mä niille ala isäänsä haukkumaan.
Ja tosiaan, jos tämä olisi jatkuvaa ja lapset siitä kärsivät, niin silloin ero olisi ainoa vaihtoehto. Nyt miehen alkoholinkäyttö kuitenkin pääasiassa pysyy kohtuudessa.
Ap
Herää ap. todellisuuteen! Olet kynnysmatto jonka miehesi on alistanut. Tuollaisen parisuhdemallinko haluat antaa lapsillesi? Selkeästi teksteistäsi paistaa, että vähättelet miehesi alkoholin ja vallankäyttöä. Vai oletko kenties läheisriippuvainen?
Ps. Sillä miten paljon muut ihmiset pääsiäisenä käyttävät alkoholia ei ole mitään tekemistä teidän tilanteen kanssa, kysymys on siitä hyväksytkö sinä tiedän tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä olet moisen ääliön kanssa ja miksi huolit sen lastesi isäksi? Kyllä tuo tais olla näkyvissa jo ennen lapsiakin, ei normaalit miehet ryyppää pyhinä kavereiden kanssa. Keskenkasvuisten ääliöiden tapa tuo.
Oisit ottanu taksin, hakenut avaimet ja sanonut ettei tartte äijän tulla takas. Molempia auton avaimia ei kukaan vie vahingossa.
Normaalit miehet nimenomaan ryyppää kavereidensa kanssa. Et kyllä tiedä normaaleista miehistä yhtikäs mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä ap. koko ajan puolustat tuollaista miestä. Yllätyys kerron sulle totuuden, miehesi touhu ei ole normaalia.
Ajattele nyt vaan lastesi parasta!Ennemmin ehkä puolustan kuitenkin itseäni kuin miestä oikomalla vääriä käsityksiä. Ei mun mies kuitenkaan varmasti ole ainoa Suomenmaassa, jota nytkin pääsiäisenä alkoholi vie, ettei se nyt niin ainutlaatuista kuitenkaan ole.
Mikähän se lasten paras tässä sitten olisi? Eroko? Ja yksinään lopullisesti alkoholisoituva isä? Aika kova hinta kuitenkin, kerran pari vuodessa venyneistä reissuista.
ApHerää ap. todellisuuteen! Olet kynnysmatto jonka miehesi on alistanut. Tuollaisen parisuhdemallinko haluat antaa lapsillesi? Selkeästi teksteistäsi paistaa, että vähättelet miehesi alkoholin ja vallankäyttöä. Vai oletko kenties läheisriippuvainen?
Ps. Sillä miten paljon muut ihmiset pääsiäisenä käyttävät alkoholia ei ole mitään tekemistä teidän tilanteen kanssa, kysymys on siitä hyväksytkö sinä tiedän tilanteen.
En ole kynnysmatto, enkä mitenkään alistettu. Tiedän kyllä, että miehellä on alkoholiongelma ja mies vaihtelevasti tiedostaa sen itsekin.
Miehen juominen ei tavallisesti ole ongelma. Pitää sen hallinnassa, koska tietää, että muuten tulee ero. Ja sitä mies ei missään nimessä tahdo.
Kyllähän mies tietty luottaa, että en tämän yhden reissun takia sitä pihalle pistä, kun edellisestä vastaavasta on jo yli vuosi aikaa.
Ap
AtmEero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä olet moisen ääliön kanssa ja miksi huolit sen lastesi isäksi? Kyllä tuo tais olla näkyvissa jo ennen lapsiakin, ei normaalit miehet ryyppää pyhinä kavereiden kanssa. Keskenkasvuisten ääliöiden tapa tuo.
Oisit ottanu taksin, hakenut avaimet ja sanonut ettei tartte äijän tulla takas. Molempia auton avaimia ei kukaan vie vahingossa.
Normaalit miehet nimenomaan ryyppää kavereidensa kanssa. Et kyllä tiedä normaaleista miehistä yhtikäs mitään.
Kyllä tiedän. Sinä kirjoitat nyt henkisesti parikymppisen tasolle jääneistä tapauksista, et normaaleista aikuisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApHerää ap. todellisuuteen! Olet kynnysmatto jonka miehesi on alistanut. Tuollaisen parisuhdemallinko haluat antaa lapsillesi? Selkeästi teksteistäsi paistaa, että vähättelet miehesi alkoholin ja vallankäyttöä. Vai oletko kenties läheisriippuvainen?
Ps. Sillä miten paljon muut ihmiset pääsiäisenä käyttävät alkoholia ei ole mitään tekemistä teidän tilanteen kanssa, kysymys on siitä hyväksytkö sinä tiedän tilanteen.En ole kynnysmatto, enkä mitenkään alistettu. Tiedän kyllä, että miehellä on alkoholiongelma ja mies vaihtelevasti tiedostaa sen itsekin.
Miehen juominen ei tavallisesti ole ongelma. Pitää sen hallinnassa, koska tietää, että muuten tulee ero. Ja sitä mies ei missään nimessä tahdo.
Kyllähän mies tietty luottaa, että en tämän yhden reissun takia sitä pihalle pistä, kun edellisestä vastaavasta on jo yli vuosi aikaa.
Ap
Alkoholiongelmaiseen mieheen ei voi luottaa. Ei ole parisuhdekelpoinen eikä kelpaa isäksi. Itse olen hankkiutunut nopsaan eroon moisista tapauksista ennen kuin suhde on syventynyt. Ei ole tarvinnu katua kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Juhlapyhien käyttäminen kaverien kanssa ryyppäämisen sen sijaan että ois perheensä kanssa ei ole normaalia. Perheen liikkumisen estäminen auton avaimet viemällä ei ole normaalia. Lopeta se miehen puolustelu.Lapsille selittely ja valehtelu ei ole ok, he saavat kyllä selville että isä on alkoholisti ja voivat kuvitella että katoamistemput ovat ok ja toistavat sitten samaa kuviota omissa parisuhteissaan. Että kivat vaan sulle,olet kynnysmatto.
Tuollaisen isän lapsen kanssa suhteessa olleena voin kertoa että se ei ole kiva juttu. Ei laisinkaan. Pilasi myös meidän suhteen kun mies alkoi toistaa isänsä katoamistemppuja, vaikkakin ilman että viina ois siihen liittynyt. Ei sellaiseen hemmoon voi luottaa.Never again.
Toisaalta myönnät miehen olevan alkoholisti, mutta toisaalta sanot juomisen pysyvän kohtuudessa. Nämä on keskenään ristiriidassa olevia väitteitä, alkoholistin juominen ei pysy kohtuudessa
Annat itse miehelle mahdollisuuden tuohon käytökseen, joten nautipa nyt kun on sulta otettu auton avaimetkin mukaan ja mennään ja tullaan miten lystää. Ja voi nuo lapset :/ isi on vähän matkoilla, vai oiskohan se ihan töissä jopa ahkeroimassa perheensä hyväksi?
Minullakin oli aikoinaan tuollainen kultahippu, mutta vaihdoin kultaharkkoon. En ole katunut sekunnin sadasosaakaan. Kun se suvaitsee saapua, ota nyreä ilme, mutta huuda sen jälkeen heti isosti "aprillia" ja pidä hyvänä, you know...
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta myönnät miehen olevan alkoholisti, mutta toisaalta sanot juomisen pysyvän kohtuudessa. Nämä on keskenään ristiriidassa olevia väitteitä, alkoholistin juominen ei pysy kohtuudessa
En tiedä miten tämän nyt vielä ilmaisisin, mutta yritetään nyt vielä. Mies tykkäisi juoda. Ei juo paljon, koska en hyväksy sitä. Joskus sillä kuitenkin menee yli ja saattaa juoda sen pari päivää jossain kavereidensa kanssa. Kaverit harrastavat tätä enemmänkin, vaikka ovat siis ihan aikuisia ihmisiä.
Vaikka tätä tapahtuu vain kerran, pari vuodessa, on se mielestäni alkoholistin käytöstä.
Voisi varmaan ajatella myös, että mies käyttää alkoholia normaalisti, mitä nyt välillä menee överiksi.
Minusta asia on kuitenkin niin päin, että mies pääsääntöisesti pitää alkoholinkäyttönsä kurissa, vaikka on alkoholisti.
Jos antaisin siimaa, mies joisi huomattavasti nykyistä enemmän.
Ap
Mä lätkisin päin näköä.
Ja todellakin tekisin monena viikonloppuna saman tempun että autonavaimet mukaan ja äijä kakaroiden kaa himaan. Tulisin sunnuntai-iltana hyvin pantuna takaisin.
Voisin vuokrata salaa yksiön ja jättäisin äijän ja lapset lopullisesti.