Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menee hermot taas mieheen!

Vierailija
01.04.2018 |

Lähti perjantaina "kaverille kylään" eikä oo vieläkään kotiutunut. Taskussa tietysti molemmat autonavaimet (varmaan kuitenkin vahingossa), niin ettei päästä lasten kans kotoa mihinkään.
Nyt oon jumissa tappelevien lasten kanssa, joiden kaikki kaverit jossain reissussa. Piti koko perheellä ulkoilla ja mennä paistaan makkaraa, mutta ei nyt sitten mennäkään minnekään. Ja joo, pääsisin kyllä lasten kanssa ilman miestäkin, jos ois se auto!
Kehtasi vielä eilen valehdella, ettei muka pääse tulemaan millään. Niinkuin ei normilauantaina kaupunkialueella bussit kulkis. Kylläpä osaakin ärsyttää!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulta pöllitty myös Lokki-valaisin?

Vierailija
22/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulta pöllitty myös Lokki-valaisin?

Meillä ei ole Lokki-valaisinta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan täällä mariset. Olet saanut jo muutaman hyvän neuvon. Et kuitenkaan näytä ryhtyvän mihinkään toimeen.  Hauskaa pääsiäistä!

Vierailija
24/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiin riittää rahat, mutta kylpylämatkaan ei?

Miehellä on arvot kohdillaan

Vierailija
25/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan hakenut tai yrittänyt hakea apua psykiatrilta?

Vierailija
26/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen epäuskottava stoori.

Vierailija
27/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dump before becoming a dumpee!

Vierailija
28/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan täällä mariset. Olet saanut jo muutaman hyvän neuvon. Et kuitenkaan näytä ryhtyvän mihinkään toimeen.  Hauskaa pääsiäistä!

En mä nyt ajatellutkaan tästä olevan varsinaista hyötyä, kunhan halusin jonnekin marista kun tympäsee.

Ja mielestäni taksilla ajelu makkaranpaistoon tai muualle lasten kanssa ei ole kovinkaan realistinen vaihtoehto.

Meillä on ollut kuitenkin ihan kiva pääsiäinen kotona puuhastellessa. Mutta kyllä mua silti ärsyttää miehen käytös.

Ap

Vierailija
29/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tarinat on jotenkin niin outoja, tuollaista tilannetta ei voisi oman puolisoni kanssa kerta kaikkiaan syntyä.

Jos on joskus avaimet jääneet vahingossa väärään laukkuun tai taskuun niin asia hoituu taksilla ilman mitään draamaa. Kukaan ei koskaan katoa ryyppyreissuille tms. mies ei juo ja jos itse olen viihteellä ja menee myöhään niin aina laitetaan viestiä. Mitään katomaistemppuja taikka avainten hukkaamista ei harrasteta. Ihan sairas tuo ap:n kuvio. 

Kuten ap sanoitkin, niin miehellä on alkoholiongelma. Toivottavasti ymmärrät mikä on lapsillesi parasta ja otat eron jos mies ei lopeta tuollaista käytöstä. Jos et, niin saat sitten vanhana seurata miten omat lapset sietävät kelvottomia kumppaneita koska olet itse semmoisen mallin heille antanut. 

Vierailija
30/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholiin riittää rahat, mutta kylpylämatkaan ei?

Miehellä on arvot kohdillaan

En nyt jaksa hirveesti puolustella miestä, mutta se on pihi. Veikkaan, että sillä on mennyt maks. 50€ koko reissulla. Kylpyläreissu ois tullut huomattavasti kalliimmaksi.

Arvojen suhteen oot kyllä ihan oikeassa.

Ap

Vierailija
31/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko myyneet Lokki-valaisimen vai antaneet lahjaksi?

Vierailija
32/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää tarinat on jotenkin niin outoja, tuollaista tilannetta ei voisi oman puolisoni kanssa kerta kaikkiaan syntyä.

Jos on joskus avaimet jääneet vahingossa väärään laukkuun tai taskuun niin asia hoituu taksilla ilman mitään draamaa. Kukaan ei koskaan katoa ryyppyreissuille tms. mies ei juo ja jos itse olen viihteellä ja menee myöhään niin aina laitetaan viestiä. Mitään katomaistemppuja taikka avainten hukkaamista ei harrasteta. Ihan sairas tuo ap:n kuvio. 

Kuten ap sanoitkin, niin miehellä on alkoholiongelma. Toivottavasti ymmärrät mikä on lapsillesi parasta ja otat eron jos mies ei lopeta tuollaista käytöstä. Jos et, niin saat sitten vanhana seurata miten omat lapset sietävät kelvottomia kumppaneita koska olet itse semmoisen mallin heille antanut. 

Nää tarinat on siksi niin outoja, että ovat keksittyjä.

Vierailija
33/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan hakenut tai yrittänyt hakea apua psykiatrilta?

En ole. Miksi olisin? Mulla on kaikki ihan ok.

Ap

Vierailija
34/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla, ettei teillä tällainen olisi mahdollista.

Ymmärrät varmaan, etten minäkään tällaista käytöstä hyväksy. Miehen alkoholinkäyttö pysyy yleensä hallinnassa, pääasiassa koska tietää, että muuten tulee ero. Joskus sitten tulee tällaisia ylilyöntejä, kun on niin mukavaa juopotella kavereiden kanssa ja ajantaju katoaa ja pitäähän sitä välillä kavereitakin nähdä eikä ole kyytiä ja kaikki muutkin kootut selitykset.

Jos tämä olisi jatkuvaa, ei tietysti oltaisi enää yhdessä. Ja jälkiviisaana on helppo sanoa, että olisi pitänyt nähdä ongelma ennen lasten hankkimista, mutta enpä nähnyt.

Mies ei ole myöskään varsinaisesti kadonnut, vaan lähti kaverilleen, eikä ole tullut kotiin. Avaimet eivät myöskään ole hukassa, vaan miehen taskussa. Ja luultavasti mies huijaa itseäänkin väittämällä, että tulee tietysti kotiin, heti kun vaan pääsee. Itse varmaan uskookin itseään, toisin kuin minä.

Ap

Vierailija
35/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
36/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Provo. Tänään on sunnuntai.

Vierailija
37/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5. Provo. Tänään on sunnuntai.

Tottakai tänään on sunnuntai. Ja mies siis ollut reissussa perjantaista lähtien. Miten se tästä provon tekisi?

Ap

Vierailija
38/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä ap. koko ajan puolustat tuollaista miestä. Yllätyys kerron sulle totuuden, miehesi touhu ei ole normaalia.

Ajattele nyt vaan lastesi parasta!

Vierailija
39/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä arvostan tuollaisia miehiä ketkä kulkevat omia polkujaan välittämättä naistensa valituksista. Se mies palaa sieltä sitten kun hetki on sopiva. Mitä enemmän valitatte ja meuhkaatte, sitä kauemmin se tod näk reissullansa viipyy.

Ja palatessa on kotona ihanan täydellinen rauha, kun ei ole enää ketään kiukuttelemassa. Saa tehdä mitä haluaa. Ikävä pointti on sitten ne kenties raadollisetkin erotaistelut, lasten tapaamisjärjestelyt  ja ruokailuvälineiden jako.

Vierailija
40/53 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä ap. koko ajan puolustat tuollaista miestä. Yllätyys kerron sulle totuuden, miehesi touhu ei ole normaalia.

Ajattele nyt vaan lastesi parasta!

Ennemmin ehkä puolustan kuitenkin itseäni kuin miestä oikomalla vääriä käsityksiä. Ei mun mies kuitenkaan varmasti ole ainoa Suomenmaassa, jota nytkin pääsiäisenä alkoholi vie, ettei se nyt niin ainutlaatuista kuitenkaan ole.

Mikähän se lasten paras tässä sitten olisi? Eroko? Ja yksinään lopullisesti alkoholisoituva isä? Aika kova hinta kuitenkin, kerran pari vuodessa venyneistä reissuista.

Lapsilla on kaikki hyvin. Vähän ovat ihmetelleet missä iskä ja sanoin, että kyläilemässä, niinkuin onkin. En mä niille ala isäänsä haukkumaan.

Ja tosiaan, jos tämä olisi jatkuvaa ja lapset siitä kärsivät, niin silloin ero olisi ainoa vaihtoehto. Nyt miehen alkoholinkäyttö kuitenkin pääasiassa pysyy kohtuudessa.

Ap