Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa koskaan mieheltä suuseksiä.

Vierailija
01.04.2018 |

Olisiko moraalisesti hyvin väärin hakea sitä suhteen ulkopuolelta? Ilman yhdyntää. Haluaisin joskus kokea sen, mutta miestä ei kiinnosta. En muutenkaan saa koskaan orgasmia kuin itsekseni masturboimalla. En halua jättää miestäni, sillä kuitenkin rakastan häntä ja olen sitoutunut olemaan hänen kanssaan, meillä on yhdessä lapsiakin. Mutta tarkoittaako se silloin sitä, etten saa koskaan kokea nautintoa toisen tuottamana?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että tuollaisia miehiä löytyy, jotka eivät viitsi hoidella suuhoidolla omaa vaimoaan.

Kannatan ajatusta miehen kouluttamisessa. Katsokaa yhdessä eroottisia filmejä, jossa suuseksiä annetaan naiselle. Kerro miehelle miten paljon haluaisit saada nautintoa juurikin suuseksin avulla. Pyydä miestä antamaan suuseksiä 1 minuutin ajan. Näytä että nautit siitä. Vähitellen voit totuttaa miehesi antamaan sinulle suuseksiä joka viikko tai jopa aamu ;)

Miehet tykkää kun pimppikarvat on sheivattu. Pidä pimppi aina puhtaana, raikkaana ja hyväntuoksuisena, niin se houkuttaa miestäsi antamaan sinulle suuhoitoa.

Tsrmppiä miehen kouluttamisessa!

Vierailija
22/38 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kuulostaa tutulta minä olen siis mies muttaa haluaisin antaa naiselle suuseksiä koska minua kiihottaa valtavasti kun nainen vaikeroi allani kun nuolen alakertaa mutta hän ei halua että teen niin mutta toisaalta ei hankään ota suihin. Itse olen kanssa miettinyt että olisi kerran päästä antamaan naiselle täydellinen nautinto eli nuolla pitkään ennen kun rakastellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy silloin kun vakiintuu liian nuorena ja kokemattomana jolloin ei edes tiedä omia seksimieltymyksiään ja saattaa olla jopa neitsyt vielä. Ihanteellinen tilanne miehelle saada päättää seksistä täysin yksin - siihen saakka että vaimo vähitellen kyllästyy olemaan aina se joka joustaa.

Kehotan puhumaan suoraan: naisellakin on oltava oikeus saada seksissä asioita joita haluaa omalta kumppanilta ja jos sen verran miellyttämisenhalua ei omalla kumppanilla ole, Aivan Varmasti löytyy miehiä joilta sitä löytyy.

Vierailija
24/38 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vakiinnuttiin nuorena. Minusta se oli ihanteellinen tilanne. Olin kärsivällinen ja sain koulutettua vaimosta sellaisen seksikumppanin kuin halusin. Hän oli ujo harmaavarpunen, jota exä oli pitänyt kylmänä. Mutta annas olla kun hänen kiimansa herätti henkiin.  Orkut olivat ja ovat olleet taivaallisen rajuja. Minulta meni vuoden verran, että pääsin antamaan hänelle suuseksiä. En välittänyt pienestä vastustelusta vaan käytin tilaisuutta hyväkseni hänen saatuaan ensimmäisen orkun naimalla. Hän ei ilmeisesti osannut odottaa miltä nuoleminen tuntui, koska kiiman nousi uudestaan ja sain naitua toisen orkun. Sen jälkeen olikin yhtä hymyä.   Tuosta on kulun nyt yli 40 vuotta ja siitä lähtien hän on halunnut pillunuolemista käytännössä joka kerta.  Kun minä aloin nuolemaan häntä, niin hänkin suostui ottamaan minulta suihin. Meni vuosi tuosta ekasta kerrasta, kun ensimmäisen kerran laukesin hänen suuhunsa 69:ssä. Tosin muka vahingossa, kun hän pelkäsi suuhun tulemista. Oli hetken kiukkuinen, mutta huomasi sen jälkeen, ettei suuhun tuleminen nyt niin kaueaa ollutkaan. Eli tuosta eteenpäin ottanut suihin loppuun asti aina silloin tällöin kun ei muuten ole voitu harrastaa seksiä paikasta tai ajasta riippuen. Sadat on ne kerrat, kun hän on jossain reissussa ottanut suihin, kun mua on hitosti panettanut. Hienoja muistoja laivaristeilyiltäkin lasten kanssa, lasten nukkuessa. Olen katsellut promenaadihytistä nättejä tyttöjä kävelykannella, kivikova kalu soutanut vaimon suussa ja tuntunut lauetessa, että purkautunut selkäydintä myöten suuhun.   Yritetty opetella peppuseksiäkin jo silloin 70-luvun lopulla ja siitä asti, muttei pkele kalu mahdu vaimon peppuun. Odotellut ja ehdotellut, josko voisi nyt jo nyt taas kokeilla ja mahtua. Tosin ei taida olla toive realistinen.  Mutta näillä eväillä saanut vaimon haluamaan jatkuvasti seksiä ja olevan siitä melkein yhtä riipppuvainen kuin minä.

Vierailija
25/38 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

setäxy kirjoitti:

Me vakiinnuttiin nuorena. Minusta se oli ihanteellinen tilanne. Olin kärsivällinen ja sain koulutettua vaimosta sellaisen seksikumppanin kuin halusin. Hän oli ujo harmaavarpunen, jota exä oli pitänyt kylmänä. Mutta annas olla kun hänen kiimansa herätti henkiin.  Orkut olivat ja ovat olleet taivaallisen rajuja. Minulta meni vuoden verran, että pääsin antamaan hänelle suuseksiä. En välittänyt pienestä vastustelusta vaan käytin tilaisuutta hyväkseni hänen saatuaan ensimmäisen orkun naimalla. Hän ei ilmeisesti osannut odottaa miltä nuoleminen tuntui, koska kiiman nousi uudestaan ja sain naitua toisen orkun. Sen jälkeen olikin yhtä hymyä.   Tuosta on kulun nyt yli 40 vuotta ja siitä lähtien hän on halunnut pillunuolemista käytännössä joka kerta.  Kun minä aloin nuolemaan häntä, niin hänkin suostui ottamaan minulta suihin. Meni vuosi tuosta ekasta kerrasta, kun ensimmäisen kerran laukesin hänen suuhunsa 69:ssä. Tosin muka vahingossa, kun hän pelkäsi suuhun tulemista. Oli hetken kiukkuinen, mutta huomasi sen jälkeen, ettei suuhun tuleminen nyt niin kaueaa ollutkaan. Eli tuosta eteenpäin ottanut suihin loppuun asti aina silloin tällöin kun ei muuten ole voitu harrastaa seksiä paikasta tai ajasta riippuen. Sadat on ne kerrat, kun hän on jossain reissussa ottanut suihin, kun mua on hitosti panettanut. Hienoja muistoja laivaristeilyiltäkin lasten kanssa, lasten nukkuessa. Olen katsellut promenaadihytistä nättejä tyttöjä kävelykannella, kivikova kalu soutanut vaimon suussa ja tuntunut lauetessa, että purkautunut selkäydintä myöten suuhun.   Yritetty opetella peppuseksiäkin jo silloin 70-luvun lopulla ja siitä asti, muttei pkele kalu mahdu vaimon peppuun. Odotellut ja ehdotellut, josko voisi nyt jo nyt taas kokeilla ja mahtua. Tosin ei taida olla toive realistinen.  Mutta näillä eväillä saanut vaimon haluamaan jatkuvasti seksiä ja olevan siitä melkein yhtä riipppuvainen kuin minä.

Tämä tarina ei millään lailla auta Ap:ta hänen ongelmassaan joka on itsekäs mies.

Vierailija
26/38 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun aloin miettiä, niin on monia pikkuasioita, joita hän ei suostu tekemään seksin saralla. Olen pyytänyt, että hän purisi hellästi kaulaani. Ei kuulemma voi, hän ei pure. Ja vaikka kuinka selitän, että tarkoitan vain kevyitä näykkäisyjä niin ei käy. Ja olen pyytänyt häntä käsittelemään rintojani ja peppuani kovakouraisemmin, ei siis mitään pientä sivelyä vaan kunnolla puristelua, hän ei voi tehdä sitäkään, koska se on jotenkin niin hänen luonnettaan vastaan. Äh, nyt alkoi ihan ärsyttää. Minä lutkutan hänen kulliaan ja tarjoan pillua hänen halutessa hänen lempiasennossaan, mutta hän ei voi joustaa missään.

AP

Mistä te oikein näitä vellihousuja olette löytäneet???

Vierailija
27/38 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ihan kokematon avioon mennessä mutta kuitenkin sen verran kokematon ja nuori seksin saralla, etten osannut alussa vaatia moniakaan juttuja. Vasta nyt iän myötä on omat halut alkaneet enemmän heräämään. Kyllä varmasti alan jossain vaiheessa puhua esim. rakastajan ottamisesta, mutta en vielä. Täytyy koittaa ensin saada miestä kiinnostumaan myös minun tyydyttämisestäni, sehän olisi paras vaihtoehto suhteemme kannalta. Jotenkin pelkään, että en osaisi pitää rakastajaa vain seksiä varten, vaan jos hän todella saisi minut nauttimaan niin voisin hyvin rakastua häneen kokonaan ja sitten olisi asiat solmussa. 

Ja vaikka miestäni täällä moitin, niin rehellisyyden nimessä on sanottava, että monessa asiassa hän on tosi hyvä, kunnollinen mies. Olen itsekin ollut aivan liian kauan aivan liian nössö, itsehän olen vastuussa siitä, mitä olen hyväksynyt.

AP

Vierailija
28/38 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että kyllä vanha koirakin oppii uusia juttuja. Vanhetessaan miehelle pitää olla enemmän visuaalista kiihoittamista, joten pillun näkeminen ja nuoleminen ei ainakaan vähennä sitä. Ei voi olla miehelle paha rasti nuolla haluavan naisen pillua. Totuttaa vaikka vähän kerrallaan ja lupaa pillua sen jälkeen. Ihme ukko jos ei tuosta innostu ennen pitkään. Voihan sitä leikillään kiusoitella, että menee muualle nuolettavaksi. Jos vaikka mustasukkaisuus miehessä heräisi ja laittaisi hommiin.

Vierailija
29/38 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en aikoisi erota tuon asian takia, niin minä hommaisin itselleni rakastajan, ja pitäisin sen omana asianani.

Noin muuten, tuo olisi minulle syy erota. Toki en ikinä koskaan milloinkaan olisi ottanut tuollaista miestä, ja olen lopettanut lupaavasti alkaneita tapailuja useamminkin kuin kerran ihan vain siksi, että sänkyhommat eivät ole ollut samantyylisiä omien mieltymyksieni kanssa. 

Nykyisen mieheni kanssa olen ollut 4 vuotta, ja vaikka välillä on s-kuviot hiljaisempia, niin tiedän että voin luottaa siihen, että iehelle kaikki käy, ja hän osaa tuoda omat halunsa julki myös.

Vierailija
30/38 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vieläkin vaimon koulutus kesken. Vaimo tykännyt katsoa pyllynaintia videolta ja käynyt siitä kuumana. En kuitenkaan saa enkä voi naida pyllyyn. Viimeisimmän raskauden ( 20v. sitten)  aikana sai kymmeniä orkkuja kuin sain laitaa peukalon pyllyyn h-hetkellä. Sen jälkeen ei taas ole käynyt mitenkään päinsä. Muutaman  kerran olen ottanut vallan omiin käsiin ja h-hetkellä kääntänyt sormet pillussa alaspäin ja työntänyt samalla peukalon pyllyyn.  Myös dildon kanssa leikkiessä olen  juuri ennen h-hetkeä vetänyt dildon melkein ulos, laittanut keskisormen pyllynreijälle ja työntänyt samalla hetkellä molemmat pohjaan asti. Lähtenyt välittömästi taivaallisia megaorkkuja.  Mutta silti ne on ollut kielletty, vaikkei soosoota ole jälkeenpäin kuulunutkaan. Kiellettykin on sallittua oikeassa kohtaa. :))))))

Nyt on sitten erinäisia blugin tapaisia ja kuulia ostettu, josko niistä saisi lisää mausteita. Vaimo vielä tilasi, en minä. Jotenkin vaimon riettaus pitäisi saada herätettyä, mutta josko se siitä pikku hiljaa heräisi.

Vierailija
31/38 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut ihan kokematon avioon mennessä mutta kuitenkin sen verran kokematon ja nuori seksin saralla, etten osannut alussa vaatia moniakaan juttuja. Vasta nyt iän myötä on omat halut alkaneet enemmän heräämään. 

AP

Ymmärrän tuon hyvin, mulla on ehkä iän mukana tullut itsevarmuutta ja myös kiinnostusta asioihin. 19v ikäisenä kelpasi pillu kuin pillu. Joskus 25v ikäisenä oli pitkä seksisuhde villin naisen kanssa joka itse lähti lahna-mies-suhteesta ja opin kaikki temput siitä. Sitten oli pidempi vakava suhde jossa fyysinen puoli oli kunnossa mutta henkinen seksi-valmius uupui ja huomasin sen vasta ajan kanssa. Nyt pari vuotta sitten tuli vasta eteen sellainen mimmi jonka kanssa kaikki kohtaa, sekä fyysinen että henkinen puoli.

Kannattaa ottaa tuo asenne, että elämä on liian lyhyt aika odottamiseen. 

Vierailija
32/38 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Universaalissa mittakaavassa homma menee ap:n ja minun kannalta tasan, sillä minä en saa vaimolta suuseksiä.

Mies

Vierailija
33/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nuolla vaimoani joka kerta, hän ei jostain syystä niin välitä siitä, mutta kun teen sitä hänelle, hän saa takuuvarman orgasmin joka kerta. Teen sen myös hyvin pitkittyneesti niin että hänen orgasmi vain jatkuu koko ajan, ja hän todella nauttii siitä. Voi olla että minun pitäisi ehkä lämmitellä häntä enemmän ennen kuin ehdotan tuota.

Vierailija
34/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan sanalaskun mukaan jos lähtee sutta pakoon niin tulee karhu vastaan. Oikeasti hyviä ja kunnollisia miehiä ei riipu joka oksalla. Mieti tarkkaan mitä teet jos pettämistä tai eroa mietit.

Vierailija
35/38 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä tuosta ”kouluttamisesta”.

Kun minä otin asiaa aina välillä esille, yhden kerran sitten mies hyvin lyhyesti teki, velvollisuudentunnosta kaiketi. Ei se ehtinyt tuntua oikein miltään.

Kyllä se ihmisestä itsestään pitää lähteä, että itse ehdottaa ja on aidosti kiinnostunut mikä toisesta tuntuu hyvältä. Mielelläni kertoisin mistä tykkään. Minäkin kysyn millaiset suihinotto ja käsihommat tuntuvat erityisen hyvältä ja vaihdellaan tekniikoita, paikkaa ja tapoja, mies nauttii aina paljon.

Mutta jos suuhommat on minua kohtaan puolivillaisesti 2 minuuttia ”no nyt se on tehty”-asenteella, en minä siitä nauti. Jos ei miestä kiinnosta niin ei kiinnosta; en viitsi edes pyytää enää.

Ei minuakaan ole koskaan kunnolla nuoltu ja harmittaahan se. Ja sheivattu ja puhdas olen aina, ei ole siitä ainakaan kiinni.

N44

Vierailija
36/38 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä harrastanut seksiä sellaisen miehen kanssa, joka ei olisi suunnannut heti jalkojeni väliin kun mahdollista. Jotkut ovat olleet niin innokkaita, että on suunnilleen pitänyt pyytää lopettamaan ja tekemään jotain muuta, joten ihan käsittämätön ajatus, että on miehiä jotka eivät halua antaa naiselle suuseksiä.

Vierailija
37/38 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa minuutissa kokematon mies ei kyllä saa mitään käsitystä mistä nainen nauttii suuseksissä ja miten pillu siihen reagoi.  Ilmeisesti osa naisista päästää miehensä liian helpolla. Jos te otatte miehelle suihin orkkuun asti, niin toki miehenkin pitää panostaa suuseksin antamiseen yhtä paljon. Oma vaimoni ei varmasti olisi suostunut yksipuoliseen seksiin. Hänkään ei ole saanut masturboimalla itseään laukeamaan, eli halunnut aina, että minä autan. Mitäpä jos ottaisitte vaikka dildoja avuksi. Sen avulla naisella saa helpommin kokemattomanpikin orkun aikaiseksi, kun yhdistää tuohon klitan nuolemisen.  Kyllä miehelle pitää ja on oikeutettua asettaa vaatimuksia ja käskyttää hänet mukavuusalueensa ulkopuolelle ja vaatia vastavuoroisuutta. Ennemmin kouluttaa vanhan koiran, kun lähtee vieraisiin. Jos ei muuten niin tehkää miehestä mustasukkainen tai vedotkaan kilpailuviettiin, kyllä ne toiset miehet osaa ja viitsii.....

Sormettamaan pillua oppii vasta sitten pitkässä juoksussa ajan kanssa harjoittelemalla. Siten oppii aistimaan millainen sormetus missäkin puolella pillua vaikuttaa mitenkin milloinkin. Tuokin sormetuksen vaikutus elää naisilla, ainakin omalla vaimolla kerrasta toiseen. Etukäteen ei voi tietää mikä milloinkin toimii.  Eilenkin kiusasin vaimoa ensin kertomalla, että saa taas kivikovaa  kalua, otin puolikkaan pillerin. Nyt kun seksistä oli kiinnostunut, niin olin ensin tarkoituksella polvillaan sänkyllä ja annoin vaimon tunnustella kivikovaa kalua samalla kuin kevyesti sormetin märkää pillua. Heti nuolemaan käydessä huomasin, että pillu kesti heti kovempaa käsittelyä, eikä aikaa kannattanut tuhrata turhiin aikailuihin. Hieroin voimalla häpyhuulia, ahmin ja nuolin ahneesti klittaa.  Aika nopeasti laiton molemmat sormet sisällä ja kävin g-pisteen kimppuun. Viime aikoina paremmin on toiminut välihan hierominen, mutta eilen g-pisteestä lähti ihan eri sävelet.  Ei mennyt kauaa kun käänsin molemmat sormet koukkuun ja hieroin voimalla g-pistettä. En tiedä onko kuinka tavanomaista, mutta vaimon pillu menee nalkkiin ja hirttää kiinni orkun tullessa. Armoton puristus painoi taas sormia g-pistettä vasten, eikä puristus hellittänyt ennen kuin orkku loppui. Orkku ei taaskaan meinannut loppua ennen kuin puristus loppui.  Sama juttu ollut monestikin naidessa. puristus ja orkku loppuneet vasta kun voimat ovat loppuneet. Jos kalu on jäänyt tuon puristuksen ja monesti rytmisen lypsämisen väliin,  on se ollut ihan turta jälkeenpäin. Vaimon orkut ovat olleet aika totaalisia, ovat toki vieläkin. Nuorempana oltiin nalkissa useastikin. Ne onneksi ne  laukesi kohtuu nopeasti. Joskus oli ongelmia kun kaluni ei päässyt puristukselta laukeamaan ja puristus ei loppunut ennen sitä.

Vierailija
38/38 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kyllä helposti kahdessa minuutissa nuolennalla ja jopa minuutissa sormetuksella.