Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin menetetään työmotivaatio

Vierailija
01.04.2018 |

Vaihdoin työpaikkaa pari vuotta sitten. Alkanut mennä hermo kuinka surkeeta porukkaa meillä on töissä. Aikuiset ihmiset jättävät työtehtäviä hoitamatta ties minkä selitysten varjolla. Neljäsosa osastomme työntekijöistä latelee pomoille sääntöjä minkä puitteissa tekevät työnsä. Ja pomot kaikki niin munattomia etteivät puutu tuohon asenteeseen.
Kertokaa joku minulle missä ja kenen toimesta kenellekään on luvattu että työpaikoilla työntekijät sanelevat miten työnsä tekevät. Iso osa näistä hankalista tyypeistä on päätynyt meille juuri sitä kautta kun edellisessä työpaikassa tullut liikaa vääntöä pomon kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan luulee et ne voi sanella mikä on homman nimi. Jos ajatellaan vaikka asiakaspalvelutyötä niin aika vähän siinä on työntekijällä valtaa määritellä miten kaikki pitäis tehdä -- asiakashan sen määrää mitä tehdään!

Vierailija
2/5 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaan luulee et ne voi sanella mikä on homman nimi. Jos ajatellaan vaikka asiakaspalvelutyötä niin aika vähän siinä on työntekijällä valtaa määritellä miten kaikki pitäis tehdä -- asiakashan sen määrää mitä tehdään!

Työnantaja määrää mitä tehdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellainen ole hyvä työpaikka missä määräillään mitä tehdään. Koittakaa sopia yhdessä.

Vierailija
4/5 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellainen ole hyvä työpaikka missä määräillään mitä tehdään. Koittakaa sopia yhdessä.

Minä olen vain rivityöntekijä ja olen menettää motivaationi koska joka päivä joku ei suostu tekemään jotain tiettyä tehtävää. "Eikö joku muu voi tehdä tätä hommaa". Ja kaikki vielä täysin sellaisia asioita mitkä kuuluu toimenkuvaan. Ap

Vierailija
5/5 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisesti meillä on usein hektisiä päiviä. Pomo keskeyttää Liisan työnteon ja sanoo nyt olisi tärkeämpi asiakas joka pitäisi hoitaa samantien. Ei voi odottaa. Tähän Liisa sanoo että tekee sen sitten jossain välissä mutta ei nyt. Liisa ikäänkuin luulee että hän päättää missä järjestyksessä voi työnsä tehdä. Saattaa myös vain ilmoittaa että jatkaa muita hommiansa.

Todella rankkaa johdolle ja meille muille työntekijöille. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi