Miksi haaskaat aikaasi tällaisella palstalla?
Kommentit (31)
Tämä palsta on kuin natriumglutamaatti -- koukuttavaa mutta haitallista :(
Ainut paikka missä saa jokunlaisen reaktion muilta ihmisiltä omaan olemassaoloon. Toki negatiivisen sellaisen suurimman osan ajasta.. Epäilen tosin usein onko tällä palstalla pyörivät edes ihmisiä.
Sanopas se. :-D
Elokuussa kun oli se härö tällä palstalla, niin pystyin onneksi vieroittamaan itseni aika hyvin. Se oli taivaan lahja se katko! :-D Olin ollut reilun vuoden aika koukussa. Joka päivä oli tsekattava aiheet ja kirjoittelin paljon. Nykyään käyn aika harvoin enää, saati kirjoittelen. Kerran huomasin, että jostain syystä usein just aina noin kuukautiskiertopäivän 18 tienoilla / oviksen jälkeen eksyn tänne kirjoitteleen. En yleensä muutoin. Toissa päivänä hain googlesta tietoa yhdestä aiheesta ja tää kone + se sivu on ollut mulla auki siitä asti. Tänään heräsin, tulin koneelle ja huomasin ton sivun reunassa pari kiinnostavaa av-aihetta, jotka avasin ja hairahduin kirjoitteleen. Just ennen tän aiheen avaamista tajusin, että hei, mullahan oli just ovis eilen/toissapäivänä ja nyt on kiertopäivä 17!
Vastauksena kysymykseesi siis, mun kuukautiskierto toimii niin synkassa av:n kanssa, että tää vaan on biologiaa tai joku hormonioire! :-D
Eikä tää edes ole aprillipilaa, vaan ihan totta!!
Tulen aina välillä tylsyyden iskiessä tälle palstalle. Vaikka täällä on paljon provoja ja ilkeitä kommentoijia, täällä on aktiivista keskustelua monesta aiheesta. Parin viikon sisällä saan tarpeekseni koko palstasta, kun kyllästyn siihen että provojen annetaan mellastaa samalla kun monia täysin asiallisia viestejä poistetaan. Sitten pidän taas useamman viikon taukoa palstailusta, ennen kuin tylsyys iskee ja kierre alkaa taas alusta.
Mutta onhan tämä melkoista ajanhaaskausta. Surettaa tajuta, ettei mulla ole tarpeeksi itsekuria jotta onnistuisin pitämään itseni täältä pois.
Miten tästä pystyisi vieroittautumaan, kun ei ole muutakaan elämää?
Hyvin vaihtelevasti. Joskus useamman kerran viikossa. Joskus menee parin kuukauden tauko. Normaalisti vain klikkailen keskustelujen otsikoita ja luen aloitukset. Harvemmin kirjoittelen itse.
Kavereiden kanssa ei voi käydä niin syvällisiä keskusteluja kuin täällä. Kaverit jauhaa aina sitä samaa vanhaa, mutta täältä saa jatkuvasti uusia näkökulmia asioihin ja paljon ajattelemisen aihetta. Monet kommentit huokuu sellaista syvällisyyttä ja elämänkokemuksen tuomaa kypsyyttä jonka toivon saavuttavani joskus itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Kavereiden kanssa ei voi käydä niin syvällisiä keskusteluja kuin täällä. Kaverit jauhaa aina sitä samaa vanhaa, mutta täältä saa jatkuvasti uusia näkökulmia asioihin ja paljon ajattelemisen aihetta. Monet kommentit huokuu sellaista syvällisyyttä ja elämänkokemuksen tuomaa kypsyyttä jonka toivon saavuttavani joskus itsekin.
Oletko tosissasi? :D
Välttelen velvollisuuksia eli pitäisi silittää olohuoneeseen verhot, mutta notkun palstalla.
Siksi olen tällä palstalla, koska satun vain pyörimään täällä.
Joudun istumaan koko pääsiäisen koneen ääressä kirjoittamassa esseitä ja suorittamassa verkkokursseja. Helposti siinä ajautuu notkumaan myös täällä :D
Käyn täällä aina välillä, silloin kun tarvitsen muistutuksen siitä ettei ihmisen typeryydellä ole mitään rajaa.
Koska olen yksinäinen ja kaipaan välillä juttuseuraa. Ihan kiva välillä selata mistä täällä puhutaan ja jäädä seuraamaan jotain ketjua. Kirjoittelen välillä itsekin. Kyllä, ajan voisi käyttää paremmin, mutta tarve saada välillä jotain ihmiskontaktia on joskus niin suuri että tämäkin on parempi kuin ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Käyn täällä aina välillä, silloin kun tarvitsen muistutuksen siitä ettei ihmisen typeryydellä ole mitään rajaa.
Omallasi vai muiden? Kysyn tätä tosissani, ilman tarkoitusta vittuilla. Mä kun aina välillä mietin, olenko yhtään sen fiksumpi kuin palstan pahimmat idioottikeskustelijat, kun en ole vieläkään nostanut kytkintä ja jättänyt palstaa taakseni, vaikka tiedän hyvin millainen sontaläjä tämä on.
Imartelua jossa syyjohdannnainen?
Mielenterveyttähän täällä voi hoitaa. Parempi tämä kuin brunssi Kalliossa.
Musta tää on mukavaa ajanviettoa, vaikka eihän tää tietty kauhean järkevää ole. Mut pitäähä ihmisellä jotain hupia elämässä olla. :D
Koska istun autossa viidettä tuntia.
Tämähän on sitä paitsi kerrassaan viihdyttävä!
Koskaan ei tiedä mistä aiheesta seuraavaksi syntyy mitä päättömin väittely.
En tiedä. Miksi sinä?