Miksi haaskaat aikaasi tällaisella palstalla?
Kommentit (31)
Olen kuumeessa enkä jaksa keksittyä mihinkään.
Mulla ei ole enää tulevaisuutta. Odottelen vain kuolemaa ja koitan saada aikani kulumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole enää tulevaisuutta. Odottelen vain kuolemaa ja koitan saada aikani kulumaan.
Aika surullista.
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa. Haluatko kertoa enemmän? Onko sulla jokin sairaus?
Pitkitän tehtävien aloittamista, kun ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista.
Niin on. Yrittämisestä en ole luopunut täysin, mutta muuten en oikein voi asioille mitään. Tietysti aina toivon, että tulisi käänne parempaan.
Voisahan sitä aikaa haaskata vaikka baarissa kaljoittelemalla, eipähän ole huomen aamulla krapula ja rahat
haaskattuna. Haaskaan ilmatteks täällä aikaani.
Vierailija kirjoitti:
Miten tästä pystyisi vieroittautumaan, kun ei ole muutakaan elämää?
Hankkimalla sitä muuta elämää, tavalla tai toisella.
Vaihtaisin nopeasti palstaa, jos löytyisi samanlainen sensuroimaton. Yliksellä kuitenkin käyttäjäkunta on liian nuorta.
Tuhlaustahan tämä on. Toisaalta en pelaa paljoa videopelejä enkä katso salkkareita.
Hyvä kysymys. Olen lomalla ja minulla olisi vaikka mitä tekemistä, mutta tässä vain roikun. Olisi tässä koneellakin muuta tekemistä.
Tässähän tämä ruuanlaiton lomassa menee. En viitsi seisoa koko aikaa hellan vieressä kattilaa sekoittaen.