Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitipuolet, kuinka paljon osallistutte

Vierailija
31.03.2018 |

lapsipuoltenne kasvattamiseen, vaatehankintoihin ynnä muuhun? Ja millaiset välit teillä on lapsipuoltenne äitiin? Kysyn ihan omastakin puolestani, sillä miehen lasten äidillä on todella erilainen siistelys- ja kasvatuskäsitys kuin minulla. Mietin paljonko pitäisi vaan sietää ja antaa olla. Vai pitäisikö aktiivisemmin tuoda lapsille myös minun ajatuksiani ja toiveitani esiin. Mietin myös, kuinka paljon lapsia kuormittaa- vai eikö kuormita se, että asiat ovat niin kauana toisistaan heidän kodeissaan. Kokemuksia kaipaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehen exän kanssa hyviä ystäviä. Meillä on asiat hyvin ja vietettiin joulukin yhdessä. Miehen exä ja hänen mies ja lapset. Miehelläni on vain yksi lapsi ja minä en voi saada omia lapsia.

Vierailija
2/6 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehen exän kanssa hyviä ystäviä. Meillä on asiat hyvin ja vietettiin joulukin yhdessä. Miehen exä ja hänen mies ja lapset. Miehelläni on vain yksi lapsi ja minä en voi saada omia lapsia.

Kiva! Meillä miehen exä ei ole kenenkään kanssa hyvissä väleissä, riitaisa ihminen. Olen joskus yrittänyt luoda hänen kanssaan edes jonkinlaista suhdetta. Ei onnistu. Eikä hänellä ole mitään ymmärrystä siitä kuinka kurjaa hänen lapsillaan on siinä kaunaisessa ilmapiirissä. Meillä on molemmilla lapsia, ja itse olen myös hyvissä väleissä exäni perheen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva! Meillä miehen exä ei ole kenenkään kanssa hyvissä väleissä, riitaisa ihminen. Olen joskus yrittänyt luoda hänen kanssaan edes jonkinlaista suhdetta. Ei onnistu. Eikä hänellä ole mitään ymmärrystä siitä kuinka kurjaa hänen lapsillaan on siinä kaunaisessa ilmapiirissä. Meillä on molemmilla lapsia, ja itse olen myös hyvissä väleissä exäni perheen kanssa. 

Se on kaikille hyväksi jos välit hyvät. Minun ja miehen exän kaverit eivät ymmärrä miten me voidaan olla hyviä ystäviä. Molempien kaverit on kysynyt, että jutellaanko me minun miehestä, kun molemmilla on kokemusta siitä. No ei jutella todellakaan. Ei olla ikinä juteltu.

Vierailija
4/6 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puutu yhtään. En ole tavannut lasten äitiä kuin ohimennen. En edes tuntisi, jos tulisi kadulla vastaan.

Jos mies haluaa lapsiaan nähdä, niin hoitakoon heidät itse.

Myös minulla on omia lapsia. Enkä vaadi mieheltä mitään heidän eteen.

Olemme naimisissa.

Vierailija
5/6 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on vaatteita ostettu, mutta ne eivät kelpaa exälle. Hän haluaa elareita enemmän, ei lapselle vaatteita.

Vierailija
6/6 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

100%

Lapsi oli 2v kun aloimme seurustella. Äiti nähnyt sen jälkeen 2 kertaa, edellis kerrasta yli 7v. Mitään ei oli ikinä ostanut, edes sukkaparia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme