Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä mun todellinen (juoksu-)kunto?!!!

Vierailija
31.03.2018 |

Kävelen paljon, koirien kanssa päivittäin tunnin lenkki plus pari pienempää. Alkutalvella kävin joitakin kertoja hölkkäämässä, pari kertaa viikossa aika hissukseen. Nyt takana useampi viikko ihan vaan tuota kävelyä.

No tänään sitten lähdin reippaammalle lenkille ja hitsi miten hyvin se kulki! Mielestäni juoksin, en hölkännyt eikä tehnyt tiukkaakaan. Olisko lenkki ollut jotain reilut 5 km, aikaa paloi ehkä 33-35 min? Nopeammin olisin mennyt, mutta koira ei kulkenut...

Aiemmat lenkit tänä vuonna ovat olleet tosi hölköttelyä, välillä jopa kävelin. Ja nyt sit meni näin! Oliko tää joku kertaluontoinen kuntopiikki vai vaan tilannekatsaus mun todellisesta kunnosta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkka aika ja tarkka matka olisi aika oleellisia tietoja.

Vierailija
2/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkka aika ja tarkka matka olisi aika oleellisia tietoja.

Ok, no GPS ei ollut mukana mutta karttasivuston mukaan reitti oli aika tarkalleen 5 km. Ja aika sit vaikka se 35 min. Mutta pointtihan ei oo nyt se että meninkö oikeiden juoksijoiden mittapuun perusteella lujaa, vaan OMAN aikaisemman lenkkeilyn perusteella meno oli reipasta ja helppoa -> mitä se kertoo?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5km 35 min on varmaan sellainen perusaika ihmiselle, joka jonkun verran harrastaa liikuntaa. Kävelykin ylläpitää peruskuntoa. Joskus lenkki vaan kulkee. Kiva että niin on.

Vierailija
4/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestäni tuo on ihan kelpo aika, ja olet sen perusteella ihan hyvässä kunnossa. Itse en edes jaksa juosta tai hölkätä puolta tuntia, ja koen olevani ihan ok kunnossa. Käyn salilla monta kertaa viikossa, mutta vihaan juoksua.

Vierailija
5/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mielestäni tuo on ihan kelpo aika, ja olet sen perusteella ihan hyvässä kunnossa. Itse en edes jaksa juosta tai hölkätä puolta tuntia, ja koen olevani ihan ok kunnossa. Käyn salilla monta kertaa viikossa, mutta vihaan juoksua.

Mulla on ihan voittajaolo kyllä mutta tosiaan mietin onko tää totta vai joku sattumien summa, että kulki noin hyvin! Yleensä kun tosiaan hölkkääminen ei oo mulle helppoa.

Pelaan yleensä joka viikko kerran lentopalloa ja tosiaan kävely on päivittäistä, mutta en useinkaan kävele niin reippaasti että se varsinaisesti täyttäis aerobisen treenin kriteerit...

ap

Vierailija
6/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu kun ite jaksais hölkätä edes 5 min yhtäjaksoisesti

Vierailija
7/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan voittajaolo kyllä mutta tosiaan mietin onko tää totta vai joku sattumien summa, että kulki noin hyvin! Yleensä kun tosiaan hölkkääminen ei oo mulle helppoa.

Pelaan yleensä joka viikko kerran lentopalloa ja tosiaan kävely on päivittäistä, mutta en useinkaan kävele niin reippaasti että se varsinaisesti täyttäis aerobisen treenin kriteerit...

ap

No, voi ehkä osittain olla tuuriakin. Jos olit levännyt juuri sopivan määrän, syönyt juuri sopivan määrän jne. Mutta ei rapakuntoinen kuitenkaan jaksa puolta tuntia juosta, joten nauti vaan ylpeänä voittajafiiliksestäsi, olet sen kyllä ansainnut. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi