Keskiluokkaisia laukku- ja vaatemerkkejä
Tarvitsen uuden käsilaukun ja ulkomaanreissulta sellaisen ajattelin hankkia. Minulla ei ole varaa ostaa kovin kallista laukkua mutta työn vuoksi pitäisi yrittää näyttää edustavalta. Käyn työmatkoilla maassa jossa pitäisi olla näyttävä ja merkkituotteet ovat kai tärkeitä. Haluaisin kuitenkin olla hillityn tyylikäs. Mikä olisi sellainen keskiluokan suosima merkki?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Laukut voisivat olla Jost tai Adax- merkkisiä, Tiger of Sweden- vaatteita, kotimaisia laatukorkkareita, niillä köpöttelet kevyesti koko päivän.
Auts en pidä korkkareita. Tästäpä muistuikin mieleen, mitä voi pitää korkkareiden tilalla ja mistä saa sellaisia matalakorkoisia avokkaita
Matalakorkoisia kivoja kenkiä on esim. espanjalaisella Wondersilla.
Toki muillakin, mutta näistä olen itše pitänyt kovasti.
Jos voit odottaa laukun saannissa vähäsen, niin tilaa italialaisilta nahkatuotevalmistajilta laadukas laukku. Esim. Tuscany leather.
Furla.
Kotimainen Lumi, ei ehkä tunnettu ulkomailla mutta kyllä laadun ja aidon nahan erottaa.
Lumi.
Ei mitään guessia.
Malene Birger. Ja muita mitä täällä onkin jo mainittu.
Gerry Weber on aika keskiluokkainen.
Italialainen nahkalaukku?Ostin itse sellaisen 10 vuotta sitten ja maksoi n.120 eli ei ihan halpis ,mutta kerää edelleen kehuja ja on ajaton ja kestää aikaa. Kerran on vetoketju vaihdettu suutarilla +20.
Laukut voisivat olla Jost tai Adax- merkkisiä, Tiger of Sweden- vaatteita, kotimaisia laatukorkkareita, niillä köpöttelet kevyesti koko päivän.