Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini haluaa syödä ihan jäätäviä määriä

Vierailija
31.03.2018 |

13-vuotiaana ei kasvanut senttiäkään, joten pituus kasvu on loppunut. En tiedä kuinka paljon söisi, kun treenien jälkeen voi syödä, vaikka kuinka paljon.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ryhtymässä feedieks :p

Vierailija
2/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna syödä. Teinit tarvitsee paallljjooon ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaan pituuskasvu ei ole edes vielä alkanut.

Vierailija
4/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teinillä (15v poika) ruokahalu tuntuu olevan jaksottaista. Välillä maistuu suuretmäärät ja välillä pienemmät. Hän on hoikka poika ja kasvanee vielä, joten saa todellakin syödä ihan miten paljon vain tarvitsee.

Vierailija
5/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No anna syödä. Teinit tarvitsee paallljjooon ruokaa.

No ei jos pituus kasva on loppunut. Seiska luokan terkkari tarkastuksen ja kasin tarkastuksen pituutta ei tullut lisää yhtään. Painoa sen sijaan tuli.

-ap

Vierailija
6/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen syödä. Vaikka pituuskasvu olisi pysähtynyt, nuori kuitenkin kehittyy ns. muilla alueilla. Ruoki kunnolla se ipanas!

Vierailija
7/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13-vuotiaan pituuskasvu ei ole edes vielä alkanut.

11 ja 12 vuotiaana tytöllä oli kasvupyrähdys. Seiskan terkkari tarkastuksen ja kasin tarkastuksen on molemmissa samanpituinen.

-ap

Vierailija
8/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sen syödä. Vaikka pituuskasvu olisi pysähtynyt, nuori kuitenkin kehittyy ns. muilla alueilla. Ruoki kunnolla se ipanas!

Se tunnetaan nimellä raskaus.

Vierailija
9/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikaa ruokaa, ettei ala paisumaan kuin pullataikina. Sitä on vaikeaa korjata jälkeenpäin..

Ja itse ainakin olen viimeiset senttini kasvanut juuri 12-13-vuotiaana, että ihan hyvin voi olla kasvu loppunut.

Vierailija
10/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liikaa ruokaa, ettei ala paisumaan kuin pullataikina. Sitä on vaikeaa korjata jälkeenpäin..

Ja itse ainakin olen viimeiset senttini kasvanut juuri 12-13-vuotiaana, että ihan hyvin voi olla kasvu loppunut.

Osaa tehdä itsekin, joten kaapit tyhjenee.

-ap

Vierailija
11/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei taida olla mitään käsitystä miten teinit syö. Pakastinkaan ei saa olla rauhassa.

Vierailija
12/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan melko oleellinen tieto mikä sinusta on paljon.

Vierailija
13/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu esim sisäelinten ympärillä eli se rasvan kerääntymispaikka, joka aiheuttaa elintasosairaudet.

Vierailija
14/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu esim sisäelinten ympärillä eli se rasvan kerääntymispaikka, joka aiheuttaa elintasosairaudet.

Et nyt viitsisi aukoa päätäsi.

Vierailija
15/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajansa kaikella!

Vierailija
16/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana?

Vierailija
17/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin teininä helposti 10 perunaa ja kaikkea muuta päälle, ja olin alipainoinen. Peili kertoo syökö liikaa. Teinisi voi myös syödä vääränlaista ruokaa, paljon tyhjää höttöä josta ei saa ravintoaineita ja elimistö vaatii lisää. Katso että syö oikeaa ruokaa!

Vierailija
18/41 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse söin teininä helposti 10 perunaa ja kaikkea muuta päälle, ja olin alipainoinen. Peili kertoo syökö liikaa. Teinisi voi myös syödä vääränlaista ruokaa, paljon tyhjää höttöä josta ei saa ravintoaineita ja elimistö vaatii lisää. Katso että syö oikeaa ruokaa!

Ihan salaattia myöten uppoaa paljon.

-ap

Vierailija
19/41 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabista se polttaa.

Vierailija
20/41 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vetelin uskomattomia määriä ja en kasvanut juuri ollenkaan vasta kuin 8-9 luokilla. Silloin tuli vuodessa 10cm ja voin kertoa että väsytti ja koski joka paikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan