Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuumeiset velat, miten olette lievittäneet oireita, että ette ole sortuneet?

Vierailija
31.03.2018 |

Minulla on ollut aiemmin muutamia vauvakuumekausia. En kuitenkaan halua tehdä lapsia monista syistä. Minulle on taas iskemässä vauvakuume ja fyysiset oireet ovat hyvin voimakkaat. Miten te olette selvinneet vauvakuumeiden yli?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kun luulin että velat ei nimenomaan saa vauvakuumetta? Olen hämmentynyt...

Vauvakuume on vain tunne, mieliteko, hetkellinen innostus tai ajatusleikki tai pakkomielle tai korvike jollekin muulle asialle. Ei se tarkoita että sen mukaan olisi suin päin toimittava vastoin oikeita perusteita, järkeä ja halua. Minullakin on välillä tiesmikäkuume, jolloin ajattelen suunnilleen vain sitä innostuksenkohdetta, kunnes olotila laantuu ja menee ennen pitkää ohi. En ole lopultakaan hankkinut otsatukkaa, kolmatta kissaa tai vauvaa.

Vierailija
22/29 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ovat fyysiset vauvakuumeen oireet?

Varmaan erilaisia eri ihmisillä. Minulla on valtava kehollinen tuska ja pakotus, ikään kuin jokainen soluni vaatisi ja huutaisi raskautumista, käteni melkein jo pitelevät vauvaa. Aivot muuttuvat sulaksi vahaksi ja keskittyvät vauvateemoihin, näen myös yleensä vauvaunia. Seksin himoa ei kuitenkaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ole vauvakuumetta koskaan tullut eikä tule.

Noin minäkin tunsin ennen kuin sain kuin sainkin vauvan. Nyt itkettää kun vauva-aika menee niin nopeasti ohi ja haluaisin kokea tämän vielä monta kertaa uudestaan.

Mitä varten tuota on alapeukutettu? Vastustaako velat jo toistenkin ihmisten perheitä?

Vierailija
24/29 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kun luulin että velat ei nimenomaan saa vauvakuumetta? Olen hämmentynyt...

Vauvakuume on vain tunne, mieliteko, hetkellinen innostus tai ajatusleikki tai pakkomielle tai korvike jollekin muulle asialle. Ei se tarkoita että sen mukaan olisi suin päin toimittava vastoin oikeita perusteita, järkeä ja halua. Minullakin on välillä tiesmikäkuume, jolloin ajattelen suunnilleen vain sitä innostuksenkohdetta, kunnes olotila laantuu ja menee ennen pitkää ohi. En ole lopultakaan hankkinut otsatukkaa, kolmatta kissaa tai vauvaa.

Vertaisin omaani ennemmin koiran valeraskauteen. Ei se ole pakkomielle tai korvike vaan ihan elimistön säätelemä juttu.

Vierailija
25/29 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ainakun nään lapsia eli liian usein (aina kun menen kadulle) tekee mieleni heittää ne seinään..

Vierailija
26/29 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin minäkin tunsin ennen kuin sain kuin sainkin vauvan. Nyt itkettää kun vauva-aika menee niin nopeasti ohi ja haluaisin kokea tämän vielä monta kertaa uudestaan.

Mitä varten tuota on alapeukutettu? Vastustaako velat jo toistenkin ihmisten perheitä?

Ei tietenkään kaikki velat, mutta ehkä joku ajattelee niin. Tai ehkä joku oli vain eri mieltä vauva-ajan nopeasti ohi menemisestä tai ehkä joku ei halua kokea sitä uudelleen...

Vierailija
27/29 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään kaikki velat, mutta ehkä joku ajattelee niin. Tai ehkä joku oli vain eri mieltä vauva-ajan nopeasti ohi menemisestä tai ehkä joku ei halua kokea sitä uudelleen...

Tai ehkä alapeukuttajat, kuten minä, vastustavat tuota klassista "kyllä se mieli vielä muuttuu"- heittoa, joka tällä kertaa tuli muodossa "noin minäkin ajattelin kunnes". Itse kunnioitan sen verran muita ihmisiä, etten ole  huomautellut lapsia halunneille että he saattavat vielä muuttaa mielensä ja katua.

Vierailija
28/29 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Täällä onnellinen vela 53 v, ei ole koskaan ollut "vauvakuumetta", en osaa edes kuvitella. Kuulostaa ihan hullulta.

Vierailija
29/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen vauvakuume?

t.vela 41 v, vela täsmälleen siitä syystä ettei vauvakuumeista ole koskaan ollut tietoakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän