Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kehui exiään

Exien varjossa
31.03.2018 |

Kysyin mieheltäni (virhe) hänen mielestään kauniita naisia. Ensin sainkin vastaukseksi yhden kauniin naisnäyttelijän nimen, kuten olin odottanut. MUTTA sitten tämä alkoi kaivelemaan facesta exiensä kuvia ja kehui niitä. Kaikenlisäksi naiset olivat hyvin samantyyppisiä keskenään, eikä todellakaan yhtään samantyylisiä, kuin minä. Olin aika ällistynyt.
Kysyin vielä onko hän aina aiemmin valinnut naisystävänsä ulkonäön perusteella jonka hän myönsi.

Oma vika - mitäs kysyin, mutta en olisi odottanut tuollaista vastausta. Vähän on silti loukattu olo.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kysyä jossei kestä kuulla vastausta!

Vierailija
42/48 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastelit kehuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exien varjossa kirjoitti:

En ole väittänyt mieheni jatkuvasti kertoilleen existään. Nyt vaan oli tämän yhden kerran puhe naismausta. Minusta exien kehuminen on vaan mautonta. Omaan makuuni eivät ole edes olleet mitenkään erikoisia. Pitkänaamaisia taviksia.

Ja tämän yhden kerran olisit odottanut että esille tulee vain sinun piirteesi?

Vierailija
44/48 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni kehui eksänsä suihinottotaitoja ja halukkuutta.

Vierailija
45/48 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan rupea vertailemaan naistaan exiinsä tolla tavalla. Luulen, että ärsyttänyt tommonen hölmö kysely ja siks näyttänyt exiään, et "Mitä hitsiä kyselet!? Täältä pesee sit!".

Noin muuten ihan turha vängätä, etteikö ulkonäöllä ole merkitystä. Parisuhde on myös biologinen valinta ja totta hemmetissä joka ikiselle on merkitystä miltä toinen näyttää. Siitä voikin vetää johtopäätöksen, että ku joku on alkanu kanssasi seurustella, niin 90% varmuudella miellytät hänen silmiään.

Vierailija
46/48 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole väittänyt mieheni jatkuvasti kertoilleen existään. Nyt vaan oli tämän yhden kerran puhe naismausta. Minusta exien kehuminen on vaan mautonta. Omaan makuuni eivät ole edes olleet mitenkään erikoisia. Pitkänaamaisia taviksia.

Minusta existä uteleminen on mautonta. Myös sinun asenteesi ja tapasi puhua täysin vieraista naisista on noloa ja keskenkasvuisten. Mutta itsepä liemessäsi olet. :)

Vierailija
47/48 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä pitikin heti kysyä omalta mieheltä ja hän vastasi että Charlize Theron on kaunein. Olin tosi yllättynyt! Kenen mielestä tuo nainen on jotenkin maskuliininen? Minusta on, enkä sano tätä mustasukkaisena, vaan olen yleensä samaa mieltä siinä ketä mieheni pitää kauniina. Tuo vaan oli täysi ylläri. Itse tykkään feminiinisistä naisista.

Vierailija
48/48 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Symppaan sua, ap. Oman mieheni eksät ovat lähes järjestäen malleja ja näyttelijöitä. Tiedän itsekin että en pärjää heille ulkonäöllisesti.

Mies onneksi vuolaasti kehuu minua kauniiksi joka päivä, ja olen alkanut siihen itsekin uskoa että hän tosiaan pitää ulkonäöstäni. Silti tuntuu vähän epävarmalta, kun aiempi mies oli tosi vähän sellaisen missikauneuden perään ja sen saattoi myös havaita ex-naisistaan. Tiesin, mistä asioista hän ulkonäössäni viehättyi, eivätkä ne olleet mitään "olet niin standardikaunis" -tason juttuja, vaan asioista joiden kohdalla ulkonäköni poikkeaa normikauneudesta. Nykyinen mies vain suitsuttaa yleisellä tasolla kauniiksi.. Tajuan, että aika pienestä kehitän ongelmaa, mutta silti en voi sivuuttaa sitä että tämä vähän häiritsee. :/

En ymmärrä miksi minua ei saisi häiritä. Tuo facesta kaivettu exän kuva vielä oli jotenkin liikaa. Sanoi vielä, että miksihän se on vaihtanut kuvaansa, kun entinen oli parempi. Vaihto oli tapahtunut pari viikkoa aiemmin, eli siis stalkkaa, vaikka exä jo naimisissa jne.

Hmm, no toisaalta sinä itse halusit mieheltä näitä tietoja, kun kerran niitä kysyit. Oletko miettinyt, mistä syystä halusit tätä asiaa kysyä? Haitko ratkaisua johonkin tilanteeseen tai tunteeseen, joka sinulla oli?

Minunkin mieheni on näyttänyt eksiensä kuvia fb:stä, mutta se tapahtui siinä yhteydessä kun hän muutenkin esitteli minulle ystäväpiiriään. Kysymys ei siis ollut ulkonäön esittelystä, mutta tulihan se heidän ulkonäkönsä siinä kuitenkin ilmi. Toisaalta olen voinut jo ennalta arvatakin, että monet heistä ovat todella hyvännäköisiä, koska mm. heidän ammattinsa oli tullut puheeksi. Ihan samaan tapaan olen itsekin jutellut omista eksistäni, erityisesti heistä joiden kanssa olen edelleen ystäviä ja hyvissä väleissä. Normaalia tutustumista, eikä tieto heidän ulkonäöstään minua varmaan muuten haittaisi, mutta kun he ovat yksi toisensa jälkeen paljon itseäni paremman näköisiä niin se kieltämättä häiritsee. Samoin kuin sekin, että ainakin yksi heistä on ollut aika ikävä ihminen. Ärsyttää ajatella, että mieheni on ollut niin ulkönäön vietävissä, että on roikkunut huonossa parisuhteessa vain toisen ulkoisen kauneuden vuoksi (niin ainakin oletan tapahtuneen).

Ei sinun miehesi välttämättä stalkkaa eksäänsä. Kyllähän fb:ta käyttäessä näkee silloin tällöin toisten avatar-kuvia, vaikka ei heidän profiilissaan kävisikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi