Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kehui exiään

Exien varjossa
31.03.2018 |

Kysyin mieheltäni (virhe) hänen mielestään kauniita naisia. Ensin sainkin vastaukseksi yhden kauniin naisnäyttelijän nimen, kuten olin odottanut. MUTTA sitten tämä alkoi kaivelemaan facesta exiensä kuvia ja kehui niitä. Kaikenlisäksi naiset olivat hyvin samantyyppisiä keskenään, eikä todellakaan yhtään samantyylisiä, kuin minä. Olin aika ällistynyt.
Kysyin vielä onko hän aina aiemmin valinnut naisystävänsä ulkonäön perusteella jonka hän myönsi.

Oma vika - mitäs kysyin, mutta en olisi odottanut tuollaista vastausta. Vähän on silti loukattu olo.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mut aina jos se mies puhuu niistä existä niin se kertoo kyllä sitoutumisen asteesta teidän suhteeseen. Se ja se ex oli niin ihana siinä ja siinä. Tarkoitus on varmaanki loukata. Itse oon ollu sinkku 14 vuotta. Sitä on vaikea uskoa itsekin ja en usko että ketään mies musta edes oikeasti kiinnostuisi. Viimeinen treffi oli sellainen että vertasi minua exään ja kertoi ihan heidän seksisuhteestaankin minulle ja minä en ollut innostusta herättävä. Et silleen. 

Vierailija
22/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa reilut toistakymmentä vuotta. Vaimoni ei tiedä existäni mitään. Ei ole ollut koskaan puheenaihe, enkä ole itse ottanut puheeksi. Ei siis tiedä kenen kanssa olen asunut ja miten kauan. Toki siis sen tietää, ettei lapsia edellisistä liitoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Symppaan sua, ap. Oman mieheni eksät ovat lähes järjestäen malleja ja näyttelijöitä. Tiedän itsekin että en pärjää heille ulkonäöllisesti.

Mies onneksi vuolaasti kehuu minua kauniiksi joka päivä, ja olen alkanut siihen itsekin uskoa että hän tosiaan pitää ulkonäöstäni. Silti tuntuu vähän epävarmalta, kun aiempi mies oli tosi vähän sellaisen missikauneuden perään ja sen saattoi myös havaita ex-naisistaan. Tiesin, mistä asioista hän ulkonäössäni viehättyi, eivätkä ne olleet mitään "olet niin standardikaunis" -tason juttuja, vaan asioista joiden kohdalla ulkonäköni poikkeaa normikauneudesta. Nykyinen mies vain suitsuttaa yleisellä tasolla kauniiksi.. Tajuan, että aika pienestä kehitän ongelmaa, mutta silti en voi sivuuttaa sitä että tämä vähän häiritsee. :/

En ymmärrä miksi minua ei saisi häiritä. Tuo facesta kaivettu exän kuva vielä oli jotenkin liikaa. Sanoi vielä, että miksihän se on vaihtanut kuvaansa, kun entinen oli parempi. Vaihto oli tapahtunut pari viikkoa aiemmin, eli siis stalkkaa, vaikka exä jo naimisissa jne.

Vierailija
24/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naimisissa reilut toistakymmentä vuotta. Vaimoni ei tiedä existäni mitään. Ei ole ollut koskaan puheenaihe, enkä ole itse ottanut puheeksi. Ei siis tiedä kenen kanssa olen asunut ja miten kauan. Toki siis sen tietää, ettei lapsia edellisistä liitoista.

Miten voi elää yhdessä jos ei tiedä toisen aiemmasta elämästä mitään?

Vierailija
25/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia16 kirjoitti:

Joo, mut aina jos se mies puhuu niistä existä niin se kertoo kyllä sitoutumisen asteesta teidän suhteeseen. Se ja se ex oli niin ihana siinä ja siinä. Tarkoitus on varmaanki loukata. Itse oon ollu sinkku 14 vuotta. Sitä on vaikea uskoa itsekin ja en usko että ketään mies musta edes oikeasti kiinnostuisi. Viimeinen treffi oli sellainen että vertasi minua exään ja kertoi ihan heidän seksisuhteestaankin minulle ja minä en ollut innostusta herättävä. Et silleen. 

Mies ei ole ennen ollut naimisissa, kihloissa, ei lapsia. Nyt olemme kuitenkin kihloissa ja naimisiin menossa parin vuoden päästä.

Vierailija
26/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heissä oli ulkonäkö, mutta sinussa on jotain muuta, mikä on paljon tärkeämpää. HE ovat exiä, sinä et. 

Toistaiseksi ap ei sitä ole. Käsi ylös joka uskoo, että tämä pari elää elämänsä onnellisena loppuun asti? :D

Vierailija
27/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exien varjossa kirjoitti:

Tiia16 kirjoitti:

Mies ei ole ennen ollut naimisissa, kihloissa, ei lapsia. Nyt olemme kuitenkin kihloissa ja naimisiin menossa parin vuoden päästä.

Toivottavasti mies tulee järkiinsä.

Vierailija
28/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siten ettei anneta menneisyyden määrittää ihmistä vaan ollaan sen ihmisen kanssa jota hän on nyt minun kanssa. Vain omaa epävarmuuttaan potevat tivaan menneisyydestä

Vierailija
29/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi tyytyä mieheen, jonka mielestä en ole kaunis. Monen mielestä kuitenkin olen. Omasta mielestänikin olen ihan ok.

No kai se riippuu siitä minkä varassa haluaa elää. Mun mielestä kauneuden varaan elämänsä laittavat naiset on lähinnä säälittäviä, ja sitä iän myötä kasvavaa paniikkia on surullista katsoa.

Eikö ole parempi perustaa parisuhde yhteensopivuuteen, kumppanuuteen ja rakkauteen, kuin siihen, että toinen väistämättä pitää maailman kauneimpana?

Kyllä mäkin tunnen paljon komeampia miehiä kuin omani, mutta tajuan myös, ettei  elämäni heidän kanssaan olisi hyvää, koska emme sopisi yhteen.

Vierailija
30/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Symppaan sua, ap. Oman mieheni eksät ovat lähes järjestäen malleja ja näyttelijöitä. Tiedän itsekin että en pärjää heille ulkonäöllisesti.

Mies onneksi vuolaasti kehuu minua kauniiksi joka päivä, ja olen alkanut siihen itsekin uskoa että hän tosiaan pitää ulkonäöstäni. Silti tuntuu vähän epävarmalta, kun aiempi mies oli tosi vähän sellaisen missikauneuden perään ja sen saattoi myös havaita ex-naisistaan. Tiesin, mistä asioista hän ulkonäössäni viehättyi, eivätkä ne olleet mitään "olet niin standardikaunis" -tason juttuja, vaan asioista joiden kohdalla ulkonäköni poikkeaa normikauneudesta. Nykyinen mies vain suitsuttaa yleisellä tasolla kauniiksi.. Tajuan, että aika pienestä kehitän ongelmaa, mutta silti en voi sivuuttaa sitä että tämä vähän häiritsee. :/

En ymmärrä miksi minua ei saisi häiritä. Tuo facesta kaivettu exän kuva vielä oli jotenkin liikaa. Sanoi vielä, että miksihän se on vaihtanut kuvaansa, kun entinen oli parempi. Vaihto oli tapahtunut pari viikkoa aiemmin, eli siis stalkkaa, vaikka exä jo naimisissa jne.

Hohhoijaa... Jos jostakin asiasta voi tehdä ongelman, niin sinä varmasti teet sen. Olisiko paras lopettaa koko typerä suhde? Vai korjaantuuko se niin, että mietitte molemmat nyt 24/7 exää ja hänen sulojaan? Sinä mietit kuinka mies on rakastellut sitä ihanaa kaunokaista, hyväillyt ja suudellut hänen silkinpehmeää ihoaan, kuinka ihana nainen on sulokkaasti huokaillut ja saanut miehen kanssa ihanan sykkivän orgasmin... :D

Yritän olla edes puoliksi yhtä hyvä nainen, tai sitten ole yksin. Ei sinussa ole mitään mitä mies loppujen lopuksi haluaisi, vaikka nyt kanssasi jostakin syystä onkin. Varmaan pakotettuna.

Vierailija
31/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänne?

Vierailija
32/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikänne?

Veikkaan 18-22.

Vierailija
33/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli nelikymppisiä ollaan.

Vierailija
34/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alamäki siis jo pitkällä.

Vierailija
35/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa!! Nyt tuli hyvä! :) Molemmilla on sius hyvinkin 25 vuotta seurusteluhistoriaa takana, naisella pahat ongelmat niin itsetunnon kuin myös ilmeisesti muiden asioiden kanssa ja mies vedättää naista kuin pässiä narussa. Mies tietää myös, että esittelemällä entisten naistensa kuvia ja haikailemalla heidän peräänsä hän saa ap:n jakamattoman huomion ja luultavasti myös ap yrittää pistää parastaan sen takia ihan koko ajan. Mieshän voi lähteä koska vain kauniimman mukaan ellei hän miellytä. Siinäpä onkin terve suhde, oikein kahden aikuisen tasapainoinen parisuhde!

Vierailija
36/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tiedä muuta kuin, että toinen on kiinalainen ja toinen sveitsiläinen. Ei muuta. Seurusteli heidän kanssaan ulkomailla opiskellessaan, ei kuitenkaan yhtäaikaa. Ei ole ollut tarvetta kysellä heistä sen enempää. 

Vierailija
37/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tiedä muuta kuin, että toinen on kiinalainen ja toinen sveitsiläinen. Ei muuta. Seurusteli heidän kanssaan ulkomailla opiskellessaan, ei kuitenkaan yhtäaikaa. Ei ole ollut tarvetta kysellä heistä sen enempää. 

Ei kun toinen oli kanadalainen ja tuo sveitsiläinen on vain ystävä, jonka kanssa on vieläkin joskus yhteyksissä. 

Vierailija
38/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tarpeeksi, mutta yksityiskohdat eivät kiinnosta. Ne ovat historiaa ja ne ovat tehneet miehestäni sen mitä hän on. Jos jompi kumpi parisuhteessa olevista miettii omaa historiaansa kaiholla, niin hän ei ole valmis suhteeseen. Jos toinen taas miettii toisen historiaa mustasukkaisesti, niin hänellä on ongelma, ei sillä toisella.

Vierailija
39/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
40/48 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole väittänyt mieheni jatkuvasti kertoilleen existään. Nyt vaan oli tämän yhden kerran puhe naismausta. Minusta exien kehuminen on vaan mautonta. Omaan makuuni eivät ole edes olleet mitenkään erikoisia. Pitkänaamaisia taviksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän