Onko se hyvin, jos mies jaksaa nostaa penkistä 96 kg?
Ei se kauhean kevyesti tullut, mutta olin aiemmin samana päivänä tehnyt vinopenkkiä 67,5 kg:lla kolme sarjaa, joissa toistot 7, 7 ja 9. Sen lisäksi olin tehnyt pystypunnerrusta 3*8 42,5 kg:lla ja dippiä 15 kg:n lisäpainolla 3*9. Lisäksi olin just ennen penkkimaksimin kokeilua vetänyt kolme sarjaa leukoja lisäpainolla.
Kommentit (45)
Eikö jokainen mies nosta sen n. 100kg nykyään tuon fitness huuman ansiosta?
96kg?
Millä ihmeen prikoilla saa tuollaisen kilomäärän tankoon?
Mutta asiaan. Onhan se ihan ok tulos siihen verrattuna, että kyseinen paino nousisi penkistä vain kun nousisi seisomaan.
Vierailija kirjoitti:
96kg?
Millä ihmeen prikoilla saa tuollaisen kilomäärän tankoon?Mutta asiaan. Onhan se ihan ok tulos siihen verrattuna, että kyseinen paino nousisi penkistä vain kun nousisi seisomaan.
Tanko on 16,5 kg, lukot 1 kg per kappale. Painoja oli tangossa: 2*20 kg, 2* 15 kg, 2*2,5 kg ja 2*1,25 kg.
AP
Aika eksoottisen painoinen tanko, mutta kilot täsmää.
Oletko miten pitkään treenannut?
Kysymyksen sisältö ei kuulu mammojen osaamisalueeseen?
Vierailija kirjoitti:
Aika eksoottisen painoinen tanko, mutta kilot täsmää.
Oletko miten pitkään treenannut?
Vuoden tauon jälkeen olen nyt treenannut pari kuukautta. Olen joskus aiemmin nostanut 111 kg penkistä.
AP
Mielestäni ihan ok. Kävin punttisalilla ekaa kertaan 15 vuotaan enkä ole treenannut kuin omalla kehonpainolla. No sain 100kg tehtyä 6 toistoa.
Ihan omatekemä tanko? Normitanko painaa 20 kg.
Vierailija kirjoitti:
Ostin vankilamyymälä Onni-Mannista vuosia sitten.
AP
80% prosenttia miehistä ei sitä maagista satasta nosta. Aika monelle tulee yllärinä, miten paljon 60 kg painaakaan, kun ensi kertaa tangon alle asettautuu. Toisaalta; itselleni aikoinaan penkki oli vain oheisharjoite, kyykky, prässi ja maastaveto on miesten lajeja - minun mielestäni.
On hyvin ei kai tuosta ole epäilystäkään. On "koko kansan" -kunto- ja terveystesteissä erinomaisen tuloksen tasoa. Muulla ei liene olennaista merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Venkulat oli siis pöllineet osan tangosta.
Vierailija kirjoitti:
80% prosenttia miehistä ei sitä maagista satasta nosta. Aika monelle tulee yllärinä, miten paljon 60 kg painaakaan, kun ensi kertaa tangon alle asettautuu. Toisaalta; itselleni aikoinaan penkki oli vain oheisharjoite, kyykky, prässi ja maastaveto on miesten lajeja - minun mielestäni.
Luulen, ettei 95% miehistä nosta 100 kg penkistä.
Mun mies nostaa 120 kg, elikka nostaa perseensa ylös sohvalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Venkulat oli siis pöllineet osan tangosta.
Tanko ei itseasiassa ollut muuten venkuloiden tekemä, ostamani punnerruspenkki sensijaan on. Penkki on muuten parempaa laatua kuin monella kuntosalilla.
AP
On ja liikaakin. Ei tarvetta moiseen.
ihan ok