Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin eilen aika antavissa vaatteissa ja vahvassa meikissä moikkaamaan tuntemattomien parien miehiä :D

Vierailija
31.03.2018 |

Oli hauska seurata naisten reaktioita kun nuori laitettu nainen iloisesti moikkaa heidän miestään :D

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah. Toivottavasti joku leidi vielä lyö sulta hampaat kurkkuun.

Sulla on sairaat huvit.

Väkivalta on ratkaisu?

No aivan varmasti väkivalta on ratkaisu. Et tosin pidä siitä, mutta ei se sinun pitämisiäsi kysele.

Vierailija
22/31 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset ovat "aika antavat vaatteet"? Ja oliko sinulla se paksu meikki akneihosi peittämisen takia? Yleensä nuoret naiset eivät paksua meikkikerrosta muuten tarvitse. Entä olitko ihan ypöyksin liikkeellä? Voi raasua. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah. Toivottavasti joku leidi vielä lyö sulta hampaat kurkkuun.

Sulla on sairaat huvit.

Väkivalta on ratkaisu?

No aivan varmasti väkivalta on ratkaisu. Et tosin pidä siitä, mutta ei se sinun pitämisiäsi kysele.

Ja toinen epätoivoinen täällä louskuttaa suutaan. Hieman surkeaa porukkaa taas liikkeellä! :D

Vierailija
24/31 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat luulla vähän liikoja itsestäsi.

Vierailija
25/31 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se väkisinkin aiheuttaa kasvonilmeisiin liikettä, kun ruokakaupassa ylimeikattu nainen antavissa vaatteissa tulee tervehtimään miestäni. Myötähäpeä tulee ensin ja sitten haluaisi varovasti kuiskata että hei, huomasitko lainkaan, että sun leninki on jäänyt sovituskoppiin.

Miehen moikkaamisessa ei ole mitään erikoista ellet sitten tiedä miehen lempinimeä ja kutsu sillä.

Vierailija
26/31 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hauska seurata naisten reaktioita kun nuori laitettu nainen iloisesti moikkaa heidän miestään :D

Kyllä minäkin ihmettelisin, jos maksulliset naiset yrittäisivät pokata miestä viereltäni.

Vierailija
27/31 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa tuosta mitään sen kummempaa on seurannut. Ei kai kukaan mitenkään voi tuntea kumppaninsa jokaikistä tuttua, eli ajattelevat vaan että tuo on joku tuttu. Tai ne, jotka ihan kysyvät, että kuka sinä olit niin saavat vastaukseksi, että ei hajuakaan ja that's it. 😂

Vierailija
28/31 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙈

Vierailija
29/31 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sattunut kohdalle. Sinunlaisesi rassukan tunnistaa jo kaukaa. Arvaappa mitä minä teen aina kun sinunlaisesi tuntematon ihminen tulee tilanteeseen jossa olen vaikka mieheni kanssa kaupassa? Vetäydyn tahallani, jotta saat ihan rauhassa nolata itsesi. Esitän vaikka että sain tekstiviestin tai uppoudun tekemään jotain aivan muuta, antaakseni sinulle täydellisen rauhan yrittää pokata se mieheni. Jokainen tällainen kohtaaminen on päättynyt niin, että sinunlaisesi onneton menee noloksi ja poistuu sanaakaan sanomatta, kun huomaa ettei nainen suonut sinulle ajatustakaan, korkeintaan tervehti iloisesti niinkuin käytöstapoihin kuuluu. Silloin menee sinulle luu kurkkuun, koska ethän sinä tunne miestäni, eikä sinulla ollut mitään asiaa. Ainot valttikorttisi olisi ollut herättää jostain syystä mustasukkaisuutta, mutta sinun vuodenaikaasi nähden hyvin epäkäytännöllinen ja epäsopiva pukeutuminen sekä liian paksu ja väärän värinen kerros pakkelia aiheutti vain hilpeyttä ja hieman sääliä.

Vierailija
30/31 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule vaan moikkaamaan. Mies kauhistelee minulle nuorten naisten "kummallisia huulia" ja "omituisia breznev-kulmakarvoja" sekä "oranssia ihonväriä". Jos sitten minua katsoisit, niin se kivettynyt ilmeeni tarkoittaa sitä, että yritän kovasti hillitä kasvojani että pysyisin kohteliaana enkä hihittäisi.

Brezhneville repesin :D

No joo, pari päivää sitten 3-v neiti teki sormivärillä itselleen samanlaiset kulmakarvat, yllättävän samanlaiset kuin monella parikymmentä vuotta vanhemmalla :D

Vierailija
31/31 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa moikkaamaan munkin miestä :) En ymmärrä mikä tässä nyt oli monesta vialla, pelkäävätkö että miehensä pettää saman tien kun näkee slorttosen näköisen naisen iloisesti tervehtivän?

Ensinnäkin, mieheni pitää mieluummin hillitystä kuin vahvasta meikistä, toisekseen hän vähän ennemmin kammoksuukin itseänsä avoimilla vaatteilla tyrkyttäviä naisia. Ennen kaikkea,  hän ei pettäisi minua edellä mainittujenkaan kanssa, koska haluaa olla uskollinen minulle, kuten minä hänelle, tietenkin.

Ja mikä tärkeintä, kaikki ovat kuitenkin -hortsumaisuudestaan huolimatta- Jumalalle rakkaita, Jeesus on kuollut kaikkien puolesta <3 Näin koitamme ajatella aina, vaikka näkisimme minkälaisen pelottavan tai oudon tai epämieluisan ihmisen, auttaa kummasti kohtaamisissa, helpompi rakastaa lähimmäistä!

Niin että tervetuloa moikkaamaan, jutellaan kaikki kolme iloisesti jos tavataan :)

N47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan