Menin eilen aika antavissa vaatteissa ja vahvassa meikissä moikkaamaan tuntemattomien parien miehiä :D
Oli hauska seurata naisten reaktioita kun nuori laitettu nainen iloisesti moikkaa heidän miestään :D
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ah. Toivottavasti joku leidi vielä lyö sulta hampaat kurkkuun.
Sulla on sairaat huvit.
Väkivalta on ratkaisu?
Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Höpö höpö. Mun miehellä ainakin on monen näköisiä ja ikäisiä tuttavia. En reagoi mitenkään sen kummemmin kuin että esittelen itsenikin (ellei mies ehdi ensin) ja jutellaan niitä näitä.
Sellaiset voimafantasiat siellä. Oliko vaimot kaikki rupsahtaneita ja miehet kuolasivat sun perääsi? Ja sitten sä heräsit. No katsopa sama uni ensi yönä uudestaan.
"Nuori iloinen nainen" = keski-ikäinen jättimahainen mies.
Tule vaan moikkaamaan. Mies kauhistelee minulle nuorten naisten "kummallisia huulia" ja "omituisia breznev-kulmakarvoja" sekä "oranssia ihonväriä". Jos sitten minua katsoisit, niin se kivettynyt ilmeeni tarkoittaa sitä, että yritän kovasti hillitä kasvojani että pysyisin kohteliaana enkä hihittäisi.
Tapahan se on tääkin huomiota kerjätä.
Aha. Mulle olis kyllä ihan sama.. kyllä kai kaikille pariskunnille on normaalia, et vain toinen osapuoli "tuntee" jonkun moikkaajan. Minä en edes viitsi kysyä, jos on vaikka mieheni potilas tms. Ja silloin ei ne antavat vaatteetkaan ole ongelma, koska onhan mies voinut nähdä jo aika paljon enemmänkin vastaanotolla.
Hulluinta tässä on se, että kaltaisiasi todellakin on olemassa. Muutamaan olen törmännyt, tullaan viereen hymyillen (poikaystävälleni) ja muhun luodaan katse jonka tarkoituksena on luoda vaikutelma että teillä olisi joku yhteinen salaisuus ja odotetaan että kilahdan. Sitä ei kuitenkaan tule tapahtumaan, itsetuntoni on aivan liian vahva, jotta sortuisin moiseen.
No, vaikutat jotenkin häkissä pyörivältä.
Minkä takia sinulla ei ole omaa miestä?
Et tainnut eilen kostua vikittelystäsi yhtään, kun täällä nyt illalla yksinäsi kirjoittelet. :)
Voi tyttöpieni... Halvalla lähtisit. Missä on sinun arvokkuutesi? Mitä vanhempasi tai mummosi sanoisivat käytöksestäsi?
Oi voi. Jos edes totta niin vähän hemmetin surullista 🤤 Tai no oikeastaan ei, provoilulla huomion hakeminen ehkä sittenkin pahempi alennustila
Rehellisesti täytyy tunnustaa, että sinunlaiset herättää hilpeyttä. Miehen työpaikalla on todella älykäs, tyylikäs ja kaunis nainen. Hän herättää mussa enemmän kateutta. Jumaleisson mäkin rakastun häneen joka kerta kun näen hänet.
No toivottavasti moni näkee tämän niin selviää totuus