Mitä aprillipilaideoita ??
Kommentit (58)
Tämä nauratti aikoinaan, sellainen tökerö pumpattava nukke sänkyyn peiton alle kun itse istuin komerossa piilossa.
No lapsille joo joku harmiton "tulkaa kattomaan, pihalla on paljon hevosia" juttu, mutta kyllä puolisolle pitää olla joku kunnon jekku.
Kylläpä suurin osa porukasta on ymmärttänyt aprillipilan ihan väärin.
Minä aikoinani kirjoitin kaverille graduohjaajansa nimissä sähköpostin, että nyt on plagiointiepäily. Kaveri sai paskahalvauksen. :'D
Ottaa wc-paperirullan pois paikoiltaan ja odottaa että kaveri huutaa vessasta "onko paperia?" vastaat ettei ole.. odotat että kuuluu tuskainen "voi v*ttu", ennen kuin huudat että on sitä.
Tuon jälkeen kaveri (ja minäkin) muistamme jokapaikassa aina tarkastaa wc-paperin ennen istuntoa :D
Suihkun suuttimen sisuksiin kanaliemikuutio. Kun toinen menee suihkuun niin odotellaan jonkun aikaa. Kunnes "Aprillia, olet broileri!"
Aprillipilan tulee olla harmiton jekku, jonka tarkoituksena on saada pilan kohde tekemään jotain. Ei niin että pursotetaan kermavaahtoa suuhun tms. Ei se ole mikään aprillipila vaan typerä duudons-jekku.
Itse olen mm. soittanut töihin mennessäni klo 06 että auto hajosi, tule hakemaan. Unenpöpperöinen mies on huokaillut ja mumisee tulevansa kun saa vaatteet päälleen.
Puhelun lopussa huusin aprillia!
makaronia WC-pöntön istuimen ja pöntön väliin. istuessa kuuluu rutina kuin pönttö hajoaisi alle .
Sanoin teinille aamulla, että fortnite peli lopetetaan Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Sanoo miehelle olevansa raskaana ;)
Muuten hyvä mutta viime seksikerrasta on jo liian kauan aikaa. Tai sitten jos miehellä lähtee ajatus laukkaamaan vähän pidemmälle, niin voisi toimia astetta järeämpänä aprillipilana.
Jos iltaan mennessä ei ole toinen tajunnut että on aprillipäivä, niin sanoo että laitoin saunan lämpiämään, vaikkei olisi laittanut. Ja sitten mennään yht'äkkiä kylmään saunaan ja sanoo että 'aprillia'.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa sekasyöjälle soijarouheeseen tehtyä "jauhelihakastiketta" väittäen sitä jauhelihakastikkeeksi.
Onko se Eija? Onko vielä jauhettuja suppiksia siinä seassa?
Kannattaa sanoa lapsivapaita pitävälle, että lapsilisää ei makseta niiltä päiviltä jolloin lapsi ei ole kotona.
Työnnä kurkku nukkuvan ihmisen per seeseen.
Onkohan näistä mitään toteutettu? :)
No siltä osin on, että työnsin kurkun omaan hanuriin, mutta ei ollut aprillipäivä ja olin hereillä.
No hyi helvetti. Toivottavasti en tunne sua