Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 14-15-vuotias nukkua vanhempansa kanssa samassa sängyssä?

Vierailija
31.03.2018 |

Tyttö nukkuu isänsä kanssa samassa parisängyssä kun on tämän luona käymässä, koska asunto on niin pieni ettei sinne mahdu ylimääräistä sänkyä. Tietysti jonkun patjan olisi voinut johonkin nurkkaan mahduttaa, muttei ole käynyt edes mielessä. Tämä ei ole ollut koskaan mikään ongelma, nyt joku tytön kaveri oli äskettäin kuitenkin kommentoinut tytölle "ettei se ole normaalia". Nyt hän on epävarma että onko tuo samassa sängyssä nukkuminen jotenkin epänormaalia. Tämä on ollut käytäntö jo lapsesta saakka koska isä on aina ollut vähävarainen ja asunto alle 25m2.

Ajatuksia?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nukkua samassa sängyssä, mutta ei yhteisen peiton alla.

Vierailija
2/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa kyllä mun mielestä tosi oudolta, mutta jos tyttö itse ei näe asiassa ongelmaa, niin ihan sama. Itseäni kyllä ällöttäisi nukkua isäni kanssa samassa sängyssä, vaikka olisikin eri peitot.

Olen 16.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä outo mutta minua lähinnä ihmetyttää että jotkut ajattelevat tuon mahdollisesti jotenkin seksuaalisesti. Täysin eri asia jos tyttö itse olisi sitä mieltä ettei halua nukkua samassa sängyssä. Sama jonkun saunassa käymisenkin kanssa, minusta voi saunoa yhdessä niin kauan kun se teinille sopii eikä siinä ole mitään miettimistä.

Vierailija
4/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nukkua, jos on tarpeeksi tilaa molemmille, ettei tarvii päällekkäin olla.

Vierailija
5/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sosiaalityöntekijän mielestä edes 8-vuotias ei voi nukkua äidin vieressä, on epäilyttävää.

Vierailija
6/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty voi.

Vierailija
7/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän sosiaalityöntekijän mielestä edes 8-vuotias ei voi nukkua äidin vieressä, on epäilyttävää.

Epäilyttävää on lähinnä se että se on jonkun mielestä epäilyttävää. Varsinkin jos kyse on ennen kaikkea tilaratkaisusta eikä siitä, että lapsi voisi nukkua myös muualla mutta silti nukutaan samassa. Jos lapsi ei koe asiaa kummallisena niin en minäkään kokisi.

Vierailija
8/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
9/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, oli sitten samaa tai eri sukupuolta. Kyse lapsesta ja vanhemmasta eikä mistään naapurin jormasta/pirkosta.

Vierailija
10/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun 14v lapseni tykkää välillä nukkua vieressä. Olen myös aikuisena nukkunut äidin vieressä kun olimme mummolassa.

Vierailija
11/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ei muille edes kuulu.

Vierailija
12/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluavat muuttaa nukkumisjärjestelyä, niin on olemassa niitä kerrossänkyjä, missä on parivuode alla ja 80-90cm leveä yläsänky.

Itse en ehkä tuon ikäisenä enää olisi isän vieressä halunnut nukkua.

Vierailija
13/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi ton ikäisen lopettavan vierailut jos ei ole omaa tilaa

Vierailija
14/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo nyt on oikea parisänky eli käytännössä kaksi 80cm leveää sänkyä vierekkäin eikä tyttö näe siinä mitään ongelmaa niin en käsitä miksi kenenkään muunkaan pitäisi niitä keksiä. Eivätkän ne nyt sentään päällekäin makaa vaan niin kaukana etteivät edes kosketa toisiaan.

Suomi on vain mennyt lopullisen sekaisin näiden ammatikseen kaikessa mahdollisessa ja mahdottomassa käsittämättömiä ongelmia löytävien sosiaalitätien kanssa. Saunassakin pitää olla seuraavaksi burkha päällä eivätkä miesten ja naisten saunat saa olla edes samassa rakennuksessa kun tälle sakille annetaan lisää valtaa.

Vierailija
15/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain kulttuureissa edes 5-v poika ei saa nähdä äitiä alasti. Ja nimeltämainitsemattomassa kulttuurissa äiti ei saa edes olla keittiössä oman pienen poikansa kanssa. Onneksi suomalaisilla ei ole ihan samaa. Kenelle oikeasti tulee mieleen mitään seksuaalista omissa lapsissa tai vanhemmissa??

Vierailija
16/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Vierailija
17/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko 44 vuotias nainen nukkua 78 vuotiaan isänsä kanssa samassa sängyssä?

Viimeyönä nukuin. Mökillä talkoiltiin kaksin eilinen ja tämä päivä. Se parisänky oli pönttö uunin kupeessa lämpimin. Toki olisin voinut kiskoa patjan kamarista kylmään tupaan. Sama mökkisänky jaetaan myös 15 v. pojan kanssa talvisin. Äitini vieressä nukuin viimeksi pari kuukautta sitten kahden hengen hotellihuoneessa.

Ollaan vähän outoja sitten vissiin..

Vierailija
18/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukuin vielä 16-vuotiaana eikä ollut muuta ongelmaa kuin satunnainen kuorsaaminen :D

Vierailija
19/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano tyttärellesi, että hän päättää. Jos haluaa erillisen patjan lattialle, se on ok. Mutta että koulukaverien mielipiteet ovat aika ahdasmielisiä, eikä niistä tarvitse välittää.

Meillä lapsilla on kotona omat huoneet, mutta reissussa nukutaan kyllä hotelleissa yleensä niin, että mies nukkuu pojan kanssa omassa huoneessa ja minä tytön kanssa toisessa. Lapsista tämä on parempi vaihtoehto kuin nukkua keskenään, saavat enemmän omaa rauhaa, kun me vanhemmat vietämme iltaa vuorotellen jommassa kummassa.

Mökillä mies tai minä nukun olohuoneen vuodesohvassa pojan kanssa.

Lapset eivät koe noita ongelmiksi,

Ja poika siis on nyt 16 ja tyttö 18, molemmat matkustavat meidän kalkkisten kanssa oikein mielellään.

Vierailija
20/21 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko 44 vuotias nainen nukkua 78 vuotiaan isänsä kanssa samassa sängyssä?

Viimeyönä nukuin. Mökillä talkoiltiin kaksin eilinen ja tämä päivä. Se parisänky oli pönttö uunin kupeessa lämpimin. Toki olisin voinut kiskoa patjan kamarista kylmään tupaan. Sama mökkisänky jaetaan myös 15 v. pojan kanssa talvisin. Äitini vieressä nukuin viimeksi pari kuukautta sitten kahden hengen hotellihuoneessa.

Ollaan vähän outoja sitten vissiin..

Uskomatonta. Tässä on mennyt jo puoli tuntia eikä yksikään av-mamma ole vieläkään tehnyt lasua ja nettirikosilmoitusta.

Tuohan on ihan selvää insestiä ja mieshän on täysi pedofiili kun änkeää samaan sänkyyn noin nuoren, herkässä kasvuiässä olevan 44-vuotiaan lapsen kanssa. Kyllä sinun normaali kehityksesi on nyt vaarantunut. Lasun paikka.

Ja lisäksi... sanoinko jo "lasun paikka"? Ai sanoin. Sanotaan nyt varmuuden vuoksi uudestaan.

Lasun paikka!!!

(olen oppinut ettei tälle foorumille voi kirjoittaa yhtään viestiä julistamatta että on lasun paikka vaikka puhuttaisiin makaronilaatikkoon tulevan maidon määrästä ja jokainen mies on automaattisesti pedofiili, narsisti, hyväksikäyttäjä tai kaikkia yhtä aikaa)