Kaveri sanoi, että jos naisella on isot rinnat, niin se kertoo, ettei ole " penaalin terävin kynä" ja tulee halpa vaikutelma
Onko tämä totta? Olen kyllä huomannut, kun on baareissa jutellut naisille, niin usein nämä isopoviset eivät ole olleet kiinnostavia.
Kommentit (182)
Väärä huomio: Marilyn Monroella oli isot rinnat (D-kuppi), hänen älykkyydekseen on arvioitu 160, siis korkeampi kuin Einsteinilla. Miehet yrittävät vain päteä tällaisilla väärillä yleistyksillä, miehet itse ovat näitä tyhmiä, eivät naiset.
Sinulla on selvästikin hyvää seuraa. Usko heitä.
Pidä tuollaisista kavereista kiinni ja luota heihin. Itseään fiksumpia kavereita kun on vaikea saada.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sille voi mitään jos sattuu siunaantumaan isot rinnat mutta niiden liika korostaminen tuo sen vaikutelman että nainen ei ole kovin fiksu tapaus.
Esim tuossa suomen bachelor sarjan 3. jaksossa kun kävivät suppailemassa ja yhden naisen rinnat tursuili ulos liiveistä, ei noin.
Lääkärissäkö ne nykyään siunaantuu?
Jos on jättisuuret silikonit niin ei varmasti ole kaikki kynät penaalissa.
Ennemminkin tyrkky pukeutuminen ei kieli korkeasta älykkyydestä. Mutta jos riuku nainen pukeutuu paljastavasti, se ei kiinnitä samalla tavalla huomiota kuin tursuilevamman naisen tyrkky pukeutuminen.
Nähdään vain ne tursuilevat yksilöt siitä tyrkkypukeutujien joukosta ja vedetään johtopäätökset siitä.
Tämä ketju on kyllä yksi priimakynien penaali.
Pidetäänhän siskot yhtä, eikä alennuta tällaiseen haukkumiseen! Jokainen on varmasti saanut sekä törkeitä kommentteja että kauniita kehuja rinnoistaan, oli koko ja muoto mitä vain. Ja me kyllä tiedetään, ettei rintojen ja älykkyyden välillä ole yhteyttä.
Nimim. 70B, ei mensalainen muttei idioottikaan
Jotkut miehet tykkää alentaa naisia heidän ulkonäkönsä perusteella, ei näitä "viisauksia" kannata toistella. Annat vaan itsestäsi tyhmän kuvan, kun sellaisia kuuntelet.
Keskimäärin isorintaisilla on enemmän rasvaa kropassaan, eli ovat usein ylipainoisia. Ylipainoisuus on joissain tapauksissa yhteydessä matalampaan älykkyysosamäärään.
Onpa ihana ja älykäs ketju. Minä en ole valinnut itselleni tämmöistä kehoa, enkä rinnoilleni mitään voi. En voinut lapsena sille mitään, että rinnat kasvoivat c- kupiksi jo 9 vuotiaana. En minä ole yhtään ylpeä tai helpolla päässyt. Päinvastoin. Olen saanut vihaa, raivoa, aggressioita, halvksuntaa ja alaspainamista. Olen joutunut väkivallan kohteeksi, syrjityksi ja pelkäämään. Pojat ovat käyneet kimppuun huoritelleet, tytöt syrjineet ja huoritelleet. Lapsena. Lasta! Aikuiset ahdistelleet ja kähmineet. Ei minua tarvitse enää kenkään lytätä ja nähdä huolekseen, että luulisin isorintaisena olevani jotain. En luule. Olen oppinut että olen ihan roskaa vaan.
Ai niin, tein aikuisena virallisen Wais testin, ja oken keskimääräistä huomattavasti älykkäämpi.
Taas joku pienirintainen kateellinen on keksinyt aloituksen.
No minä en ala g-kuppejani pienemmäksi leikkauttaan, eivät mua estäneet proffaksi väittelemästä.
Höö. Kaveri kertoi että jos on ruskeat silmät niin on tyhmä ja halpa. Miehet ei tykkää halvoista silmistä. Pitää olla vihreät. Silloin on älykäs.
Itse olen isorintainen ja plakkarissa kolme korkeakoulututkintoa. Tutut pitävät kyllä älykkäänä.
Näytän bimbolta isoinen tisseineni, mutta niin vaan psykologi ällistyi tuloksista, mitkä olivat huipputasoa.
Ulkonäön perusteella arvioiminen kertoo älystä paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jaa.. en tiedä. Kaikki tuttavani, jotka ovat isorintaisia, ovat erittäin tyhmiä ja pinnallisia. Mutta niin on osa pienirintaisistakin.
-N24
Jos kaikki on mielestäsi tyhmiä ja pinnallisia niin ehkä se ongelma oletkin sinä eikä nämä tuttavasi.
Rintojen koko ei kyllä millään tavalla korreloi älykkyyttä.
Muistan lapsena Hymylehden sarjakuvat joissa isorintainen blondi oli halvennettu semmoiseksi esineeksi. Joka paikassa olk blondivitsejä, radiossa Pertti Salovaara niitä kertoi lapsille. Älykön stereotypiassa oli aina rillit ja joku slipoveri.
Tyhmät ihmiset vielä tänäpäivänä uskoo noihin stereotyyppeihin ja ihan tosissaan niitä levittelevät vielä vuonna 2024.
Vierailija kirjoitti:
No minä en ala g-kuppejani pienemmäksi leikkauttaan, eivät mua estäneet proffaksi väittelemästä.
Proffaksihan ei väitellä, vaan tohtoriksi. Professori on työtehtävä yliopistossa.
Ystävällisesti 90G, FM, väitöskirjatutkija
Eikö se nyt ole ihan sama mitä se kaverisi sanoo, ei se siitä totuudeksi muutu