Kaveri sanoi, että jos naisella on isot rinnat, niin se kertoo, ettei ole " penaalin terävin kynä" ja tulee halpa vaikutelma
Onko tämä totta? Olen kyllä huomannut, kun on baareissa jutellut naisille, niin usein nämä isopoviset eivät ole olleet kiinnostavia.
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole penaalin terävin kynä, mutta jostain syystä ihmiset kuvittelevat, että olen fiksu! Johtuukohan se siitä, että lähes rinnattomana minusta tulee jotenkin älykäs vaikutelma...
Tämä!
Itsellä kans kun on vaan hiljaa ja hymyilee eikä reuhota tissejä puhujalle suuhun niin tulee itsellekkin älykäs olo. Itsellä aakuppi ja miehet aina ollut fiksuimmista päästä, en kyllä millään ottais mitään somalilolloja
Eilen, kun olin vaimon kanssa baarissa, niin viereisessä pöydässä istui isorintainen nainen, jolla oli avonainen toppi päällä. Myöhemmin hän tuli keimailemaan eteeni ilmeisesti kuvitteli olevansa seksikäs. No myötähäpeähän siinä tuli itselle ja vaimokin pyöritteli silmiään. Myöhemmin kyseinen nainen oli baaritiskillä ja iski minulle silmää. Kysyin häneltä, että mitä oikein kuvittelee tekevänsä ja eikö näe, että minua ei hänen heruttelut kiinnosta. Nainen jäi tuijottamaan minua silmät pyöreinä. Kyllä, AP on oikeassa. Ja lopuksi voi todeta, että luulin tätä naista 40 v, kun paljastuikin myöhemmin iltaa, että hän oli 20 v. Pienirintaiset naiset olkaa onnellisia, että näytätte nuorekkailta, niin vaimonikin on ja erittäin seksikäs kiinteine pienineen rintoineen.
Itse en ole koskaan tuntenut vetovoimaa isorintaisiin naisiin. Pidän tyttömäisistä naisista enemmän ja sirosta rakenteesta naisella. Ei isoissa rinnoissa mitään vikaa ole, mutta muoto näkyy paremmin pienissä.
Nyt selvisi. Koska tästä on aina kinaa kummat on paremmat, niin kysyin 20 mieheltä tätä asiaa yökerhossa. Heistä 17 vastasi, että pienet tai keskikokoiset ja 3 ihaili isoja rintoja. Kyllähän tuo lujaa kolahti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt selvisi. Koska tästä on aina kinaa kummat on paremmat, niin kysyin 20 mieheltä tätä asiaa yökerhossa. Heistä 17 vastasi, että pienet tai keskikokoiset ja 3 ihaili isoja rintoja. Kyllähän tuo lujaa kolahti.
Hih! Siinä isorintaisille vähän miettimistä. "Isorintaiset naiset ovat miesten mieleen ainoastaan ja ovat naiseuden merkki" ei tainnut ihan mennä noin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijakkaa kirjoitti:
Näin isorintaisena on usein hyvin hauskaa kuunnella pienirintaisten esittämiä syitä sille, miksi isorintaiset tai isot rinnat ovat jotenkin huonommat kuin pienet. Miksi se on niin vaikeaa ymmärtää, että rintojen koko on vain genetiikkaa. Omalla mummollani oli isot rinnat ja ne periytyivät minulle. Se ei liity älyyni mitenkään. Silikonit hankkivat ovat asia erikseen .
Itselläni on E-kupin rinnat luomuna. Ja ei, en ole lihava. Olen tavallinen työssäkäyvä äiti ja fiksuksikin kehuttu. Ammattikorkeakoulututkinto plakkarissa ja nyt yliopistossa opintovapaalla.
Missä on sanottu pienirintaisten toimesta, että isot rinnat on huonommat kuin pienet? Otsikossa tosin esitettiin spekulatiivinen väittämä, että isorintaiset antavat itsestään usein yksinkertaisen vaikutelman. Eiköhän täällä ole ennemminkin keskitytty vakuuttelemaan, että isorintaiset ovat ylivertaisia älynkin saralla. Kyllä, olette ylivertaisia joka saralla ja miehet palvovat maata jalkojenne alla ja te kaikki pääsette heittämällä mensaan ja kvanttifyysikoiksi. Onnittelut geeniloton voittajille!
Älä nyt tukehdu siihen kateuteesi hei. Kun nyt yrittäisit vaan sopeutua omiisi.
Ei ole kuule pienintäkään aikomusta sopeutua yhtään mihinkään. Kun nyt vaan itse yrittäisit pitää ne hinkkisi kurissa.
Isorintaisista naisista ei ole mihinkään. Yhdenillanjuttuihin kelpaa, mutta siihen saa homma jäädäkin. Tulee halpa vaikutelma vain heistä.
Just, olipahan taas yksi typerimmistä jutuista mitä olen lukenut. Vähän kuulostaisi jopa kateellisen puheelta.
Isorintaiset naiset on upeita ja tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Just, olipahan taas yksi typerimmistä jutuista mitä olen lukenut. Vähän kuulostaisi jopa kateellisen puheelta.
Millä tavalla tärkeitä? Tärkeämpiä kuin muut ihmiset? Viis vauvoista ja vaareista. Uppoavassa laivassakin on ihan sama mitä tapahtuu, kunhan isorintaiset naiset pelastetaan, niinkö?
Taidat itse olla erittäin typerä.
Vierailija kirjoitti:
Isorintaisista naisista ei ole mihinkään. Yhdenillanjuttuihin kelpaa, mutta siihen saa homma jäädäkin. Tulee halpa vaikutelma vain heistä.
Sinusta varsinkin tulee halpa vaikutelma kun et ymmärrä, että vartalo on jokaisella omanlaisensa. Miten joku olisi rintojensa takia "halvempi" kuin toinen? Siksikö, että miestenlehdissä usein esitellään isoja rintoja eikä niitä rusinoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla tärkeitä? Tärkeämpiä kuin muut ihmiset? Viis vauvoista ja vaareista. Uppoavassa laivassakin on ihan sama mitä tapahtuu, kunhan isorintaiset naiset pelastetaan, niinkö?
Taidat itse olla erittäin typerä.
Tärkeä ei ole sama kuin tärkein. Kaikki naiset ovat yhtä tärkeitä kokoon ja muotoon katsomatta. Sitä on tasa-arvo ja ihmisoikeudet.
Miksi pienirintaiset naiset harrastavat vallankäyttöä isorintaisia naisia kohtaan tässä ketjussa? Toisen rintojen mitätöinti on seksuaalista väkivaltaa. Osoittavatko pienet rinnat sittenkin miehisyyttä, mikä muu voisi olla syynä kun nainen haukkuu toisen naisen rintoja?
metoo.
Miksi sä keskustelet täällä itsesi kanssa ja kommentoit omia juttujasi? Kirjoitustyyli paljastaa. Vähän noloa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pienirintaiset naiset harrastavat vallankäyttöä isorintaisia naisia kohtaan tässä ketjussa? Toisen rintojen mitätöinti on seksuaalista väkivaltaa. Osoittavatko pienet rinnat sittenkin miehisyyttä, mikä muu voisi olla syynä kun nainen haukkuu toisen naisen rintoja?
metoo.
Hyvä kommentti.
Suuret rinnat aiheuttavat usein ikäviä niska/hartiasärkyjä, saattavat vetää olkapäitä eteenpäin ja olla hankalat liikuntaa harrastaessa.
Yhtään ei kaipaisi siihen mitään epäilyjä älykkyyden puutteesta tai että pidetään halpana jos luonto on "suonut" D- tai isomman koon rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Arvaanko oikein, et sulla itselläsi on pienet tai keskikokoiset rinnat, joita miehet vilkaisi/ tuijotti vastatessaan? Varmistivat sillä ns. oikean vastauksen. 2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaanko oikein, et sulla itselläsi on pienet tai keskikokoiset rinnat, joita miehet vilkaisi/ tuijotti vastatessaan? Varmistivat sillä ns. oikean vastauksen. 2
Miksi se sinua loukkaa, että pienet rinnat ovat nyt muotia? Minua ei loukkaa se, että pienet rinnat ovat muotia vaan se, että sen varjolla haukutaan isorintaisia. Kukin tykätkööt isoista tai pienistä ja omistakoot isot tai pienet, mutta se ei ole syy dissata toisia.
Vierailija kirjoitti:
metoo.
Eiköhän ne kuitenkin ole pienirintaiset, jotka jatkuvasti joutuvat mitätöinnin kohteeksi, sekä miesten, että suuririntaisten naisten taholta.
Joo, miehisyyttähän ne pienet rinnat osoittavat, lisäksi myös lapsenomaisuutta, heikompaa suoriutumista älykkyystesteissä, alhaisempaa hedelmällisyyttä ja lyhyempää elinikää, eli kaikin puolin surkeita ja sairaalloisia naisenkuvatuksia ollaan, vai pitäiskö suorastaan alkaa puhua kolmannesta sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos kirjoitan, että lujaa kolahti, niin mitä veikkaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sinua loukkaa, että pienet rinnat ovat nyt muotia? Minua ei loukkaa se, että pienet rinnat ovat muotia vaan se, että sen varjolla haukutaan isorintaisia. Kukin tykätkööt isoista tai pienistä ja omistakoot isot tai pienet, mutta se ei ole syy dissata toisia.
Ei minua loukkaa minkään kokoiset rinnat, ihan yhtä lailla hyväksyn isot ja pienet. Mutta arvaan, että miehet haluavat miellyttää kysyjää vastaamalla sen mukaan, minkä kokoiset rinnat kysyjällä itsellään on. Jos kerran nainen kysyy miehiltä mielipidettä.
Ei toimi, jos haastattelijana on lauta nainen.