Kokemuksia avanteista? Onko sinulla tai läheiselläsi sellainen tai onko joskus väliaikaisena ollut sellainen?
Miksi se tehtiin, miten alku sujui, oliko sokki, miten hyväksyit avanteen, miten elämä on muuttunut sen myötä, miten muut suhtautuneet, hyödyt ja haitat...
Veetuilua ei missään nimessä, aidosti olisin kiinnostunut kuulemaan näistä. Joskus olen lukenut näitä juttuja ettei avanteen jälkeen esim. poikaystävä ole enää koskenut pitkällä tikullakaan joten haluaisin nyt kuulla näitä tarinoita plussineen ja miinuksineen. Ulkopuolisellehan se varsinkin tyhjänä on vain kangaspussi tuossa vatsalla, ties kuinka monella tuolla kaupungillakin sellainen on mutta ei sitä vain tiedä.
Jos jollain ei ole muuta kuin vittuiltavaa niin mielummin ole hiljaa. Varsinkin sellaisille joilla ei vielä avannetta ole mutta suunnitteilla on ei ole kovin mieltä ylentävää lukea sellaista tekstiä kun täällä joskus avanteista kirjoitettu.
Minulla oli puoli vuotta. Chrohnin tauti, suolitukos. Jätettiin valmius laittaa avanne pois joten sellainen viritys koko avanne, että vuoti koko ajan ja joka päivä. Helpotus kun sain sen pois.
Ei se avanne ole järkytys kun nukutuksesta herää, helpotusten se on. Mutta ne vuodot on kyllä tosi hankalia, ainakin minulla.
Mieheni hoiti mun avannetta, suoritti pussin ja levyn vaihdon. Itse en siihen kyennyt. Hattua nostan hänelle, kertaakaan ei valittanut.
Seksiä ei silloin ollut, nyt sekin puoli on OK, parempaa kuin ennen. Molemmat kiitollisia kun se kaikki avannehomma on takana.