Kysyin eilen nettideitiltä numeroiden vaihtamista..
.. mies ei ole vastannut mitään! Että poistanko mätseistä.. todella epäkohteliasta minusta!
Kommentit (12)
Aivan, näin olen aiemmin toiminut, nyt ajattelin kokeilla että itse kysyn. Eli näytän deletee mätsille ja kattelen eteenpäin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Säästät paljon aikaa ja hermoja, kun sisäistät että jos miestä kiinnostaa, hän kyllä kysyy numeron ja ehdottaa tapaamista. Jos teet itse nämä, joko et saa vastausta, tai nappaat jonkun perässävedettävän tapauksen joka lähtee mukaasi koska se on helppoa eikä muutakaan ole tarjolla. Et voi voittaa pitkässä juoksussa mitään sillä, että itse olet aloitteellinen. Se hyvin hyvin harvoin kannattaa.
Osaisiko arvon kommentoija selittää minulle että miksi se perässävedettävyys hyväksytään naislle? Onko se naisellinen ja suotava ominaisuus?
Nyt on pyhä, ehkä tällä kertaa voi vähän odotella vastausta. Mutta joo, jos ei tuollaiseen kohtuuajassa vastata, niin siinäpä se sitten on, selvästi.
Ap ei ole mitenkään perässävedettävä, mutta jostain ihmeen syystä mätsiksi valikoituu hankalat tapaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästät paljon aikaa ja hermoja, kun sisäistät että jos miestä kiinnostaa, hän kyllä kysyy numeron ja ehdottaa tapaamista. Jos teet itse nämä, joko et saa vastausta, tai nappaat jonkun perässävedettävän tapauksen joka lähtee mukaasi koska se on helppoa eikä muutakaan ole tarjolla. Et voi voittaa pitkässä juoksussa mitään sillä, että itse olet aloitteellinen. Se hyvin hyvin harvoin kannattaa.
Osaisiko arvon kommentoija selittää minulle että miksi se perässävedettävyys hyväksytään naislle? Onko se naisellinen ja suotava ominaisuus?
On nimenomaan naisellinen ominaisuus. Ei suotava, naisellisuuteen sisältyy paljon paskaa. Mutta tosiasia on, että edelleen naiset siihen kasvatetaan ja miehet kasvatetaan sitä odottamaan, joten jonkun verran sitä tulee olemaan. Hyväksyit tai et.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole mitenkään perässävedettävä, mutta jostain ihmeen syystä mätsiksi valikoituu hankalat tapaukset.
No kuka nyt helppoa haluaisi, vai onko hankaluuskin naisten yksinoikeus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka nyt helppoa haluaisi, vai onko hankaluuskin naisten yksinoikeus?
Kuka tahansa järjissään oleva ottaa helpon eikä missään olosuhteissa hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
.. mies ei ole vastannut mitään! Että poistanko mätseistä.. todella epäkohteliasta minusta!
Poista vaan sillä se on sitte, vain hänen oma tuomionsa siitä.
Kyllä minuakin kiinnostaa sellainen ihmissuhde jossa huomiointi on molemminpuolista. Mikään säätäminen ja pyytäminen ei kiinnosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella nämä eivät korreloi niin vahvasti. Nainen joka odottaa miehen tekevän aloitteen, voi olla suhteessa hyvinkin aktiivinen. Mutta mies joka ei saa tehtyä aloitetta, ei saa tehtyä yhtään mitään myöhemminkään. Eli miehen aloitekyvyttömyys on paljon enemmän kytköksissä muuhun elämään kuin naisen.
Sööttiä. Vasta päivän olet odottanut ja nyt jo kiehuu yli.
Oikeastaan pahoittelen kommenttiani. Mutta tuollaista se useimmiten on. Tervetuloa miesten maailmaan. Tai siis aloitteellisten ihmisten maailmaan. Itse teet kaiken ja passiivinen osapuoli ei edes kohteliaisuudesta viitti vastata. Suosittelen silti olemaan aloitteellinen. Kyllä lopulta osuu kohdalle se, joka aloitteellisuutta arvostaa.
Itse poistan matchin, jos viikkoon ei ole kuulunut mitään. Tasaisesti saa poistella. Pysy lista siistinä ja mieli hyvänä.
M30