Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö 12.v on ihan mielettömän ihastunut erääseen poikaan. Kaikesta hänen ilmeistään ja eleistään näkee tämän.

Vierailija
21.04.2006 |

Hän on yrittänyt viestiä kiinnostustaan pojalle, joka ei ole kovin innokkaan oloinen tutustumaan. Tyttö vaikuttaa hämillisen onnelliselta, punastelee pojan seurassa ja tästä puhuttaessa, änkyttää, käyttäytyy levottomasti jne.

Ihana ja normaali juttu, mutta jotenkin omia teiniaikoja muistellessa haluaisin kertoa tytölle, että ei ota juttua kuolemanvakavasti ja huomaa elämän muutkin asiat. Itse olin koko yläasteen ajan ihastunut naapurin poikaan, joka ei huomannutkaan minua ja näin aikuisena hävettää vieläkin, kuinka läpinäkyviä temppuja tein sattuakseni hänen tielleen ja yrittäessäni päästä puheisiin. Haluaisin vain näiden ylilyöntien häpeältä säästää tyttöni, vaikka voihan olla että hän ei juttua vuosien päästä muistele kun hyvin mielin.

Onko kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta usein se vain on niin, että jokaisen pitää itse oppia nuo elämän asiat. Sydämen särkymistä et voi estää.

Yritti mullekin moni puhua järkeä teininä, mutta itse ne typerät päätökset tein ja itse seuraukset kannan.

Vierailija
2/3 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä vahvistaa lapsesi uskoa itseensä ja sitä että kaikki ihmiset eivät vaan kolahda heti toisilleen eikä siinä ole kenessäkään mitään vikaa. Että joskus joutuu tapaamaan monta, ennen kuin kukaan erottuu porukasta. Ehkä näin tytöllesi ei tule nolostunutta oloa jälkeen päin kun tunteet eivät enää sumenna järkevää ajattelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se vaan niin on, että jokainen tekee omat virheensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi