vähän vaikuttaa siltä, ettei täältä ns. kypsää ihmistä ja mielipidettä löydä!
Kaikki tuntuvat olevan kovin nuoria ja kärkkäitä ottamaan kantaa, arvostelemaan ja tuomitsemaan, vaikka eivät tiedäkään asiasta juuri mitään! He luulevat vain tietävänsä! Sen takia täällä on niin ahdistava olla, eikä enää jaksa väitellä jostain jonninjoutavasta, kun täällä saa " riidan" aikaiseksi asiasta kuin asiasta! En itsekään väitä olevani aina niin rakentava, mutta täällä suvaitsemattomuus oikein kukoistaa!
Onko jollakin muullakin sama tunne?
Kommentit (26)
Vierailija:
Vierailija:
Jonkunlainen ikäkriisi varmaankin menossa kun tarvii nuoria arvostella ;)Kun nämä riidat menevät keskenään ristiin. Vanhemmat äidit (joilla kuvittelisi siis olevan elämänkokemuksen tuomaa viisautta) moittivat nuorempia ja nuoremmat (joilla luulisi olevan nuoruuden rentoa otetta elämään ja sitä kautta suvaitsevaisuutta) moittivat vanhempia äitejä. Ja tämä sopii ihan mihin aiheeseen vain. Ihan sama puhuttiinko vaatteitten väristä tai rasismista, samanlaista mustavalkoisuutta keskusteluissa näkyy esiintyvän.
Tiedän sen kyllä..
Pistinpä vaan provon päivän piristykseksi :-)
19
Itsekkin jo 28vee.
Jos ei osaa käyttäytyä tai provoilee niin ihminen itse sen tekee. Ei käytöstapoja voi haukkua koska ei ole olemassa käytöstapaa vaan ihminen joka ei osaa käyttäytyä.. :(
Ihan yhtä kamalaa on lukea näitä iänikuisia juttuja ettei alle 30- vuotias tiedä mitään elämästä. Tai jos ei ole lasta niin ei tiedä mitään perhe-elämästä. Jos on lapsi niin sen lapsen pitää olla pieni. Jos on yksi vanhempi lapsi niin et tiedä millaista on jos on kaksi lasta
-puhumattakaan jos niillä ei ole paljoa ikäeroa..
Jos SULLA ap ei riitä kokemus alle 30- vuotiaana ymmärtämään elämää niin mitä jos lakkaisit yleistämästä ettei kukaan muukaan tiedä!?
Koska tossa vaiheessa mulla loppuu vanhempien ihmisten kunnioittaminen!!
Mää lähden nyt pihalle kahden palleroni kanssa, tarttee ottaa happihyppely kun on NIIN pölyyntyny ketju!
Ja kun ihmettelit miksi kirjoitin sun olevan kalkkis? -Ihan kuule päättelin, koska sää rasistisesti luokittelit nuoremmat kirjottelijat. Oletko nuori joka ei siedä ikäisiään?? No kirjotustyyliltäsi niin voisi tietty myös päätellä, mutta epäilen. Jos niin kuitenkin on niin todella kalkkiintuneita ajatuksia sulla on -ja kaikilla jotka ajattelee kuin sinä.
Jos koet ettet saa sivuilta mitään niin älä käy täälä. Ei tartte availla ketjuja joissa jo otsikko kiroaa ja pärrää jos et sitä siedä, mutta vapaus se on toisillakin kirjoittaa.
Taidan laittaa ennenkö suljen koneen avauksen jossa utelen montako kahvikuppia tänään juotu! ADIOS!
11
Itseäni kiinnostavia aiheita käyn kommentoimassa ja tosi on että miten pidemmäksi ketju käy, se asiattomat vastaukset niihin saa...
Onko tämä nykyäitien taso?
Ja sanottakoon se tässä, olen itse yli 40 ja kyllä se on harva yli nelikymppinen, joka on niin riidanhaluinen ja tuomitseva kuin täällä ihmiset ovat!
Mutta tietenkin heissäkin on montaa lajia.
Mutta en todellakaan halua mitenkään mollata nuoria äitejä, parhaansa he tekevät, joskus vaan sopisi itse kunkin mennä itseensä ja yrittää olla hieman lempeämpi kanssaihmisiään kohtaan.
suurin osa oli nuoria äitejä! Ja täällä suurin osa kirjoittajista on riidanhaastajia, tuomitsevia ja syytteleviä, niin laskekaapa 1+1 yhteen!
No itse en ole täällä vielä yhtään ketjua aloittanut vaan osallistun niihin, jotka tuntuu mielenkiintoiselta. Sellaisia en yleensä viitsi edes avata ja lukea, joissa kiroillaan, arvostellaan toisten uskontoa tai jotka koskevat jotain tietty henkilöä tai nimimerkkiä. Eilen erehdyin lukemaan " taaperoimetysketjua" ja tuli kyllä niin paha mieli, että mietin sitä vielä kauan sängyssä. Onneksi mies tuli töistä kotiin vähän aikaisemmin, niin sain keskusteltua hänen kanssaan asiasta. Ei tarvinnut tulla tänne takaisin purkamaan pahaa oloa. :)
Ja tietty, me ihmisethän ollaan erilaisia (onneksi!) eli koskaan ei voi tietää miten joku toinen ymmärtää oman tekstisi. Kyllä useinkin on käynyt niin, että joku on ymmärtänyt oman hyväätarkoittavan tekstini aivan väärin. Tai kun kertoo omista kokemuksistaan, niin joku luulee minun heti tarkoittavan, että odotan kaikkien toimivan samalla tavalla (esim. se eilinen yökyläilyketju).