Onko Brokeback Mountain kaikkien aikojen paras rakkauselokuva?
Kommentit (62)
Ihana elokuva, pitääkin taas katsoa se, on dvd:llä.
En keksi toista parempaa rakkauselokuvaa. Titanic oli huippuelokuva, mutta siinä rakkaustarina oli enemmänkin sivuosassa, itse laivan uppoaminen oli elokuvan pääaihe.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Rakkauselokuvaan pitäisi pystyä samaistumaan, että se herättäisi tunteita.
Minä olen ihan otettu tuosta elokuvasta, siinä on tunnetta intohimosta itsensä hyväksymiseen, todellisen rakkauden löytämiseen ja kamppailuun rohkeudesta, valitettavasti surullinen loppu.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus..?
No sitähän se oli, alkoi himosta, lopulta rakkaus tuli mukaan. Heidän rakkaus kesti läpi elämän.
homo parina
hässimässä teltassa
ei suku jatku
Vierailija kirjoitti:
En keksi toista parempaa rakkauselokuvaa. Titanic oli huippuelokuva, mutta siinä rakkaustarina oli enemmänkin sivuosassa, itse laivan uppoaminen oli elokuvan pääaihe.
Sen katsottuani tuntui kyllä melkein siltä, että niiden (täysin fiktiivisten) roolipäähenkilöiden lemmentarina siinä olikin nimenomaan se yleisön 'päävetonaula' elokuvassa ja se matkustajaliikenteen kuuluisin ja legendaarisin haaksirikko vain (täydellisen romantisoituna) taustana sille...
Vierailija kirjoitti:
homo parina
hässimässä teltassa
ei suku jatku
Miksi pitäisikään jatkua? Kyllä täällä maailmassa ihmisiä riittää vaikka homot ei lisääntyisikään.
Mitä rakkautta on paskalta haisevassa mulkussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi toista parempaa rakkauselokuvaa. Titanic oli huippuelokuva, mutta siinä rakkaustarina oli enemmänkin sivuosassa, itse laivan uppoaminen oli elokuvan pääaihe.Sen katsottuani tuntui kyllä melkein siltä, että niiden (täysin fiktiivisten) roolipäähenkilöiden lemmentarina siinä olikin nimenomaan se yleisön 'päävetonaula' elokuvassa ja se matkustajaliikenteen kuuluisin ja legendaarisin haaksirikko vain (täydellisen romantisoituna) taustana sille...
Elokuvan voi kokea monella tavalla, pääasia että pitää siitä ja haluaa katsoa sitä vielä 21 vuotta myöhemmin. Se on elokuvalle saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä rakkautta on paskalta haisevassa mulkussa?
Ei mitään, mutta elokuva ei kerrokaan niiden mulkuista.
Vierailija kirjoitti:
homo parina
hässimässä teltassa
ei suku jatku
Toivottavasti se on kommentointisi joka ei enää jatku.
Olemme jo saaneet lukea pää-ajatuksesi tästä puheena olevasta elokuvasta, joten voitkin nyt ihan hyvin ja huoletta siirtyä jo jonnekin muualle täältä, kiitos...
Petyin elokuvaan pahasti. Siinä oli liikaa tahatonta komiikkaa ja muutenkin pska.
Mielestäni elokuva oli masentava. Esim. tämä uudehko Call me by your name on enemmän makuuni.
No ainakin kovin.
Håmåt on oikeesti kovia jätkiä.
Ykskään hetskujeppe ei oo niin kova, että laittaa kalunsa kaverinsa peräau kkoon.
Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
homo parina
hässimässä teltassa
ei suku jatku
Toivottavasti se on kommentointisi joka ei enää jatku.
Olemme jo saaneet lukea pää-ajatuksesi tästä puheena olevasta elokuvasta, joten voitkin nyt ihan hyvin ja huoletta siirtyä jo jonnekin muualle täältä, kiitos...
älähän sinä
kakalta haisevia
ukkoi fanita
On. Ihan siksi ettei miehen ja naisen "rakkaus" ole todellista. Miehelle nainen on seksiobjekti, työntekijä, alamainen ja henkilö jonka kautta hankitaan valtaa. Nainen on pelkkä synnyttäjä ja miehen suvun leikkikalu. Kaksi miestä kykenee tasavertaiseen psyykkiseen ymmärrykseen ja herkkään seksiin. Mies halveksii naista koska nainen on penetroitava, homosuhteessa miehet kykenevät näyttämään tämän herkän puolensa.
Miehen ja naisen rakkautta ei voi edes elokuvaksi kutsua. En ymmärrä kuka jaksaa katsoa jotain niin epäuskottavaa. Jo Antiikissa oltiin sitä mieltä että nainen on eläin ja on tehty vain miehen nautintoon. Hauska juttu, naiset saavat edelleen nimet isältä ja mieheltään, aivan kuten orjat Antiikissa.
Ei moni perinne muutu;)
Joo ei kiitos esinahan alle kakkaa mieheltä. Eikä kyllä naiseltakaan.
Itse olen näiden "homoelokuvien" suurkuluttaja, vaikka nainen olenkin. Katsonut varmaan tuhansia. Ja vaikka tässä ei nyt kyse ollutkaan siitä, että "minkälainen rakkaus" kyseessä niin itsekin petyin tuohon elokuvaan ja en ole sitä toiste katsonut. Muutenkin tuntuu, että näissä gay-elokuvissa on tosi usein ikävä loppu ja sitten on kivaa vaihtelua ne joissa kerrankin onnellinen. Itse pidän itseäni silti heterona, mutta toisaalta noloa, että katson enemmän näitä edellämainittuja kuin heterorakkautta. Ja olen siis katsonut niitä tosi paljon. Taitaa olla jo vanhat katsottu ja uusia odotan taas. Tunnustus tehty samalla.
Ei. Se on homojen hommaa. Titanic paras.
En tiedä, mutta ne päähenkilöt taitaa olla homoja.
Rakkaus..?