Onko Brokeback Mountain kaikkien aikojen paras rakkauselokuva?
Kommentit (62)
En tiedä, onko kaikista paras, mutta erinomainen elokuva se on.
Ei ole. Rakkauselokuvaan pitäisi pystyä samaistumaan, että se herättäisi tunteita.
No ei ollut. Ällötti se teltassa perseeseenrakastelu. Paska haisi.
Kyllä sanoisin tosiaan että näin on. Hyvä kun muistutit.
Jokainen leffaha on oman aikansa edustaja. Kuka muistaa miten "Love Story" 70-luvulla oli aivan mielettömän hieno rakkauselokuva? Nykysilmällä katottuna ei niinkään.
Hyvä leffa, mutta ei suinkaan paras. Saattoi muuten olla kyse kätketyn himon heräämisestäkin ennemmin kuin rakkaudesta.
On, ei ole tullut parempaa vastaan. Upea teos.
Ruskakaunottaren ja Metsänpojan rakkaustarina Salkkareissa ajaa ohi
Totta kai on. Ja, jos olet eri mieltä, niin vihaat homoja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä leffa, mutta ei suinkaan paras. Saattoi muuten olla kyse kätketyn himon heräämisestäkin ennemmin kuin rakkaudesta.
Kyllä mä luulen että siinä lopulta oli kyse rakkaudesta ja kiintymyksestä, suhde kesti kuitenkin läpi elämän.
Oli! Ja se joka väittää että vaan himosta kertova, ei ole koko leffaa nähnyt tai ainakaan tajunnut.
Hyi, sillä nyt ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Ei. Se oli aika tylsä ja Heath Ledgerin puheesta ei saanut mitään selvää.
Ihan ok. Chinese Ghost story parempi. Tai Drive. Tai La laa land tai....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä luulen että siinä lopulta oli kyse rakkaudesta ja kiintymyksestä, suhde kesti kuitenkin läpi elämän.
Suhteen häpeily kesti lopun elämän.
-Parasta maailmassa on kai mahdotonta nimetäkään, mutta erttäin hyvä se minusta kyllä oli ja pidin siitä kyllä paljon.
-Musiikki (lopussa soiva teemabiisi oli sekin minimalistisuudessaan erittäin mieleenjäävä).
-Sanoisin noin kaikenkaikkiaan siitä, että antaisin sille elokuvana viidestä mahdollisesta täyden arvostelun tähdestä ainakin ne neljä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se oli aika tylsä ja Heath Ledgerin puheesta ei saanut mitään selvää.
Niin, sinä et siis saanut siitä mitään selvää...
Ei ole. Titanic on.