Näyttää siltä että yli 30-vuotias täyskokematon mies viettää tämän(kin) pääsiäisen yksin
Mikäs siinä kun on hyvä olla näin eikä tarvitse säätää mitään.
Kommentit (47)
Oluttölkki sihahtaa auki ja painuu kiltin miehen kyynelistä kosteaa poskea vasten. Ei tullut kukaan nainen tänäkään pääsiäisenä piilottamaan suklaamunia yhdessä kiltin miehen kanssa. Hiljainen nyyhkäys purkautuu kiltin miehen huulilta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun kukaan ei kelpaa.
Hah, uskooko joku tähän? Tai en mä ap:n tilannetta tiedä, mutta omalla kohdallani syyt on kyllä muualla.
t. vanhempi kokematon "mies"
Miksi olet "mies"? Oletko siis jotenkin trans, queer, muunsukupuolinen tms jota muut olettavat mieheksi?
Näin minulle on useamman kuin yhden tahon suunnalta kerrottu, kun totuus kokemukseni tasosta on paljastunut. Myös homoksi on monta kertaa luultu.
vk"m"
Miksi olet "paljastanut kokemuksesi tason"? Jos haluaisit kokemuksia niin ole hiljaa kokemattomuudestasi. Ei se kenellekään kuulu.
En paljastakaan, enää. On vain tilanteita ja käyttäytymisiä, joissa/joista sen on voinut päätellä. Olen yrittänyt toki hätävalehdella, mutta eihän se aina toimi
vkm
Valehtelu on aina huono vaihtoehto. Ole hiljaa ja väistä kiusalliset aiheet.
Juu. Kysymykseen vain yleensä on vastattava jotain. Ikuinen kiertely ei pidemmän päälle vain toimi.
Vkm
Minkälaisissa tilanteissa kysellään noin suorasukaisesti seksielämästä niin että siihen muka on vastattava? Pidä kiinni rajoistasi ja oikeudestasi olla puhumatta seksikokemuksistasi niiden kanssa, joiden kanssa et halua niistä puhua. Seksistä kyseleminen (poislukien lääkärin vastaanotto) on huonoa käytöstä.
yksinäinen hylätty kilttis kirjoitti:
Oluttölkki sihahtaa auki ja painuu kiltin miehen kyynelistä kosteaa poskea vasten. Ei tullut kukaan nainen tänäkään pääsiäisenä piilottamaan suklaamunia yhdessä kiltin miehen kanssa. Hiljainen nyyhkäys purkautuu kiltin miehen huulilta...
Ai sun kotiin olisi pitänyt naisen osata ilmestyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun kukaan ei kelpaa.
Hah, uskooko joku tähän? Tai en mä ap:n tilannetta tiedä, mutta omalla kohdallani syyt on kyllä muualla.
t. vanhempi kokematon "mies"
Miksi olet "mies"? Oletko siis jotenkin trans, queer, muunsukupuolinen tms jota muut olettavat mieheksi?
Näin minulle on useamman kuin yhden tahon suunnalta kerrottu, kun totuus kokemukseni tasosta on paljastunut. Myös homoksi on monta kertaa luultu.
vk"m"
Miksi olet "paljastanut kokemuksesi tason"? Jos haluaisit kokemuksia niin ole hiljaa kokemattomuudestasi. Ei se kenellekään kuulu.
En paljastakaan, enää. On vain tilanteita ja käyttäytymisiä, joissa/joista sen on voinut päätellä. Olen yrittänyt toki hätävalehdella, mutta eihän se aina toimi
vkm
Valehtelu on aina huono vaihtoehto. Ole hiljaa ja väistä kiusalliset aiheet.
Juu. Kysymykseen vain yleensä on vastattava jotain. Ikuinen kiertely ei pidemmän päälle vain toimi.
Vkm
Minkälaisissa tilanteissa kysellään noin suorasukaisesti seksielämästä niin että siihen muka on vastattava? Pidä kiinni rajoistasi ja oikeudestasi olla puhumatta seksikokemuksistasi niiden kanssa, joiden kanssa et halua niistä puhua. Seksistä kyseleminen (poislukien lääkärin vastaanotto) on huonoa käytöstä.
Ihmisten kesken puhutaan seksistä, seurustelusta, suhdehistoriasta ja mieltymyksistä. Usein poistun ko. keskusteluista, mutta aina se ei ole vaan mahdollista. Ja kun tarpeeksi usein poistuu tai kieltäytyy vastaamasta alkavat epäilyt nousta pintaan.
vkm
yksinäinen hylätty kilttis kirjoitti:
Tilaa itsesi seuralaispalvelusta nainen.
Oikeasti pelkäät kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen niin paljon että jos sellainen uhkaisi, tekisit kaikkesi sen esitämiseksi. Sen sijaan ruikutat asiasta täällä ja saat siitä laihan ilosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen yksin aina, koko ajan. Muutama ystävä ja äiti vielä välillä soittelevat perään ja aina parin viikon välein tapaan heistä jonkun.
En oikein osaa harmitella tätä. Viihdyn, mulla on kivaa tekemistä. Vähän pelkään että olen erakoitunut, en ole varma onko se hyvä asia.
Tapaat ystäviä, joten et ole erakoitunut etkä koko ajan yksin.
No erakoitunut silleen, että mun on pakotettava itseni noihin tapaamisiin. Ihan ok ne yleensä lopulta on, mutta en halua tai kaipaa niitä. Ystävät tekee kaikki aloitteet, ja vaikka tiedän hyvin että ne tulee katoamaan yksi toisensa jälkeen jos jatkan näin, se ei motivoi yhtään muuttamaan käytöstäni.
Jos vietät aikaa ihmisten kanssa, et ole yksin. Älä siis väitä niin. Se on epäkunnioittavaa niitä kohtaan, jotka ovat oikeasti ovat yksin, ilman ystäviä jotka ovat sopimassa tapaamisia.
Ai tää ketju olikin joku kurjuuskilpailu, no olisitte heti sanoneet niin olisin pysynyt poissa. Luulin että täällä voi jutella yksin olosta vapaasti, mutta enhän mä tosiaan tänne kuulu jos siitä pitää joukkoon sopiakseen kärsiäkin.
Jos ihan tosissaan luulet että ihmiskontakti parin viikon välein tarkoittaa että ihminen ei tosiaan voi kärsiä yksinäisyydestä, olet pahasti erehtynyt eikä totuuden vääristelysi auta ketään. Ei niitä totaaliyksinäisiä, eikä niitä joilla joku pieni henkireikä on.
En luule, että ihmiskontakti parin viikon välein tarkoittaa että ei voi kärsiä yksinäisyydestä. Totta kai voi. Mutta ymmärräthän sinäkin anakin toivottavasti, että on totuuden vääristelyä väittää että olet aina yksin, kun et kerran ole. Ihmiskontakti ystävien kanssa parin viikon välein on enemmän kuin monilla on. Tämä ei ole kurjuuskilpailu, joten sinun ei tarvitse yrittää voittaa sitä liioittelemalla elämääsi.
t. totaaliyksinäinen
Musta koko ajan poislukien pari kertaa kuukaudessa voi ihan hyvin pyöristää koko ajaksi, eikä se ole mitään totuuden vääristelyä. Täysin normaalia kielenkäyttöä.
Musta se yksinolo ei edelleenkään ole yhtään kurjaa, joten en luonnollisesti myöskään ole missään vaiheessa yrittänyt kilpailla teidän kanssanne siitä kurjuudesta. Edes silloin kun "liioittelin" epätäsmällisellä ilmaisullani.
Vkm