Mistä treffisovelluksesta olet löytänyt seurustelukumppanin?
Kommentit (34)
Suomi24:lta ja ihan ammattilaisten keskustelusaitilta.
Ihan oikeasta elämästä löytyi, koskaan ei ole edeskäynyt mielessä mikään nettideittailu tai deittisovellus.
Se oli sellainen sovellus jossa leikittiin kaveria ihmisten kanssa, ne ihmiset meni naimisiin ja tapasin siellä muiden vieraiden joukossa. Sen sovelluksen nimi oli elämä.
Voisitteko te hyvinkin viisaalta vaikuttavat kommentoijat ymmärtää lukemanne kysymyksen?
Vaikeaa tuntuu olevan...
Tämä minuakin kiinnostaisi. On tinderit, okcupid ja suoli24 kokeiltu.
Tunnen vain yhden parin, joka on tavannut tinderissä.
En mistään, mutta kannattaa kuulemma mennä johonkin seurakuntaan.
Tinderistä. Oli ns. järkiliitto, koska en ollut siihen mennessä löytänyt mistään miestä, joten ajattelin että se on nyt vain otettava joku, joten otin randomilla ekan ns. normaalin miehen.
Mua kiinnostaa myös. Asun kyllä syrjässä joten täällä ei ole tinderissäkään kuin ne samat jampat..
Vierailija kirjoitti:
okcupid kokemuksia?
Onko siellä muka ketään? Käytin pari vuotta sitten ja tyhjältä vaikutti. On tosin voinut muuttua paremmaksi.
Viidestä suhteesta kaksi on lähtöisin oikeasta elämästä ja kolme on saanut alkunsa chatista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasta elämästä löytyi, koskaan ei ole edeskäynyt mielessä mikään nettideittailu tai deittisovellus.
Se on mukavaa, mutta mä esitin kysymyksen heille, jotka ovat löytäneet parisuhteen netistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko te hyvinkin viisaalta vaikuttavat kommentoijat ymmärtää lukemanne kysymyksen?
Vaikeaa tuntuu olevan...
Tätä mäkin ihmettelen.
Ap
Ihan ns. oikeasta elämästä olen löytänyt.