Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan työpaikkaani! Aion irtisanoutua.

Vierailija
30.03.2018 |

Kuinka monella muulla on vastaava ajatus työnsä suhteen? Aion irtisanoa itseni työstäni vaikken uutta työtä lähiaikoina löytäisi.

Työ on ihan kamalaa ja työpaikalla kiusataan. En pysty enää jatkamaan siellä. Lopetan vaikka työkkäri lätkäisisi minua karenssilla lääkärin lausunnoista huolimatta.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, niin olen tehnyt itsekin!

Vierailija
2/36 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluumin ala vain perseillä niin ei tule karenssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän työkavereistani mutta en itse työstä. Huonosti palkattua ja fyysisesti kukuttavaa. En ole ottanut vakituista työsopimusta vastaan, pyynnöistä huolimatta. Kun määräaikaisuus loppuu olen vapaa.

Vierailija
4/36 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Terveisiä täältä sairaslomalta, työuupumus (unettomuus ja ahdistushäiriö paperilla) päällä ja eilen aloitettu masennuslääkitys. Kannattaako jatkaa? :/

Vierailija
5/36 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidempään jatkat niin sitä enemmän energiaasi kuluu. Kliseinen kun yksi ovi sulkeutuu niin jossain aukeaa uusi pitänee jotenkin paikkansa. Itse tosin koen että niitä avonaisia ovia on koko ajan maailma pullollaan. Mutta nyt sinun täytyy sulkea tämä ovi takanasi jos niin koet.

Vierailija
6/36 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein saman loppuvuodesta, mutta etsin ensin uuden työn, koska tarvitsen palkkatulojani. En ole katunut, en nähnyt enää tulevaisuutta entisessä työpaikassani.

Vierailija
7/36 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein saman loppuvuodesta, mutta etsin ensin uuden työn, koska tarvitsen palkkatulojani. En ole katunut, en nähnyt enää tulevaisuutta entisessä työpaikassani.

Olen yrittänyt todella pitkään löytää uutta työtä, mutta en ole onnistunut. Pitäisi varmaan vaihtaa alaa.

Ap

Vierailija
8/36 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsin samaa todella vakavasti edellisessä työpaikassa. Loppujen lopuksi irtisanouduin vasta kun sain uuden työn, mutta jälkikäteen ajateltuna olisin kyllä voinut lopettaa jo aikaisemminkin. Olisin päässyt todella paljon vähemmällä, turha itseään on työn takia hajottaa.

Vierailija
9/36 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ratkaisu kaikille työttömille: Osa-aikatyö ja soviteltu päiväraha! Parempi, kun täystyöttömyys, muttei kuormita liikaa. :)

Vierailija
10/36 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysin kommentti niin totta! Mulla osa-aikatyö ja soviteltu päiväraha, teen työtä vaihtuvasti n 15-20 tuntia viikossa, palkan ja sovitellun päivärahan kanssa käteen jää n 1300 euroa kuukaudessa, ihan mahtavaa! Paljon vapaa-aikaa ja vähän työtä! Tämä sopii mulle hyvin!

Vierailija
11/36 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi joka vihaa työtään. Työtä en niinkään itsessään mutta työpaikkaa ja esimiehiä. Palkka ihan hyvä mutta vie kaikki mehut itsestä. Tulee jo oireita fyysisesti ja henkisesti.

Vierailija
12/36 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotte vaan väärissä hommissa. Ei se työmuisti miksikään, lähde tai etsi motivatio

Vierailija
13/36 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli selkeä viesti yllä.

Ei sitä motivaatiota noin vain etsitä huonossa työssä

Vierailija
14/36 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan minäkin työtäni, sydämeni pohjasta, vaan minulla ei ole mahdollisuutta irtisaoutua. En vaan voi olla toimeentulotta. Sain työpaikan rahallisesti välttämättömään tilanteeseen. Työ on aivan paskaa, fyysisesti kuormittavaa, olen hiestä märkänä joka työpäivä. Jo vuoden ajan olen etsinyt jotain muuta, tuloksetta. 

Vierailija
15/36 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysin kommentti niin totta! Mulla osa-aikatyö ja soviteltu päiväraha, teen työtä vaihtuvasti n 15-20 tuntia viikossa, palkan ja sovitellun päivärahan kanssa käteen jää n 1300 euroa kuukaudessa, ihan mahtavaa! Paljon vapaa-aikaa ja vähän työtä! Tämä sopii mulle hyvin!

Ei voi pitää paikkaansa enää siinä vaiheessa kun putoat kelan rahoille?

Vierailija
16/36 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viimeiset 5kk ollut mietteissä pitäisikö vaan luovuttaa nykyisessä paikassa. 0 perehdytys, teen mielestäni kaikkeni, olen sanonut etten pärjää-jaksa-osaa. Olen käynyt työterveydessä. Ala on minulle oikea, mutta vastavalmistuneena en varmaan saa mistään parempaakaan. Ihan loppu

Vierailija
17/36 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kummassa menuetter noihin duuneihin?

Vierailija
18/36 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kummassa menuetter noihin duuneihin?

Ei ollut muutakaan. Palkka tulee tarpeeseen. 

Vierailija
19/36 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi. Alkava viikko ahdistaa. Hankala pomo ja työn sisältö ei motivoi.

Vierailija
20/36 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa hyvä etten ole ainoa. 

Mulla tosin on sikäli parempi tilanne ku sulla et mua ei kukaan kiusaa ja enkä mä tätä duunia vihaa mut ei vaan jaksa painaa 45-55h viikossa. Palkka on hyvä mut ei se rahakaan loppupeleis kaikki kaikessa ole. Ei tahdo jaksaa vaikka vapaapäivinä vain lepään ja kerään voimia seuraavan työpäivän koitosta varten. Mulla ei ole minkäänlaista elämää vapaa-ajalla enkä jaksa pitää ystäviini yhteyttä :(

Ikää tulee tänä vuonna 34-vuotta täyteen ja mieles on käyny et voisin olla jonkin aikaa tekemättä mitään ja miettiä et mitä mä haluan ylipäänsä elämältä. Tuntuu et mun sielu on kuollut tästä oravapyörästä johtuen.