Mun omat tarpeet ja unelmat lapsena sivuutettiin. Niinpä aloin tehdä itselleni tarkoituksettomia juttuja, joita muut halusivat minulta itselleen
Tajusin sen tänään, kun huomaan, etten saa keskityttyä itselleni tärkeään asiaan, joka vaatisi kannustusta. Ja tajusin, että kohta joku läheiseni soittaa ja vaatii minua tekemään jotain hyväkseen. Ja minähän olisin aina aikaisemmin mennyt, koska omaa elämää ja minuutta ei ole. Koska kannustus, jota tarttisin siihen omaan juttuun, puuttuu.
Kommentit (26)
Ja mä myös otan enemmän ihmisiltä siksi, että mua on vihattu, otan siis vain, enkä anna takaisin. Koska jos sä annat jotain, niin sunhan on oltava valmis luopumaan siitä, eikä se saa olla vain vastapalveluksen odotusta sinulta.
ap
Annan vain kun mulla on annettavaa, eikä sitä ole juuri koskaan, koska mua on vihattu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Öh... Okei? Onko ap kirjoittanut täällä aiemminkin, kun aloitus ja osa vastauksista on siihen tyyliin, että olis pitänyt tietää jotakin ennakkoon.
T. Av n00b.
Ööh, puhuttaisiinko niinkuin noin parista...... sadasta aloituksesta ja tuhannesta sivusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh... Okei? Onko ap kirjoittanut täällä aiemminkin, kun aloitus ja osa vastauksista on siihen tyyliin, että olis pitänyt tietää jotakin ennakkoon.
T. Av n00b.Ööh, puhuttaisiinko niinkuin noin parista...... sadasta aloituksesta ja tuhannesta sivusta?
Prosentuaalisesti en ole itseasiassa tehnyt palstalla paljoakaan aloituksia per päivä. Montakohan ketjua palstalla keskimäärin päivässä aloitetaan? En ole täällä joka päivä... Jos ketjua ei avaa, on aivan sama montako sivua siinä on..
ap
Painu nyt jo vi**uun spämmäämästä. Nytkin ainakin kolme ketjua paskavammaista ölinääsi palstalla.
No mulla on paha olla, aivan sama, mille se sinusta tuntuu. Se, että mua on vihattu ei ole oma syyni, niin että kyllä mulle kuuluu antaa vähän enemmän, kuin sellaisille, joita ei ole vihattu. Ja jos se saa sut kateelliseksi, niin minunko taas siitäkin pitäisi syyllistyä, kun sulla ei ole niin hyvin kuin mulla, jos mulle joku on hyvä, vaikka purisin sinulta päätä poikki kun vihaisin sinua siksi niin, että lässytät?
ap