Lähihoitaja mieheni kahdestaan yövuorossa naishoitajan kanssa.
Mietin, että yön pimeinä ja hiljaisina tunteita siellä varmaan mieheni pohtii elämän syvällisiä asioita naiskollegansa kanssa. Varaudun jo siihen, että jossain vaiheessa lähentyy jonkun kanssa ja tulee salasuhde. Nää jutut on niin nähty. Meillä vielä onnellinen parisuhde mutta eihän elämästä koskaan voi tietää. Sen olen oppinut.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Olen kirralla työskentelevä sh ja siellä on saanut seurata sivusta muiden suhdekuvioita. Eräs kirurgi tapaillut ensin yhtä sairaanhoitajaa vuoden päivät ja sitten vaihtoi lennosta toiseen samalla osastolla työskennelleeseen :D ja on täällä muutkin lääkärt melkoisia vilkkusilmiä.
En olisi huolissani ap:n kohdalla koska mies on hoitaja. Naishoitsut yleensä ovat lääkäreiden perään. Nähty on.
Juuri näin. Lähihoitajana työskentelevä mies ei ole naisten mieleen eikä usein edes pohjimmiltaan naisten perään, on vaan jäänyt kaappiin joskus nuorena4
Lähihoitaja ja sisar hento valkoinen? Anna mun nauraa. Lähinnä siellä on 130 kg sidukkavalaita riemunkirjavaksi värjätyllä tukalla ja olemattomilla käytöstavoilla.