Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvien uudelleenrei'itys ampumalla, onko mahdollista?

Vierailija
30.03.2018 |

Olen joskus teininä ottanut kahdet reiät korvalehtiini ampumalla ILMAN ONGELMIA. Hölmöyksissäni annoin toisten mennä umpeen vuosia sitten. Nyt haluaisinkin ne takaisin. Voinko käydä ampumassa ne takaisin, vai onko ne pakko lävistää neulalla?

Jälkimmäinen ei tule kysymykseen, koska A. en itse kykenisi siihen ja B. en halua lävistää niitä, vaikka sen tekisi ammattilainen. Huvittavaa kyllä, että minulta löytyy pari muutakin teiniajan lävistystä (mm. kieli), mutta korvalehtien lävistys ei enää luonnistuisi mitenkään.

P.S. korostin capsillä onnistunutta ampumiskokemusta, koska tänne kuitenkin ajautuisi (ja ajautuu) henkilöitä saarnaamaan siitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit käydä uudelleen juuri ampumassa reiät. Joillakin lapsillahan menee reiät umpeen, kun tulehtuvat (nykykäsityksen mukaan tulehdus ei kylläkään estä reikien ja korviksien pitämistä) tai koru hukkuu ja se huomataan liian myöhään.

Tyttärelläni oli juuri 3 kk korviksenreikä umpeutuneena. Korun ampuja laittoi merkin korvalehteen reiän paikalle ja laittoi uuden reiän samaan kohtaan.

Vierailija
2/5 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se onnistuu. Omat korvani lävistettiin alunperin kun olin 6-vuotias. Jossain vaiheessa reiät sitten menivät umpeen ja 18-vuotiaana kävin otattamassa ne uudestaan. Muistaakseni ne silloin ammuttiin samaan kohtaan (vanhat reiät auki), eikä ollut mitään ongelmia, tulehduksia tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin nuorena toiset reiät korviin. Toisessa korvassa uusi reikä tulehtui ja annoin kasvaa sen umpeen. Jonkin ajan kuluttua otin uuden reiän samaan kohtaan. Ja ampumallahan ne silloin 80-luvulla tehtiin. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
4/5 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haulikolla ampumalla saa monta reikää kerralla.

Vierailija
5/5 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsena/teininä laitettu kolme kertaa reiät korviin ampumalla. Kaksi kertaa siis menneet umpeen. Nyt on toisesta korvasta reikä ollut ummessa vuosia ja pitäisi uskaltaa laitattaa vielä korvis.