Lue keskustelun säännöt.
Miksi mun KAIKKI poikaystävät ovat jättäneet mut jonkun kuukauden seurustelun jälkeen?
30.03.2018 |
Olen käsittääkseni ihan ok vaimoainesta kuitenkin, teen hyvää ruokaa, olen sivistynyt ja seikkailunhaluinen jne. Kukaan ei vaan tahdo viettää arkea kanssani :(
Kommentit (24)
Miehet eivät pidä sinusta vain yksinkertaisesti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
no ei kannata lannistua kahden suhteen jälkeen. et vain ole tavannut oikeaa ihmistä sinulle.
Kyse ei ole siitä, etteikö sinulla olisi hyviä ominaisuuksia. Ilmeisesti sinulla on näiden lisäksi kuitenkin joitain ikäviä ominaisuuksia, joita et itse huomaa. Toinen vaihtoehto on, joka voi tietysti esiintyä yhdessä ensimmäisen kanssa, on, että et tunnista sinulle sopivia kumppaneita vaan pyrit suhteeseen vääränlaisten ihmisten kanssa.
Minulla on joitain ikisinkkukavereita, jotka, samoin kuin sinä, ovat joiltain piirteiltään hyvää puolisoainesta, mutta samalla heissä on jotain, joka aina saa orastavat parisuhteet lopahtamaan. Monella on aika joustamaton asenne ja neuroottisia piirteitä, mikä on toki luonnollista, jos on elänyt suurimman osan aikuiselämäänsä yksin ja kokenut pettymyksiä parisuhteissa.
Kun on tottunut hoitamaan asiat omalla tavallaan, on vaikea joustaa toisen mieltymyksien mukaan. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä tarkempia ihmiset ovat aivan naurettavienkien asioiden, sanotaan vaikka kahvinkeittotavan, suhteen. Pitkään suhteessa olleet ovat kasvaneet yhteen ja hioneet toisiaan ja opetelleet ajan kuluessa elämään toistensa kanssa. Uuden ihmisen kanssa aloitetaan nollasta. Joskus kaverit pohtivat ääneen syitä sille, miksi suhteet eivät onnistu, mutta on todella vaikea sanoa ystävälle, että tämä on neuroottinen.