Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon lähdössä humalassa Alkoon ostamaan viiiniä, tarvitsen kiireesti nevoja

Vierailija
29.03.2018 |

auttaako jos ostain jotain kallista? onko jotain hengitysharoituiskia tai muuta mitän voi tehdä ennen kuin lähtee ostamaan alkoholia? nolottaa jos huomaavat etteä olenkännissä, sillä olen kanta-asiakas ja moikkailen henkilökunta usein. en haise vinalle tai mtn, tekee vaan mieli lisää alkoholia tänää n.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstistäsi päätellen haiset "vinalle" aika kovasti.

Vierailija
2/9 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

auttaako jos ostain jotain kallista? onko jotain hengitysharoituiskia tai muuta mitän voi tehdä ennen kuin lähtee ostamaan alkoholia? nolottaa jos huomaavat etteä olenkännissä, sillä olen kanta-asiakas ja moikkailen henkilökunta usein. en haise vinalle tai mtn, tekee vaan mieli lisää alkoholia tänää n.

Tiedän yhden Helsingin alkon, jossa näytetään myyvän kaikille kunnosta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelet selvää. Olen monesti ostanut pikku kännissä alkosta lisää juomia ja käyttäytynyt vain normaalisti. Ei mtn ongelmaa.

Vierailija
4/9 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuttele hajuvettä. Siellä on kuitenkin sellaiset tungokset, ettei myyjät ehdi edes vilkaista jokaista asiakasta. Osta keskihintaista viiniä.

Vierailija
5/9 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vaan pokkana sisään, menet määrätietoisesti ottamaan jonkin pullon, kävelet rauhassa kassalle (rahat ja henkkarit valmiiksi käteen) maksat ja poistut myymälästä. Ei se sen vaikeampaa ole!

Amatöörit jää kiinni.

Vierailija
6/9 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
7/9 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua vaivaa?

Vierailija
8/9 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet vaan pokkana sisään, menet määrätietoisesti ottamaan jonkin pullon, kävelet rauhassa kassalle (rahat ja henkkarit valmiiksi käteen) maksat ja poistut myymälästä. Ei se sen vaikeampaa ole!

Amatöörit jää kiinni.

Näin juuri. Tärkeää on myös ettei puhu mitään tervehdyksiä enempää. Siitä narahtaa, kun alkaa sönköttää mukahauskaa vitsiä kännissä. T.Kaupan täti

Vierailija
9/9 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista! Hyvin meni. Olin juonut siis 3 lasia viiniä, mutta itselleni se on paljon. Nyt alan jo vähän selvitä. Tärkeää tosiaan ettei jääkävelemän kaupassa ympäriiinäs vaan hakee vaan sen pullon mitä piti. Olen keski-ikäinen hyvin pukeutuva ihminen, joten mintään henkkareiden kaivamista ein tarvinnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä