Murdoch mysteries
Koukussa ollaan!
Sarja on toki naiivi, rikokset sivuseikka.
Mutta loistavat näyttelijät. Nautin ajankuvasta, vaikka se onkin sievistelty.
Omintakeinen idea. Käsikirjoittaja Maureen Jennings.
Tykkäät sie?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee se meikattu etsivä. 😄 Muuten vois olla komeakin tyyppi! Kevyenä viihteenä menee tuokin sarja, kun ei ota sitä turhan vakavasti. 😊
Constable Crabtree on ihana!
Vierailija kirjoitti:
Julia sai keskenmenon.
Epäilen muuta. Sen musta avustaja on ihastunut Murdochiin ja osaa aiheuttaa tahallaan keskenmenon. Jos on tarkkaan katsonut tämän kauden aikaisempia jaksoja, on tullut viitteitä että jotain tulee tapahtumaan. Enää muutama jakso kautta jäljellä, kohta selviää olenko oikeassa.
Tämän päivän jakso oli tosiaan vähän tavanomaista synkempi. Yleensä pidän sarjaa sellaisena hyvän mielen sarjana, vaikka siinä pahojakin tapahtuu.
Mä toivoisin, että sarja olisi ilman murhia.
Lisäksi mua ihmetyttää ikärajat.
Kauden ahdistavin jakso oli Onnettomuus. Siinä mies jäi puristuksiin auto ja raitiovaunun väliin. Hänen lantionsa murskaantui niin pahasti, että lääkäri kertoi miehen kuolevan, kun häntä kasassapitävät kulkuneuvot siirretään. Ikäraja oli 7-v. Kun auto siirrettiin mies rojahti maahan tuskasta vääntynein kasvoin ja tielle levisi valtava verilammikko.
Tällaista ohjelmaa ekaluokkalaisille?
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin, että sarja olisi ilman murhia.
Lisäksi mua ihmetyttää ikärajat.
Kauden ahdistavin jakso oli Onnettomuus. Siinä mies jäi puristuksiin auto ja raitiovaunun väliin. Hänen lantionsa murskaantui niin pahasti, että lääkäri kertoi miehen kuolevan, kun häntä kasassapitävät kulkuneuvot siirretään. Ikäraja oli 7-v. Kun auto siirrettiin mies rojahti maahan tuskasta vääntynein kasvoin ja tielle levisi valtava verilammikko.Tällaista ohjelmaa ekaluokkalaisille?
Yksi parhaista sarjan jaksoista minun mielestäni.
Häiritsee se meikattu etsivä. 😄 Muuten vois olla komeakin tyyppi! Kevyenä viihteenä menee tuokin sarja, kun ei ota sitä turhan vakavasti. 😊