Tatuointi ja äö tai sen puute
Työssäni en voi olla toteamatta, että jos haluaa jos kauas näyttää omaa äö:n vähäisyyttä, niin kannattaa pukeutua maastokuviohousuihin, huppareihin ja vetää tatuointeja sinne tänne. Näistä nyt vaan näkee, ettei yhteiskunnalle veronmaksajia tule. Ja toivois ettei lapsia näille synny yhteiskunnan ensin joka vaiheessa tuettaviksi ja lopuksi elätettäviksi.
Kommentit (41)
Opettajan älykkyysösämäärä taitaa olla poikkeuksellisen alhainen.
T. Tatuoitu ja lävistetty insinööriopiskelija
Hohhoijaa, ap:n "älykkyys" taas huipussaan. Surullista.
Mitattu äo 126 ja yksi isohko tatuointi löytyy. Kuuluuko ap siihen vajaaseen 10% ihmisistä joiden äo on korkeampi?
Jotenkin epäilen että ei kuitenkaan.
Ootko elämäm koulun opettaja, kun työsi kautta nämä tapaukset näin hyvin tunnet? Mikä on älykkyysösamääräsi?
Mä oon tatuoinu lasten syntymäpäivät kyynärvarteen.
En jaksa olla hämmästelemättä näitä tatuointiarvostelijoita. Ne on niin jokamiehen kamaa, ettei todellakaan niiden perusteella voi vetää mitään johtopäätöksiä henkilön älykkyydestä tai sosiaalisesta asemasta. Ihan kuin sata vuotta sitten kun arvosteltiin, että housuja käyttävät naiset on säädyttömiä. Naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tatuoinu lasten syntymäpäivät kyynärvarteen.
Etkö muuten muista? Parempi ois varalta tatuoida niiden isien nimet ja sos.turvatunnukset.
Ei ulkonäöstä voi päätellä älykkyyttä, sen osamääriä eikämyöskään sitä, tuleeko ihmisestä yhteiskunnallisesti merkittävä, reipas ja tuottelias vai jotakin muuta.
Kyllä on kapeakatseista ajattelua ap:llä.
Ei helevetti, onko valtaosa av-mammoista pukeutunut maastokuviohousuihin, huppareihin ja vetänyt tatuointeja sinne tänne?
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkonäöstä voi päätellä älykkyyttä, sen osamääriä eikämyöskään sitä, tuleeko ihmisestä yhteiskunnallisesti merkittävä, reipas ja tuottelias vai jotakin muuta.
Kyllä voi.
Niin ja noin älykkään pitäisi ehkä älytä, että se on alykkyysosamäärä, ei älykkyysösamäärä.
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuminen tosin on vähän eri asia kuin ulkonäkö sinänsä.
ei tatuoitu eikä idiootti kirjoitti:
Niin ja noin älykkään pitäisi ehkä älytä, että se on alykkyysosamäärä, ei älykkyysösamäärä.
Kannattaisko virheestä huomauttajan olla itse tekemättä virheitä?
Se on aina parhautta kun muiden älykkyyttä kommentoiva avaa keskustelun puhumalla ÄÖ:stä :D :D
Ope vaan kirjoitti:
Työssäni en voi olla toteamatta, että jos haluaa jos kauas näyttää omaa äö:n vähäisyyttä, niin kannattaa pukeutua maastokuviohousuihin, huppareihin ja vetää tatuointeja sinne tänne. Näistä nyt vaan näkee, ettei yhteiskunnalle veronmaksajia tule. Ja toivois ettei lapsia näille synny yhteiskunnan ensin joka vaiheessa tuettaviksi ja lopuksi elätettäviksi.
Jännä homma että meidän paikkakunnan rikkain tyyppi kulkee kuvailemissasi vermeissä ja kulkee yhden alkon muovipussin kanssa, joka hyvä jos pitää vettä risaisuuttaan. Lisäksi appeni kulkee halvoissa kengissä ja junttikamoissa, koska se on hänestä hyvää huumoria. Ja joo, on johtotason tehtävissä ja bonukset sen mukaiset..
Mitä / mikä toi äö onkaan?!