Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka te muut ADHD -ihmiset jaksatte käydä töissä?

Vierailija
16.01.2024 |

En ole koskaan itse sopeutunut 5 päivää viikossa työhön. Päivätyö ku 8-16, on aivan liian raskasta minulle. Pari kuukautta jaksan, kunnes uupumus yllättää. Ahdistus alkaa myös. Sen sijaan iltatyöt klo 14 eteenpäin ja yötyöt eivät uuvuta. 

Onko muilla samaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/10 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn osa-aikatöissä ja syön Concertaa. Työni on myös sellaista nopeatempoista "tulipalojen sammuttamista", ettei ajatus edes ehdi karata. Ei enää ikinä mitään ma-pe klo 8-16. Liian puuduttavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös.

Vierailija
4/10 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei diagnoosia, mutta todennäköisesti joku autismi ja add. Ihan tuskaa työnteko. Parhaiten sopisi joku kuukauden nopeatempoinen projektihomma tai urakka ja sitten huilia muutaman viikon, mutta tämä 8-16 tai varsinkaan 7-15.30 jurnuttaminen on ihan kauhean tuskallista. Vähän aikaa kestää, mut sit iskee ahdistus, burn out tai boreout ja joka tapauksessa ei mistään tule mitään. Kohta oon taas onneks työtön niin voi puuhata omiaan.

Oon kova tekemään mutta sitten tulee seinä vastaan ja uuvun. Tai sitten on liian hiljaista ja työsistyn ja uuvun.

Vierailija
5/10 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up sivu

Vierailija
6/10 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei diagnoosia, mutta todennäköisesti joku autismi ja add. Ihan tuskaa työnteko. Parhaiten sopisi joku kuukauden nopeatempoinen projektihomma tai urakka ja sitten huilia muutaman viikon, mutta tämä 8-16 tai varsinkaan 7-15.30 jurnuttaminen on ihan kauhean tuskallista. Vähän aikaa kestää, mut sit iskee ahdistus, burn out tai boreout ja joka tapauksessa ei mistään tule mitään. Kohta oon taas onneks työtön niin voi puuhata omiaan.

Oon kova tekemään mutta sitten tulee seinä vastaan ja uuvun. Tai sitten on liian hiljaista ja työsistyn ja uuvun.

Kuulostaa multa. Mutta kävin juuri psykologin tutkimuksissa, eikä ole autismia eikä add eikä mitään... Tunteiden säätelyn ongelmia, joista tulee sitten ahdistusta ja masennusta. 

Vierailija
7/10 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikat vaihtuneet usein. Aina omasta pyynnöstä lopettanut työsuhteen. Itseään toistava työ aivan mahdoton ajatus. Olen päätynyt alalle jossa työkohteet ja asiakkaat vaihtuu monta kertaa päivässä. Sosiaalinen osuus työstä on kuormittavaa, koska joudun miettimään sanomisia ja se on vaatinut paljon töitä että osaa ensin miettiä mitä sanoo. Onneksi työn sosiaalinen osuus on vähäistä.

Sain lääkityksen vasta vanhemmalla iällä ja se auttaa työelämässä.

Vierailija
8/10 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä jaksaisin,mutta työpaikat ei jaksa minua.

Pisin työsuhde 4kk...

T. 49v.

Vierailija
9/10 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta ja mulla on add.

Vierailija
10/10 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset