Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**jouluisten loppuviikko**

21.04.2006 |

Alottelempa pinoa....

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyi tulla tänne purnaamaan kiukkua ulos...Ja kukapa muu sen olisi aiheuttanut kun oma ukko. Esitin jo alkuillasta toiveen,että se nukuttaisi vauvan jotta saisin kerrankin katsoa teho-osaston rauhassa.Ja kovasti kyllä lupas.No,eikös kun kello tulee yhdeksän,painuu hän saunaan!! Minä sitten nukuttamaan typyä ja ehdin vallan viimesen vartin sitä ohjelmaa nähdä.Ukko ihmetteli mitä mökötän,kun tuli saunasta ja muistutin mitä sen olisi pitänyt tehdä.Hää sitten hermostui ja sano,että on tämä ihme kun mitään ei saa enään nykyään tehdä,edes saunassa käydä....

On totta,että vauvan synnyttyä on tullut sanottua joka asiasta,mutta kun mulla on niin putkiaivo ukko,että ei itse älyä mitään.Saa hokea yhtä tyhmistä asioista kuin lapsille.Esim.minusta on itsestään selvää,että kengät jalassa ei kuljeta sisällä missään.Ukko taas aamulla käy ekana pistämässä kengät jalkaan ja sitten alkaa haeskella avaimiaan ja rahapussiaan ym.kun lähtee töihin.Talviaikaan se nyt ei niin haittaa,mutta nyt kun on tuota kuraa... Juuri toissapäivänä huusin sille,että ei arvosta mun kotitöitä,kun marssii kurasilla kengillä.Ei sitten mennyt päähän,tänä aamuna kun heräsin oli uskomattomia kurakasoja joka paikassa..Hoh,hoh...Kukahan tuosta ukosta sais aikuisen...(38-v).

Tulipas nyt pitkät tarinat pikkuasioista valitettua,mutta helpottaa kummasti kun saa purkaa...

Typy ihmeekseen viihtyy tuossa nyt lelukaaren alla.Mentävä kiireesti hakemaan kahvia,ennenkuin se hermostuu...

Hyvät viikonloput kaikille!!!!!

Vierailija
2/29 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nämä taas toimii, ainakin hetkellisesti, siis nämä Vauva-lehden nettisivut. Tosi kummallista, kun muuten voi surffailla ihan normaalisti :O Täällä ollaan mukavan pirteänä, Milja nukkui viime yönä 21-06.45 ja söi vain 2.30 siinä välissä. Kummasti tuntee olonsa ihan uudeksi, mutta jos neiti syö kaks kertaa yöllä, niin aamulla väsyttää hirveästi ;)

Seuranhaluinen tyttö on täälläkin. Ölinää ja karjuntaa kuuluu heti jos äiti häipyy näköpiiristä. Koko ajan pitää olla puuhaa ja siltikin välissä ärsyttää. Helistimet ei maistukaan hyvälle tai ne ei mahdu kokonaan suuhun tai ne tippuu jne jne. Ja kun syliin ottaa, alkaa pää heti pyörimään, ettei vaan missaa yhtäkään tapahtumaa... Kovasti siis pitää seurata ja tuijottaa kaikkea. Ei tosiaan tunnu enää niin pikkuvauvalta. :D

Milja on ehkä lyhentänyt päikkäreitä. Välissä oli siis niin, että piti vähän väliä käydä heiluttamassa, nukkui levottomasti ja normaalia vähemmän. Neiti on normaalisti tosi hyvä nukkuun päivällä. Nyt on taas kahtena päivänä vedelly ihan normaalit unet, joten en enää tiiä väsyttääkö tytöllä vielä pääsiäisreissu vai mikä kun niin uni maittaa. Ja nyt siis kun tuon sanoin, niin tänään nukutaan toooosi huonosti :) Eilenki neiti tosiaan veteli eka unia 5h!!! Ja toiset oli vaan torkut kotiin siskon luota kävellessä. Ja hyvä olikin, niin sain typsyn aikoinaan yöunille... Mutta tällä hetkellä Milja valvoo vuorokaudessa 7-8h yhteensä.

Se on perjantai taas! Ihanan lyhyt viikko. Tai ei normaalia lyhyempi, mutta vähemmän arkipäiviä ;) Mies pääsee tänään aikaisin töistä ja viikonloppu vapaata. Tänä viikonloppuna aion vähän herkutella, mutta en siinä mittakaavassa että tulee paha olo niinkuin viimeksi :D Pizzaa ainakin on saatava, varmaan jotain rasvavajetta, kun niin tekee sitä mieli... Herkuttelua lukuunottamatta ei kummempia viikonloppusuunnitelmia. Kavereita vois nähdä, jos ovat kotosalla...

Ulkona näyttää ihanalta. Tulee varmaan lämmin päivä... Ei voi keksiä tekosyitä miksei lähtis käveleen :)

Oikein mukavaa päivää kaikille mammoille ja vaativaisille joulumuksuille! ;)

Äippä ja Milja 3kk3vko

Eikös tänään ollut Tanskun juhlapäivä? Onnea vaan hirmuisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ehdi nyt oikein kirjoitella mutta meillä hankalaa esikoisen kanssa ja mun hermot totaalisen kireällä ja sitten tajusin:

Katri on mustasukkainen Juhosta ja huomionkipeä,siksi käyttäytyy noin!!=( voi että.......

palaan joskus...

tää aamu ollut kamala ja päivä alkoi klo 6...

YÖ:n keikalle onneksi illalla...olis jo ilta...

hermoraunio ja väsynyt äityliini ja lapset

Vierailija
4/29 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo viimeaikoina hirveesti kirjotellut mut ahkerasti on käyty lueskelemassa...

Päikkäreistä on ollut puhetta... Meiän neidillä on päiväunet ehkä lisääntynyt... ennen ei oo yhtään pidempää pätkää nukkunut päivällä mut nykyään vetää parin kolmen tunnin päikkärit vaunuissa parvekkeella... Tosin ennen meil ei ollu parvekkeelle vaunuja joten sekin on voinut olla osasyy =)

Yöuniin on tullut vähän muutoksia, ennen kun neiti nukkui ilta seittemäst/puol kaheksasta aamu seiskaan/puolkasiin heräämättä kertaakaan. Nyt on alkanut heräämään puol kuudelta syömään... En tiiä johtuisko siitä kun saa vielä pelkkää maitoa... Onneks parin viikon pääst on neuvola jos saatais alkaa harjottelee jo kiinteitäkin... Tosin aika helpolla mä kuitenkin pääsen kun saan nukkuu tavallaan koko yön rauhas. Tosin nyt on pari yötä ollut semmosta et oon saanu kolmesta asti käydä vähän välii lykkäämäs tuttia suuhun ku neiti kitisee sängyssään...

Meillä kanssa neiti tuntuu kaipaavan jatkuvasti seuraa... Jonkun verran viihtyy telkkarin edes sitterissä kattomas jalkapalloo tai lätkää=) Mut parasta hänestä tuntuis olevan se et kävellään koko päivä ympäri kämppää ja katellaan maisemia. Ida ei viel käänny kun vatsalta selälleen ja ei aina sitäkään... Ja eilen kääntyi selältä kyljelleen mut ei vatsalle asti. Höpötystä ja kuolaa meillä riittää, tuntuu et varsinkin väsyneenä meiän neiti on oikea papupata... Hampaita ei vielä pilkistä mut tosiaan kuolamäärästä kateltuna tuskin hirveen kauaa menee enää...

Kauheeta! Meillä on maanantaina työpalaveri ja pitäis pikkuhiljaa alkaa miettimään meneekö takas töihin heti äippäloman päätyttyä vai jäiskö sitä osittaiselle hoitovapaalle... Hitto kun se kotihoidontuki on niin olematon et sen kans ei kyl elä! No onneks mul on tosi ihana pomo ni eiköhän me johonkin yhteisymmärykseen asioista päästä... Harmi vaan kun käyn toisella paikkakunnalla töissä niin työpäivään voi lisätä 1.5 tuntii ihan vaan matkoihin=(

Jaahas jos sitä menisi viihdyttää tuota tytskyä...

Tiituliini81 ja Ida melkeen 4kk

Vierailija
5/29 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kans päiväunet vaan lisääntyny ja vielä sisällä siis. Ennen nukuttiin noin puoli tuntia sisällä niin nyt nukutaan parikin tuntia. jee :)

Yöt on sitten taas muuttunu ihan hulinaksi. syödään 3-4 kertaa yössä. kitistään ja kaikkee mahdollista. No kai se taas piakkoin tuosta helpottanee. Tää mamma on aloittanut karkkilakon.Ihan hyvin on pitänyt. Pakko saada vähän näitä kiloja pois kun näytän siltä että olisin vieläkin raskaana. Maha ainakin pullottaa siihen malliin. :) Lenkilläkin yritän käydä pari kertaa viikossa mutta aina ei vaan huvita lähteä. Joo mutta hyvät viikonloput kaikille :)

Vierailija
6/29 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö9910: Kiitos onnitteluista!!! Niin siinä taas kävi että yksi vuosi tuli lisää :( Ja monen monta ryppyä ;) Sain pojilta onnittelukortit, olivat itse piirtäneet =) Heh, mä kyllä puoliksi pakotin niitä tekemään ne kortit -ei siis ollut mikään yllätys... Miehen kanssa sovittiin ettei osta mulle mitään vaikka on synttärin lisäksi meidän 1v hääpäivä, me kun yritetään nyt kovasti säästää rahaa että voisin olla tyttöjen kanssa kotona vielä ensi vuoden syksyyn asti. Illalla kyllä tilataan pizzat, siinä lahjaa kerrakseen (ja vuosirenkaita vyötärölle ;)).

Tänään käytiin Veeran 4kk neuvolassa, onpas tyttö taas kasvanut... Neiti painaa nyt 7805g ja on 64,5cm pitkä. Hassua, isosiskonsa painoi vuoden ikäisenä 7760g.... Pikkusisko jyrää ;) Kaikki oli muutenkin hyvin, Veera tarttui hyvin leluun ja näytti terkkaritädille kuinka käännytään. Kyllä äiti oli ylpeä :) Rintamaidolla jatketaan kun tyttö kerran noin hyvin kasvaa ja on tyytyväinen.

Meillä taas päiväunet on vähentyneet, Veera nukkuu pieniä pätkiä pitkin päivää. Ei oikeastaan nuku yhtään pidempää pätkää, korkeintaan tunnin kerrallaan. Yöunille mennään yhdeksän maissa, yöllä syödään kerran tai kaksi ja aamulla herätään seitsemän aikaan. Ihan kiva rytmi on tytölle tullut. Ja tosi kivaa että kaikki neljä muksua hiljenevät illalla samaan aikaan, on sitten aikaa olla miehen kanssa tai mennä itsekin aikaisin nukkumaan.

Tarttee mennä tekemään kauppalistaa, aion tehdä iiiihanan pätkiskakun illaksi =) Tänään ei kaloreita lasketa -ekaks pizzaa ja sitten kakkua ;)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Tansku 31vee, Veera kahta päivää vajaa 4kk & Saara kolme päivää vajaa 1v 6kk

Vierailija
7/29 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä, joiden vauvat on jo yli 4,5 kk, ollut tässä vaiheessa tiheän imun kautta? Meillä jatkuu. Nyt Kare nukahti aamupäiväunille 9.40 ja uni jatkuu vielä klo 12.20. Mutta hän on herännyt kahdesti syömään! Tai ei sis herännyt, vaan söi horroksessa niin kuin yölläkin.

Aloin eilen pitää taas unikirjaa. Eilen unta tuli vaivaiset 13 h ja risat (yöuni 10 h 20 min ja päiväunta n. 3 h) pois lukien yösyönnit. Tänään päiväunta on jo nyt yhtä paljon. Eli meillä vaihtelee edelleen kovin, tai ehkä erityisesti juuri nyt. Pari viikkoa sitten huomasin, että aamu- ja aamupäiväunet ovat alkaneet sulautua yhteen, eli varsinaisia päiväunia taitaa piakkoin olla vain kahdet (ja tarvittaessa illalla nokoset).

Vierailija
8/29 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liinuksi: alko naurattamaan tuo sun kertomus ukosta, joka rapaset kengät jalassa lompsuttelee joka aamu sisällä. meillä on aivan sama juttu. Ei paljo kyllä aamuisin naurata, kun ekana saa alottaa siivoamalla miehen jälkiä:-(

Samat on aiheet riidoissa muutenkin, ukko lupaa ja lupaa tehä vaikka mitä, kummasti ne lupaukset unohtuu, kun löytyyki " parempaa tekemistä" , kuten vaikka tuo saunominen.

Meille ei sen kummempia kuulu. Kolme muksua kun on, niin ei ole vapaa-ajan ongelmia. Nuorimmainen kasvaa hirmusta vauhtia, no, sama tahti oli isommillakin. 4kk ikää ja yli 8kg painaa. ihmekkös, kun hartiat on lukossa ja selkää juimii. Alun kaaoksesta on päästy, kun Aaronille on tullu niin kiva rytmikin. Herää 9, nukahtaa puoleks tuntia jossain välis, puolen päivän aikaan pihalle, nukkuu ulkona päiväunia 4-5 tuntia, iltasella vielä n 45min unia sisällä sängyssä. Yöunille nukahtaa viimestään 23. saavutus jo tuokin, kun alkuun meni aina yhteen jopa kahteen, mutta nyt oon ottanu jo illasta heti viereen, niin nukahtaa aikasemmin. Ite ei vaan malttas mennä kovin aikaseen nukkumaan. Täysimetyksellä vielä mennään, niin kauan, kun poitsu pysyy tyytyväisenä ja ite jaksan. Yöllä herää vielä 3-4 kertaakin ottamaan imut, mutta en herää onneks enää ite kunnolla, kun poitsu on vieressä jo valmiina.

Isommat nälkäsiä, jospa keitto olis jo valmista, mennään syömään ny:)

-smiigus-& pojat

Vierailija
9/29 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TANSKU:onnea!!!

meillä tilanne rauhoittui ja MOLEMMAT lapset nukkuu yhtäaikaa.käsittämätön hiljaisuus ja rauha vallitsee=)

Ei oo tiheän syömisen kautta meillä,tosin en siis imetä ja Juho saanut jo kauan soseita...kohta aloitan puurotkin...

Juho kääntyili tänään useasti mahalta selälleen SÄNGYSSÄ eli se onnistui helposti kun oli pehmeä alusta,lattialla melkein kääntyy mutta ei aivan pääse.

Juho isokokoinen vauva kans mutta onpas muita vielä isompia huomasin=)

4kk neuvolassa oli 7320g.

Vapun jälkeen 5kk neuvola vasta.

aurinko paistaa,mieli koheni kummasti...

äityliini ja Juho 281105 ja mustis esikoinen Katri 040801

Vierailija
10/29 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selältä mahalleen piti sanoa=)

Vierailija
11/29 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä puhutaan pizzoista ja nyt munkin tekee mieli. Pitäisköhän meidänkin perheen juhlia Tanskun synttäreitä ja syödä pizzaa. Onnea vaan sankarille!

On tosi kaunis ilma. Laitoin tytön vaan pihalle nukkumaan, olisi tietysti itsekin voinut mennä kävelylle, mutta en sitte menny...yllätys! Joku toinenkin oli muutto hommissa. Tsemppii vaan sinne! Mä ole jo ihan kyllästyny tähän pakkaamiseen ja tavaroiden keskellä pyörimiseen. Onneksi nyt saa pikkuhiljaa alkaa kamoja kuskaamaan uuteen.

Tyttö sai eilen liberolta sen pehmeän kirjan ja sitä luettiin koko ilta ja heti aamulla sängyssä. Vanhat lelut on jo vähän kyllästyttäny, muta näköjään uuden kanssa viihtyy yksikseenkin taas hetkisen.

Aamulla oli tosi vaikeeta miettii mitä tonne vaunuihin olisi pitäny pukea päälle. Laitoin vaan bodyn ja puolipotkarit, ihan ohuen fleese puvun ja makuupussiin tietty hanskat ja pipo. mut eii oo ihan helppoo toi pukeminen

Mutta nyt hyvää viikonloppua kaikille, on vissiin luvattu hienoa ilmaa...

Vierailija
12/29 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla nukutaan 2 - 3 lyhyehkot paivaunet paivalla - ja jos autolla liikutaan niin aina nukkuu myos autossa. Pisimmat unet on yleensa alkuiltapaivasta jotka on joskus pari tuntia, yleensa vaan reilun tunnin. Joka ilta pikkuneiti on omassa sangyssaan nukkumassa viimeistaan 19.30 - joskus vahan aikasemmin jos oikein vasyttaa - yot menee yhdella syotolla (ollaan viela taysimetyksella), sitten aamulla syodaan seitseman maissa ja usein viela nukutaan tunti sitten vierekkain ennenkuin noustaan ylos.

Tuttavaperhe tulossa viikonlopuksi kylaan, niilla on 8 kk ikainen poika - meidan neitin poikakaveri :-) Juteltiin etta lahdetaan tyttojen kanssa kaupungille ostoksille - minun tarvii kesaksi saada uusia vaatteita, kavin lapi vaatteita ja niin paljon sellasia toppeja kaapissa joita ei kylla tana kesana voi paalle laittaa naiden rintsikoiden kanssa - toiveissa olisi ainakin jatkaa imetysta viela kesan yli. Ja mina ennen ihan huoletta kuljin kokonaan ilman rintsikoita - taitaa ne ajat olla kokonaan ohi?!??

Meidat on naapurin koira herattanyt muutamana perakkaisena aamuna tosi aikasin (ei onneksi kuitenkaan pikkuneitia) - yritin sitten asken menna pienille unille niin eiko se taas aloita ulvomaan - yleensa siita ei kuulu mitaan, mutta nayttaa sille etta ne ovat jattaneet sen yksinaan sinne :-( Mies lupasi sanoa niille asiasta kunhan nahdaan niita seur. kerran - mina jos menen sanomaan jotain vasyneena niin voi naapurisopu menna... Vaikka se on tosi sopo koira niin ei kylla ole minun suosikki tanaan! (Vaan vika on omistajassa ei koirassa!).

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Tumble & Wriggler 4kk ja vahan paalle

Vierailija
13/29 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo meikäläistäkään viime aikoina pinossa näkyny.. Pitää tuo pikkuneiti huolen ettei äiteellä tekemiset lopu ;) ja totta puhuen myös laiskuus iskee :O ja tuntuu ettei läppä lennä :] Mutta koitetaas taas jotain pientä kirjotella :)

Tanskuuu!!! OOONNNNNEEEAAA!! Iso SynttäriHALAUS :D Ja hääpäivä onnittelut kans..olikos yks-vee jotkut

pumpulihäät

tjtn ;D

Ja Äitiliini pitää oikein lystiä illalla!! Hauskaa keikkaa :))

Me oltiin tiistaina hakemassa 5kk-rokotus (osallistuttiin siihen tutkimukseen siis..) Ja täytyy äitin ylpeillä reippaalla lapsella ;) Ei Nea meinaan itkeny piikkiä yhtään!! Mutta kuukauden päästä kun otetaan se verikoe taas niin voi olla tilanne ihan toinen :[ Onneks tajusin tällä kertaa pyytää ne emlat mukaan, niin lätkäsen ne jo kotona käsivarsiin.. :/

Ens viikolla on 5kk neuvola :) Hitsi,miten tää aika menee näin nopeesti.Kohta on jo joulu ja mun pitää viiä tyttö hoitoon :( Blaah..yritetään nyt kuiteskii nauttii tästä kotona olosta niin kauan kun lystiä piisaa.

Maanantaina meillä alkaa muskari!! Se kestää toukokuun.Kivaa että on jotain ' virallista' ohjelmaa välillä.Ettei aina homehduta täällä kotosalla.Musta on viime aikoina tullu TOOOSI laiska :P En millään jaksais lähtä mihkään.Mutta sitten toisaalta jos ollaan koko päivä kotona niin mulla kyllä kaatuu helposti seinät päälle.. Että pitäis yrittää vaan raahautua ihmisten ilmoille, muuten ukko saa tuta hurjistuneen tupajyskyn iltasella ;D heh..

Yksi uusi juttu on nyt tullu kuvioihin :) Tyttö nostaa pyllyään konttausasentoon lattialla masullaan ollessaan :P Yritän kyllä maanitella että pysyis nätisti vaan paikallaan vielä pitkään eikä lähtis liikkeelle ;) Selvii äiti vähemmällä vahtimisella kun ei niin aikaisin liikuskelisi :P

Kiinteitä tosiaan syödään päivittäin. Aamupäivällä ruusunmarjasosetta (jotta kakka tulisi..) Ja ip:llä kasvissosetta.Eilen maistettiin peruna-porkkanasosetta.Ei kyllä saanut suurta suosiota :P Mä oon tehny ite nuo kasvissoseet.Luin sieltä kiinteiden infopinosta että kun vauvoille on antanut kaupan niin eivät ronkelit omia sitten enää huolikkaan..Joten nyt aluksi haluan antaa omatekemiä..kun ei se nyt loppuen lopuksi iso vaiva ole keittää muutama pottu tai porkkana ;D

Aikamoista taistelua se syöminen kyllä välillä on.. *hohhoijaa* Ehkä se siitä vielä :) ajan kanssa..

Nyt on taas löpisty tyhjänpäiväisiä tarpeeks ;)

Meen nyt ' lukee' tytölle kirjaa kun se tykkää siitä :] katsella värikkäitä kuvia siis.

-Tiggr&Nasu +4,5kk

Vierailija
14/29 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas alotan kyselemällä.. :D Elikäs millon soseen jo aloittaneet ootte ajatellut alkaa antamaan liha/kana juttuja?? Mä ajattelin että nyt kun ollaan jo vähän reilu kuukausi syöty soseita, voiskohan sitä jo ajatella ottavansa noita liha/kana juttuja mukaan?? Oon syöttänyt vain kasvisosetta (peruna,porkkana,maissi) kun mikään muu ei kelvannut. Hedelmäsoseet kyllä maistuu. Niin että ajattelin että josko sitä sekottais vähän sitä lihasosetta tohon kasvisoseeseen aluksi ja siitä sit vähentelis kasviksen määrää?

Tänne ei taas mitään ihmeempiä. Kaunis ilma ja kuten jo joku sanoi, ihan sika vaikeeta tietää mitä sille naperolle päälle laittais ulos. Tänään olikin hyvin ohkanen fleecehaalari ja oli makuupussissa (me ollaan jo otettu kantokoppa pois vaunuista). Ei näyttänyt nyt tulevan kuuma. Eilen oli se vanuhaalari ja makuupussi auki (tänään oli kiinni) ja oli niin hikinen eilen että!

Eipä tässä muuta. Kuulumisiin taas! Niin ja Tanskulle onnittelut!! :D

Quarra ja hymytyttö

Vierailija
15/29 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille eilisistä onnitteluista! Tikru, 1vee on paperihäät =) Mäkin luulin ensin niitä pumpulihäiksi ja hoin sitä miehelle joka jo kyllästyi koko nimitykseen mutta tarkistin että kyseessä onkin paperihäät :) Huh, kylläpäs eilen illalla oltiin koko poppoo -tai siis mies, pojat ja mä- rasva- ja sokerihumalassa kaiken sen pizzan ja kakun syömisen jälkeen...

Veera antoi äiskälle aivan ihanan synttärilahjan: nukkui KOKO yön heräämättä kertaakaan!!! Heräsin itse kuudelta ja pelästyin et mitä tytölle on tapahtunut kun ei ole syönyt kertaakaan yöllä, mutta siellä sängyssähän se tyttö vaan tuhisi tyytyväisenä =) Tosin isosiskonsa heräsi kerran mutta nukahti hänkin nopeesti uudestaan. Sain siis nukuttua tooosi hyvin viime yön =) Nyt sitten jaksaa siivota... :/

Voi sentään, mun hiukset lähtee... Varmaan monella muullakin on sama ongelma. Tuntuu vaan niin kamalalle kun hiuksia on ihan jokapuolella kämppää, onko niitä kohta enää päässä ollenkaan?! Hiustenlähtö saattaa loppua vasta puoli vuotta imetyksen loputtua joten siihen mennessä olen varmaan kalju :( Menen ehkä kampaajalle lyhentämään hiuspehkoa aika rajusti kun hiukset on muutekin tosi huonossa kunnossa.

Tänään olisi siis vuorossa siivousta ja kaupassakäyntiä. Huomenna tulee miehen vanhemmat ja mun äiti synttärikahville, pitäis varmaan tehdä taas kakkukin :) Ihme et paino on silti laskenut vaikka tulee herkuteltua ihan karseesti... Painan nyt vähemmän kuin ennen vikaa raskautta :) Tosin noin 20 kiloa olis silti pudotettavaa...

Hyi hitto mikä haju meillä on! Menin äsken puhdistamaan pitkästä aikaa pesukoneen nukkasihdin ja siellä oli ihan kauheesti kaikkea p***** ja nyt koko kämppä haisee :( No, onneks tuli sekin tehtyä.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Tansku, Veera 231205, Saara 241004 & miehet *3kpl

Vierailija
16/29 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä kertoa että Veera on nyt tainnut unohtaa ryömimisen tai sitten se parin päivän takainen ryömimishetki oli vaan vahinko ;) En nyt muista olenko kertonutkaan että Veera tosiaan pari päivää sitten ryömi noin metrin matkan ihan innoissaan hihkuen! Työnsi oikealla jalallaan itteensä eteenpäin =) Sen jälkeen ei sitten olekaan taitoaan näytellyt, joten ehkä oli vaan vahinko....

Vierailija
17/29 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on meillä ollut rankkaa mutta viimein helpottaa vähän(paitsi tää kaamea väsymys...)

Eli Katri ollut tosi outo ja hankala ja ei oo oikein tiedetty mikä sillä on ja viime yönä tulin klo 2 Yön keikalta(upea keikka oli) ja sen jälkeen en ookaan sitten nukkunut...

Katri itkeskeli koko yön ja eilisen päivänhän jo itki ja tän aamun ja viimein syy selvisi:mahavaivat ne tosiaan olivat.

Mies antoi Levolacia(öhöh,aikuisten annoksen vahingossa) ja nyt kun kakkaa alkoi tulla,hymy palasi tyttömme kasvoille=)

meinasin jo olla aivan hermoraunio...

koitan olla neidin kanssa nyt enemmän kun tuntuu olevan mustis Juhosta,raukka luuli että Juho tahallaan nauraa hänelle ja kivuilleen aamulla kun Juho ilahtui heti kun siskonsa näki ja alkoi nauramaan ja hymyilemään,uskoi kun selitin ettei Juho ymmärrä jos toinen itkee ja on kipeä.

että tämmöstä...silmät meinaa painua kiinni,Juho parvekkeella nukkuu ja meen nyt tytön luokse...

äityliini ja Juho kohta 5kk

Vierailija
18/29 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla Juho täyttää 5kk ja aattelin aloittaa vähitellen puuroa ja lihasoseita.

meille muuten kävi niin että kaupan soseet menee paremmin kuin oma tekemä ja aluksi tein itse..hmm?

mutta koitan omiakin tarjota,porkkanasosetta onkin pakkasessa valmiina niissä jääpalakuutioissa.

Juho syö nyt kerran päivässä purkillisen kasvissosetta ja 1-2 kertaa päivässä purkillisen hedelmäsosetta,kaikki on onneksi tähän asti herralle sopineet.

bataattia ei löydy kaupasta...

Vierailija
19/29 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottaa se rintatulehdus mutta aattelin lypsää vaan enää kerran päivässä ja kohta en siis sitäkään,maitoa tulee 40 ml/kerta.

viimosia tissimaitoja Juholle siis.

Vierailija
20/29 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liinuksi:

Täytyi tulla tänne purnaamaan kiukkua ulos...Ja kukapa muu sen olisi aiheuttanut kun oma ukko. Esitin jo alkuillasta toiveen,että se nukuttaisi vauvan jotta saisin kerrankin katsoa teho-osaston rauhassa.Ja kovasti kyllä lupas.No,eikös kun kello tulee yhdeksän,painuu hän saunaan!! Minä sitten nukuttamaan typyä ja ehdin vallan viimesen vartin sitä ohjelmaa nähdä.