Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko 80-luvulla normaalia kähmiä esimerkiksi tarjoilijaa tai muita aspoja?

Vierailija
29.03.2018 |

Entä yleensä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä sai ottaa pipon naulasta ja käpötellä kotio päin, jos erehtyi sellaista tekemään.

Vierailija
2/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni sitä tapahtui aika paljon, eikä asiaan saanut puuttua tai oli huumorintajuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ollut tavallista 80-luvulla.

Vierailija
4/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla ihmisillä oli vielä käytöstavat.

Vierailija
5/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaankin oli.

Itse olin kasarilla vasta lapsi, mutta olen ymmärtänyt, että varsinkin tällaisissa "herrakerhoissa" ja muilla ihme klubeilla oli ihan normaalia, että rikkaat silmäätekevät saivat puristella tarjoilijoita takapuolesta ihan vapaasti eikä siitä sopinut tälle herralle huomauttaa.

Telkkarisarjassa Kauppaneuvos Paukku huuteli joka jaksossa "Tyttö....Henkkilökuntaaa....." ja naiset totteli. Tämä siis ysärillä.

Vierailija
6/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän meillä töissä sellaista mukavaa eroottista kipinää yllä siten, että nipistelen aina välillä konttorin tyttösiä pyllystä tai kehaisen heidän rintojansa. Sillä pysyy mukava työvire päällä, vaikka olisi joskus vähän raskaampaakin.

Ja epäilemättä sinulla on erotiikkaa värisevät kalapuikkoviikset ja remakka nauru, mokomakin höppänä pomomies <3

Vierailija
7/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lentoemoja h*riteltiin ja kähmittiin yleisesti vielä 90-luvulla.

Vierailija
8/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei eletä setämiesten kultakautta ja sekös heitä v*tuttaa. #Metoo

Vierailija
9/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaankin oli.

Itse olin kasarilla vasta lapsi, mutta olen ymmärtänyt, että varsinkin tällaisissa "herrakerhoissa" ja muilla ihme klubeilla oli ihan normaalia, että rikkaat silmäätekevät saivat puristella tarjoilijoita takapuolesta ihan vapaasti eikä siitä sopinut tälle herralle huomauttaa.

Telkkarisarjassa Kauppaneuvos Paukku huuteli joka jaksossa "Tyttö....Henkkilökuntaaa....." ja naiset totteli. Tämä siis ysärillä.

Anteeksi nyt vaan, mutta kauppaneuvos Paukku oli parodiahahmo ja komenteli sitäpaitsi enemmän miehiä tuohon sävyyn. Tyynelle esim Paukku tuskin koskaan ärähteli tai komenteli, mutta niitä miespalvelijoitaan tykkäsi kyykyttää, samoin kuin vittuili vävylleen.

Vierailija
10/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta homouden paheksuminen ei vielä ollut laajasti tuomittavaa.

Vierailija
11/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaankin oli.

Anteeksi nyt vaan, mutta kauppaneuvos Paukku oli parodiahahmo ja komenteli sitäpaitsi enemmän miehiä tuohon sävyyn. Tyynelle esim Paukku tuskin koskaan ärähteli tai komenteli, mutta niitä miespalvelijoitaan tykkäsi kyykyttää, samoin kuin vittuili vävylleen.

Paukku oli fiktiivinen hahmo, mutta kyllähän hyvä parodia aina perustuu johonkin, vaikkei ihan omaa aikaansa kuvaisikaan.

Vierailija
12/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ollut tavallista, vaan huonoa käytöstä silloinkin. Mutta sitä katsottiin läpi sormien, tyyliin "Se nyt on vaan tommonen vähän sika". 

Vierailija
13/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Ei ehkä rintoja niinkään, mutta lantio oli vapaata riistaa. Ja vyötäröltä sai ottaa kiinni ja piti vain hymyillä.

Vierailija
14/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli. Ei ehkä rintoja niinkään, mutta lantio oli vapaata riistaa. Ja vyötäröltä sai ottaa kiinni ja piti vain hymyillä.

Vuonna 1982 rinnat oli vielä vapaata riistaa tietyissä ihan legitiimeissä ravintoloissa (ei siis strippibaari tms).

Vierailija
15/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti... siis miltä tuntui olla kähmittävänä tuohon aikaan?

Vierailija
16/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäväähän se oli, mutta toisaalta jos oma pokka piti, väkivaltaakin sai käyttää. Itse läimäytin kasvoihin useampaakin kähmijää eikä kenellekään tullut mieleen tehdä rikosilmoitusta. Kuului ihan asiaan sekin.

Vierailija
17/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäväähän se oli, mutta toisaalta jos oma pokka piti, väkivaltaakin sai käyttää. Itse läimäytin kasvoihin useampaakin kähmijää eikä kenellekään tullut mieleen tehdä rikosilmoitusta. Kuului ihan asiaan sekin.

Kävikö miehet tuolloin käsiksi myös etumukseen?

Vierailija
18/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Asiakas olisi lentänyt ulos.

Aspoista en tiedä, mitä lienevät.

80-90-luvulla sai hyvät tienestit tarjoilijana. Prossapalkka+tipit.

800-900 mk iltavuorossa vkl tavallista. Olin kyllä melko kalliissa ravintolassa. Tipithän tuli puhtaana käteen.

Vierailija
19/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain törkeimmät. Just etumukseen tai perään tarttuminen oli sellaista, mistä sai jo lyödä. 

Vierailija
20/42 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain törkeimmät. Just etumukseen tai perään tarttuminen oli sellaista, mistä sai jo lyödä. 

Mutta rinnat oli vapaata riistaa?