Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla tapana kuunnella biisejä tai artisteja puhki?

Vierailija
29.03.2018 |

Vai kuunteletteko musiikkia rennommalla otteella ja monipuolisesti?

Minulla siis on tapana tehdä niin, ja kiinnostaa muiden kokemukset. Saan aina pakkomielteen jostain yhdestä biisistä ja kuuntelen sitä mahdollisesti jopa pari päivää putkeen, kunnes se lakkaa kuulostamasta yhtä hyvältä. Sitten löydän seuraavan biisin tai artistin, jota tykittelen taas repeatilla niin pitkään, että menee maku.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin. Nyt menossa Johnny Manuel - Blind Faith kolmatta päivää repeatialla... Varmaan huomenna vaihtuu :D

Vierailija
2/7 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa kuunnella samaa kappaletta toista kertaa samana vuonna? Eihän kirjojakaan lueta monta kertaa peräjälkeen, ja niillä on sentään jonkin verran enemmän annettavaa kuin parin minuutin lauletuilla runonpätkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydän hyvän biisin, kuuntelen sen seuraavien viikkojena aikana varmaan päälle sata kertaa. Sitten kun olen kuluttanut biisin loppuun, en enää kuuntele mitään - paitsi sitten kun löydän uuden hyvän biisin. Levyjä en koskaan ole kuunnellut alusta loppuun. Valtaosa biiseistä on aina yhdentekevän oloisia.

Vierailija
4/7 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Nyt menossa Johnny Manuel - Blind Faith kolmatta päivää repeatialla... Varmaan huomenna vaihtuu :D

Olipas ihana biisi!

Vierailija
5/7 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun.

Terv. Tänään oon kuunnellut pari tuntia Azealia Banksin biisiä So Used to Being Alone

Vierailija
6/7 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu! Ikävää on se, että kappaletta on kuunnellut lopulta niin paljon, että sen muistoarvo sen löytöhetkestä uhkaa kadota. Monia näistä kappaleista siis olen kuullut radiosta montakin kertaa ennen kuin ne päätyvät omalle soittolistalle. Esimerkiksi viime kesänä löysin monia kivoja kappaleita, jotka sitten loppukesästä otin "omiin kokoelmiin", eli automatkoille kuunneltavaksi jne. Ajattelin että otan ne kuunneltavaksi loppukesän ajaksi, sitten menikin koko syksykin.. ja kuuntelen niitä vieläkin viikottain! Kyllä niistä nyt ensisijaisesti edelleen tulee se kesä mieleen, eli pelko taisi olla turha. Mutta kun kuulee jostain jonkin muun radiossa viime kesänä soineen kappaleen, tulee niistä tuntellisemmat flashbackit, kun ne ei ole omassa soitossa!

Vierailija
7/7 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Kuuntelen aikaa kestävää musiikkia. Toki radiossa soitetaan samoja biisejä päivästä toiseen, mutta tietoisesti en koskaan soita mitään biisejä puhki niin, että ne tursuaisivat korvista ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi